Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Naučte se strategicky přemýšlet nad vaším byznysem.
Získejte praktické tipy, jak řídit vaši firmu chytřeji a efektivněji.
Poslechněte si zkušenosti TOP byznysmenů.
Zjistit více

Inzerce

Copywriting prakticky

content-web

Jaké formáty obsahu pomáhají hodnocení webu vyhledávači?

Zobrazíte se výše ve vyhledávačích, když na svém webu budete mít video? Obrázek? Podcast? Nebo něco jiného? Odpověď v tomto rozhovoru.

Před 6 roky

stohy-papiru-web

14 „jak“ obsahového marketingu

Čtenáři Mladého podnikatele často posílají své dotazy, které se týkají obsahového marketingu a začínají na „jak“. Jejich dotazy jsem sepsal a položil je zkušenému specialistovi.

Před 6 roky

Inzerce

Markéta Majerová

Markéta Majerová: Proč Scio tvoří časopis Perpetuum?

Jak přistupují ke content marketingu? Jak vypadá tvorba časopisu a jeho distribuce? O tom jsme si povídali se šéfredaktorkou.

Před 6 roky

SEO audit

Základní SEO analýza v kostce: Jak je na tom váš web?

Chcete si udělat rychlý přehled o stavu vašeho webu? Projděte si základní body SEO analýzy.

Před 6 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Jak napsat guestpost

4 chyby při psaní guestpostů

Při tvorbě guestpostů na náš magazín se setkáváme se spoustou chyb. Některé se opakují. V tomto článku se dozvíte, jak se jim vyhnout.

Před 6 roky

Obsahový stratég a copywriter

Jaký je rozdíl mezi copywriterem a obsahovým stratégem?

Začíná být v těch pojmech kolem content marketingu docela docela guláš. Věděli jste třeba, kdy poptat copywritera a kdy zase obsahového stratéga?

Před 6 roky

pavel-martinovsky-web

VIDEO: Pavel Martinovský: Jakých chyb v SEO se developeři e-shopů dopouštějí nejčastěji?

I webdeveloper vás může připravit o návštěvnost. Předejděte tomu.

Před 7 roky

kosik-psani-web

Jak psát popisky kategorií na vašem e-shopu?

Četli jste někdy popisek kategorie zboží v e-shopu? Jaký vliv měl na vaše nákupní rozhodnutí? Má cenu se těmto popiskům věnovat?

Před 7 roky

seo2

Hustota klíčových slov v textu: Kolik % zvolit?

Na webu byste měli mít dostatek klíčových slov, díky čemuž se zobrazíte vysoko ve vyhledávačích. Co ale znamená „dostatek“?

Před 7 roky

Content marketér

Kdo je to content marketér?

Content marketing je buzzword, který se v poslední době vyskytuje stále častěji. Pojďme si ale vysvětlit, kdo to vlastně content marketér je.

Před 7 roky

seo-klavesnice-web

Google: Titulek stránky není tak důležitý, jak si mnozí myslí

Spousta webmasterů přikládá meta tagu title zásadní význam (a spousta SEO specialistů jim to i doporučuje). Tento tag je důležitý, ale možná z trochu jiného důvodu, než si mnozí myslí.

Před 7 roky

Michaela Kurtaničová

Content marketing u e-shopu s neatraktivním zbožím. Jak na něj?

Ne každý prodává zrovna kosmetiku, módu nebo elektroniku, což jsou obory, o kterých se dá psát donekonečna. Když ale prodáváte něco, co tak atraktivní není, jak by měl vypadat váš content marketing?

Před 7 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas (ADLER): Strategie v podnikání, řízení firmy, zvládání krize

Premium
miroslav-tesar-web

Astratex: Jak dobývá Evropu? | Miroslav Tesař

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak fungují, jak probíhá těžba a kdy do nich investovat? | Adam Neuberger

Inzerce