Inzerce

Copywriting prakticky

Jak napsat guestpost

4 chyby při psaní guestpostů

Při tvorbě guestpostů na náš magazín se setkáváme se spoustou chyb. Některé se opakují. V tomto článku se dozvíte, jak se jim vyhnout.

Před 5 roky

Obsahový stratég a copywriter

Jaký je rozdíl mezi copywriterem a obsahovým stratégem?

Začíná být v těch pojmech kolem content marketingu docela docela guláš. Věděli jste třeba, kdy poptat copywritera a kdy zase obsahového stratéga?

Před 5 roky

Inzerce

pavel-martinovsky-web

VIDEO: Pavel Martinovský: Jakých chyb v SEO se developeři e-shopů dopouštějí nejčastěji?

I webdeveloper vás může připravit o návštěvnost. Předejděte tomu.

Před 5 roky

kosik-psani-web

Jak psát popisky kategorií na vašem e-shopu?

Četli jste někdy popisek kategorie zboží v e-shopu? Jaký vliv měl na vaše nákupní rozhodnutí? Má cenu se těmto popiskům věnovat?

Před 5 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
seo2

Hustota klíčových slov v textu: Kolik % zvolit?

Na webu byste měli mít dostatek klíčových slov, díky čemuž se zobrazíte vysoko ve vyhledávačích. Co ale znamená „dostatek“?

Před 5 roky

Content marketér

Kdo je to content marketér?

Content marketing je buzzword, který se v poslední době vyskytuje stále častěji. Pojďme si ale vysvětlit, kdo to vlastně content marketér je.

Před 5 roky

seo-klavesnice-web

Google: Titulek stránky není tak důležitý, jak si mnozí myslí

Spousta webmasterů přikládá meta tagu title zásadní význam (a spousta SEO specialistů jim to i doporučuje). Tento tag je důležitý, ale možná z trochu jiného důvodu, než si mnozí myslí.

Před 5 roky

Michaela Kurtaničová

Content marketing u e-shopu s neatraktivním zbožím. Jak na něj?

Ne každý prodává zrovna kosmetiku, módu nebo elektroniku, což jsou obory, o kterých se dá psát donekonečna. Když ale prodáváte něco, co tak atraktivní není, jak by měl vypadat váš content marketing?

Před 5 roky

Jak na vašem e-shopu budovat důvěryhodnost?

Stále častěji vídám e-shopy, které neumí budovat svou vlastní důvěryhodnost. V tomto článku na ukázkách rozebereme, jak to mohou napravit.

Před 5 roky

daniel-gottwald-web

Daniel Gottwald: Co Google hodnotí na vašich webových stránkách?

Google prý zveřejnil přes 260 faktorů, podle nichž hodnotí webové stránky a následně určuje jejich pořadí ve vyhledávačích.

Před 5 roky

radek-hojgr-web

Radek Hojgr: Jak pracovat s klíčovými slovy na svém webu?

Správné použití klíčových slov je pro vyhledávače důležité. Společně se specialistou na SEO Radkem Hojgrem jsme zjišťovali, jak s nimi správně pracovat a co nepodcenit.

Před 5 roky

pavel-senkapoun-web

Pavel Šenkapoun: Jak napsat úspěšný popisek zboží?

Většina nakupuje podle ceny. Je tedy popisek zboží vůbec důležitou součástí prezentace vašeho zboží? Má cenu do něj investovat? A jakou roli vlastně ve vašem podnikání hraje?

Před 5 roky

TOP obsah

pavel-baudis-web

Pavel Baudiš (Avast): Jak se buduje firma se 400 milióny uživateli po celém světě?

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podnikání na volné noze, budování osobní značky, trh freelancerů

radkin-honzak-web

Radkin Honzák: Vysoké pracovní nasazení, skutečné vyhoření, vnitřní napětí