Inzerce

Copywriting prakticky

psani-klavesnice-web

Ivan Sárközi: Jak vybudovat úspěšný blog?

Jeho blog patří mezi ty nejčtenější ve svém oboru. Zeptal jsem se proto, co by poradil začínajícím blogerům a jak na svůj web přilákat co nejvyšší návštěvnost.

Před 5 roky

zdenek-dvorak-web

VIDEO: Zdeněk Dvořák: Proč by měl e-shop psát blog?

Rozebrali jsme blog e-shopu MT nábytek a podívali se na to, jak jej tvoří, co je to stojí a jaký jim to přináší užitek.

Před 5 roky

Inzerce

zena-psani-vztek-web

5 chyb, kterých se dopouštějí začínající copywriteři, když hledají práci

Do našeho týmu neustále hledáme nové textaře a redaktory. Jeden z velkých náborů máme právě za sebou. Napadlo mne sepsat článek, který by mohl začínající textaře inspirovat v tom, jak se ucházet o externí či interní práci ve firmách.

Před 5 roky

starik-udiv-web

7 chyb ve vašich textech, kvůli kterým přicházíte o zákazníky

Jedna chyba může znamenat rozdíl mezi úspěšným prodejem a zmařenou příležitostí. Přitom není tak složité se jí vyhnout. Podívejme se společně na to, jak se zbytečným chybám vyhýbat.

Před 5 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
muzikova-web

VIDEO: Michaela Mužíková: Body získáte texty, které čtenáře překvapí

Na svém blogu 365copytriků.cz Michaela Mužíková vydává takřka denně jeden nový trik, jak můžete vylepšit své texty. Mně se z ní povedlo vytáhnout několik triků navíc.

Před 6 roky

pavel-pajkrt

VIDEO: Pavel Pajkrt vysvětluje, proč a jak si udělat analýzu klíčových slov

Analýza klíčových slov by měla být stavebním kamenem vaší online marketingové strategie. Udělat si ji navíc není složité. Sledujte videorozhovor s odborníkem + několik ukázek.

Před 6 roky

Experiment: Jak pomocí A/B testování zvýšit efektivitu textového obsahu

Autentická případová studie o testování obsahu na webových stránkách. Překvapivá zjištění doplňují tipy, které zvládne aplikovat doslova každý.

Před 6 roky

zuzana-vesela

Zuzana Veselá: E-shopaři mají často texty až na chvostu svých priorit

„Správný copywriter nikdy nepřizná, že by existovaly nějaké více či méně důležité texty,“ říká Zuzana v rozhovoru. Jak si e-shopař může pomoct?

Před 6 roky

jan-ambroz

VIDEO: Jan Ambrož začínajícím copywriterům: Nejdůležitější je začít něco dělat

Živíte se psaním textů, ale chcete být lepší, mít více klientů, psát za vyšší ceny a odlišit se? V rozhovoru s profesionálním copywriterem zjistíte, jak na to.

Před 6 roky

Obsah zadarmo: Proč jej vytvářet a jak?

Jsou to třeba ty e-booky za e-mail, kterých je plný internet. Jsou ale kvalitní? Jak se vyhnout vytvoření dalšího nesmyslného balastu, který vašemu podnikání nepomůže?

Před 6 roky

6 netradičních tipů na skvělé články na blog

Chybí vám inspirace pro nové články na blog? V tom případě pro vás máme několik nápadů, jak ji získat, a konkrétní příklady.

Před 6 roky

Martin Tomčík: Pokud copywriteři budou chtít lepší rozpočet, budou si ho muset obhájit

Před sedmi lety se Martin Tomčík rozhodl začít psát texty. Dnes je copywriter a SEO konzultant na volné noze. Jeho práce ho baví, přizpůsobuje si čas dle své libosti a snaží se klientům skutečně pomáhat. Mě zajímalo, jak se dnes…

Před 6 roky

TOP obsah

jaroslav-baier-web

Růst e-shopu očima právníka | Jaroslav Baier

ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc (Reflex Capital): Odvrácená strana spolupráce startupů a investorů

miroslav-udan-web

Miroslav Uďan: Budování Shoptetu, z korporátu do firmy, přístup k podnikání

jakub-unger-web

Jakub Unger (Seznam Zprávy): Tvoříme médium budoucnosti. Sleduje nás 3,5 milionu lidí měsíčně