Jeho blog patří mezi ty nejčtenější ve svém oboru. Zeptal jsem se proto, co by poradil začínajícím blogerům a jak na svůj web přilákat co nejvyšší návštěvnost.
Před 5 roky
Do našeho týmu neustále hledáme nové textaře a redaktory. Jeden z velkých náborů máme právě za sebou. Napadlo mne sepsat článek, který by mohl začínající textaře inspirovat v tom, jak se ucházet o externí či interní práci ve firmách.
Před 5 roky
Jedna chyba může znamenat rozdíl mezi úspěšným prodejem a zmařenou příležitostí. Přitom není tak složité se jí vyhnout. Podívejme se společně na to, jak se zbytečným chybám vyhýbat.
Před 5 roky
Autentická případová studie o testování obsahu na webových stránkách. Překvapivá zjištění doplňují tipy, které zvládne aplikovat doslova každý.
Před 6 roky
„Správný copywriter nikdy nepřizná, že by existovaly nějaké více či méně důležité texty,“ říká Zuzana v rozhovoru. Jak si e-shopař může pomoct?
Před 6 roky
Jsou to třeba ty e-booky za e-mail, kterých je plný internet. Jsou ale kvalitní? Jak se vyhnout vytvoření dalšího nesmyslného balastu, který vašemu podnikání nepomůže?
Před 6 roky
Chybí vám inspirace pro nové články na blog? V tom případě pro vás máme několik nápadů, jak ji získat, a konkrétní příklady.
Před 6 roky
Před sedmi lety se Martin Tomčík rozhodl začít psát texty. Dnes je copywriter a SEO konzultant na volné noze. Jeho práce ho baví, přizpůsobuje si čas dle své libosti a snaží se klientům skutečně pomáhat. Mě zajímalo, jak se dnes…
Před 6 roky