Při tvorbě guestpostů na náš magazín se setkáváme se spoustou chyb. Některé se opakují. V tomto článku se dozvíte, jak se jim vyhnout.
Před 5 roky
Začíná být v těch pojmech kolem content marketingu docela docela guláš. Věděli jste třeba, kdy poptat copywritera a kdy zase obsahového stratéga?
Před 5 roky
Četli jste někdy popisek kategorie zboží v e-shopu? Jaký vliv měl na vaše nákupní rozhodnutí? Má cenu se těmto popiskům věnovat?
Před 5 roky
Na webu byste měli mít dostatek klíčových slov, díky čemuž se zobrazíte vysoko ve vyhledávačích. Co ale znamená „dostatek“?
Před 5 roky
Content marketing je buzzword, který se v poslední době vyskytuje stále častěji. Pojďme si ale vysvětlit, kdo to vlastně content marketér je.
Před 5 roky
Spousta webmasterů přikládá meta tagu title zásadní význam (a spousta SEO specialistů jim to i doporučuje). Tento tag je důležitý, ale možná z trochu jiného důvodu, než si mnozí myslí.
Před 5 roky
Ne každý prodává zrovna kosmetiku, módu nebo elektroniku, což jsou obory, o kterých se dá psát donekonečna. Když ale prodáváte něco, co tak atraktivní není, jak by měl vypadat váš content marketing?
Před 5 roky
Stále častěji vídám e-shopy, které neumí budovat svou vlastní důvěryhodnost. V tomto článku na ukázkách rozebereme, jak to mohou napravit.
Před 5 roky
Google prý zveřejnil přes 260 faktorů, podle nichž hodnotí webové stránky a následně určuje jejich pořadí ve vyhledávačích.
Před 5 roky
Správné použití klíčových slov je pro vyhledávače důležité. Společně se specialistou na SEO Radkem Hojgrem jsme zjišťovali, jak s nimi správně pracovat a co nepodcenit.
Před 5 roky