Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Copywriting prakticky

brand-web

Nomen omen: 3 klíčové zásady pro výběr názvu e-shopu

Elektrometal.cz, Kovoslužba Praha, Obchůdeček.eu… Ano, to jsou skutečně názvy online obchodů, které prodávají elektro zboží. Napadlo by vás koupit u Kovoslužby Praha ledničku? Mě tedy ne – očekával bych spíš firmu na válcování plechů. Jak vymyslet název e-shopu, který za…

Před 5 roky

zuzana-vesela-web

Zuzana Veselá: Copywriterkou v agenturním světě vs. na volné noze

Jak porazit strach, že se neuživíte na volné noze, a jak si konečně začít cenit svého času? Zkušenosti copywriterky Zuzany Veselé.

Před 5 roky

Inzerce

SEO audit

Jak dělat on-page SEO u produktových stránek e-shopu

Pakliže chcete svůj e-shop optimalizovat a docílit tak lepší návštěvnosti z vyhledávačů, měli byste vyladění on-page faktorů věnovat náležitou pozornost.

Před 5 roky

zena-psani-vztek-web

9 typů copy poptávek z webu: Jak s nimi naložit?

Copywriter – freelancer by měl mít svou, aspoň jednoduchou, webovou vizitku. I já si takové stránky před 2 lety založila. Chodí z nich různé typy poptávek…

Před 6 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

petr-simunek-web

Petr Šimůnek: Jak se tvoří český Forbes?

Rozhovor se šéfredaktorem Forbes Česko. Jak vypadá jeho práce? Podle čeho hodnotí nové texty? A jak funguje byznys časopisu?

Před 6 roky

Kde jsou zákazníci

Jak zjistit, kde jsou moji zákazníci?

Ještě před spuštěním internetového obchodu by si provozovatel měl udělat průzkum, zda o jeho produkty bude zájem, a zjistit, kde jsou jeho zákazníci.

Před 6 roky

zena-psani-loket-web

Jednoduchá, tlustá, nebo tenká. Jaká použít na web písmenka?

Hodí se na vaše stránky štíhlé a ladné písmo? Nebo by jim víc slušel hranatý, formální a trvanlivý font? Styl písma působí na výkonnost webu stejně jako grafika a obsah. Jaký typ písma vybrat? Pokud chcete „vymazlený“ web, nebo e-shop,…

Před 6 roky

radka-legerska-web

Radka Legerska: Nejčastější chyby začínajících copywriterů

Dá se jako copywriter uživit? Podívejte se na nejčastější chyby začínajících copywriterů.

Před 6 roky

Popisky produktů copywriting

5 přehmatů v popiscích produktů, které návštěvníky dočista znechutí

Popisek produktu v e-shopu: Pár písmenek, která však dokážou divy. Pokud se to s nimi umí. Jakým chybám se při tvorbě popisků vyhnout?

Před 6 roky

martin-brablec-web

Martin Brablec: Content marketing u malých a středních e-shopů prakticky

Je to pro ně jen moderní buzzword, který si ale v praxi vyzkoušet nedokáží?

Před 6 roky

Richard Dobiáš

Richard Dobiáš: Jak zlepšovat svoje copywriterské schopnosti?

Ať děláte v marketingu cokoliv, pravděpodobně to bude souviset s textem. Jak se ho ale naučit napsat co nejlépe?

Před 6 roky

Petr Bína

Petr Bína (Svět bedýnek): Jak zákazník vnímá slovo „kvalita“?

Je kvalita marketingový nástroj, který ještě funguje? Nebo ho už máme plné zuby? O e-shopu Svět bedýnek jsem si povídal s Petrem Bínou.

Před 6 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

miroslav-udan-web

Miroslav Uďan: Budování Shoptetu, z korporátu do firmy, přístup k podnikání

Premium
radovan-vavra-web

Radovan Vávra: Jak přemýšlet nad budoucností firmy?

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

Premium
zdenek-mihalco-web

25 let Nadace Via. Jak se řídí a buduje svůj majetek? | Zdeněk Mihalco

Inzerce