Inzerce

Obsahový marketing

michelle-losekoot-web

Růst v podnikání na volné noze | Michelle Losekoot

Jak být na volné noze šťastný a jak vytvářet spoustu projektů, ze kterých budete mít radost i peníze? Napoví populární freelancerka Michelle Losekoot.

Před 10 měsíci

michal-hudecek-web

Marketing a prodej aplikace, výhry v soutěžích | Michal Hudeček (Včelka.cz)

Jak vyhrát v zahraničních startupových soutěžích a jak úspěšně prodávat vlastní aplikaci? Poslechněte si případovou studii nástroje Včelka.cz.

Před 10 měsíci

Inzerce

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

Jak se tvoří velký obsahový projekt – magazín, podcast, vlastní knihy a mnoho dalšího? Nahlédněte do zákulisí populárního webu BezFrází.cz s jeho zakladatelem.

Před 10 měsíci

katka-fiserova-web

Trendy v e-mail marketingu | Kateřina Fišerová (SmartEmailing.cz)

Kateřina Fišerová pro vás rozebírá nejnovější trendy v e-mail marketingu. Zjistěte, jak z něj v této době vytěžit nejvíc a jak dosáhnout nejlepších výsledků.

Před 11 měsíci

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
marek-dvorak-web

Jak se dělá úspěšná videoreklama? | Marek Dvořák (Markusfilm)

Zjistěte, jak vypadá proces tvorby videoreklamy a co v něm nesmíte podcenit. Vytvořte reklamu, která bude skutečně fungovat a přinese vám skvělé výsledky.

Před 1 rokem

petr-macek-web

Případová studie: Jak dělat marketing vlastní aplikace? | Petr Macek (Caflou.cz)

Nahlédněte do zákulisí aplikace Caflou a zjistěte, jak přistupuje k marketingu a co jí v něm funguje nejlépe. O zkušenosti se s námi dělí její zakladatel.

Před 1 rokem

zuzka-nahled

Jak psát popisky produktů pro váš e-shop?

Nahlédněte pod ruce zkušené copywriterky a objevte pár fíglů, jak si práci na popiskách produktů ulehčit. Zuzka Veselá pro vás připravila unikátní návod.

Před 1 rokem

vojta-bulir-web

Vojta Bulíř (SmartEmailing.cz): E-mail marketing pro obsahové weby, případová studie Czech News Center

V dnešním rozhovoru si budeme povídat o e-mailovém marketingu. O něm toho na internetu a na různých marketingových konferencích najdete spoustu, ale většinou to budou obecné rady nebo případové studie pro e-shopy. E-mailing ale mohou rozesílat i jiné typy byznysu,…

Před 1 rokem

jakub-kaderavek-web

Jakub Kadeřávek: WordPress a velké weby, jeho limity a doporučení pro provozovatele webů

Dneska mám velkou radost, protože si budeme povídat o WordPressu. Ten je podle mě nejpopulárnějším systémem na tvorbu webů v Česku. Běží na něm vše od blogů, firemních webů, ale i velkých portálů a někdy dokonce i e-shopů. Jedním z…

Před 1 rokem

jakub-plas-web

Jakub Plas: Rozjezd výroby a e-shopu Maso Here, podnikání s bráchou, content marketing

Kdybyste se podívali na prvních 25 rozhovorů, našli byste mezi nimi i rozhovor s Jakubem Plasem. Ten tehdy vedl službu pro rychlý rozvoz jídel Ordr, za kterou stálo STRV. Velkou část kariéry strávil právě v této společnosti, bydlel v San…

Před 1 rokem

daniel-krasny-web

Daniel Krásný: Jak vytvořit úspěšný blog?

Blogy zdaleka nejsou mrtvé. Naopak skvěle fungují a vznikají stále nové. Jejich slávu ale do značné míry ovlivnil příchod sociálních sítí, natáčení videí na Youtube a v poslední době i nahrávání podcastů. O tvorbě blogů jsem si povídal s kreativním…

Před 2 roky

carly-kirstenova-web

Carly Kirstenová aka Carrie Kirsten: Život úspěšné influencerky, cena za úspěch, přístup firem a fanoušků

Carly Kirstenová patří mezi nejpopulárnější influencerky na českém internetu. Jen na Instagramu a Youtube ji sledují statisíce lidí, vydala i vlastní knihu a vyhrála spoustu soutěží. Ve svých 21 letech se tak stala známou osobností. Za svůj úspěch ale musela…

Před 2 roky

TOP obsah

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

Pro předplatitele
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Pro předplatitele
jonas-cumrik-web

Jak do firmy přivést ty nejlepší mladé talenty? | Jonáš Čumrik

Pro předplatitele
martin-rozhon-web

Zkušení zaměstnanci. Jak je najít a jak s nimi pracovat? | Martin Rozhoň