Inzerce

Inzerce

ap-servis-web

Jak tvoříme obsah pro specializovaný e-shop s domácími spotřebiči a náhradními díly?

Nebojte se obsahu pro zdánlivě nudné segmenty. Čtivé a obchodně úspěšné texty jdou napsat vždy. Podívejte se na příklad e-shopu zaměřeného na domácí spotřebiče rodiny Whirlpool. Původně servisní centrum spotřebičů „AP Servis“ nyní provozuje 2 weby: prodejní e-shop spotrebice-whirlpool.cz a…

Před 3 roky

ondrej-preuss-fotobanky-web

Fotobanky: Kdy můžete použít jejich obrázky a na co si dát pozor?

Již jsme zde probírali, že trendy v on-line marketingu nás tlačí k používání stále více fotografií či obrázků. Jaká jsou úskalí jejích nákupu ve fotobankách. Na co dát pozor u obrázku zadarmo. Proč číst obchodní podmínky a co hrozí, když…

Před 3 roky

Inzerce

ondrej-preuss-obrazky-web

Obrázky z internetu: Kdy je můžete použít a jak se vyhnout porušení licence?

Trendy v on-line marketingu nás tlačí k používání stále více fotografií či obrázků. Ne vždy si ale dokážeme vytvářet vlastní, a proto hodně podnikatelů stahuje obrázky z internetu. Na co si při tom mají dát pozor? Musí uvádět zdroj a…

Před 3 roky

tomas-zahalka-web

Základní SEO požadavky pro vaše webové řešení. Splňujete všechny?

Bez kvalitního redakčního systému jste jak římský voják bez meče. Máte sice nablýskanou zbroj, velký štít a dvoumetrové kopí, ale uprostřed bitvy budete ztraceni. Přečtete si, jaké nejčastější nedostatky redakčních systémů (CMS) řeší SEO konzultant – Tomáš Zahálka. Tento článek…

Před 4 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
gabka-koscova-web

Gabka Koščová o content marketingu v Česku i v zahraničí: Problém je i začít

Ačkoliv je Slovenka z Prešova, bylo to v Praze, kde se poprvé ponořila do světa online marketingu. Dnes 28letá Gabka Koščová pracuje na volné noze a nomádi v Ázií. Před tím strávila téměř 2 roky v Berlíně, kde také chvíli…

Před 4 roky

peter-hajducek-web

Peter Hajduček: Budování Footshopu, efektivita e-shopařů, pořádání eventů pro zákazníky

Peter Hajduček založil internetový obchod s obuví Footshop. Ten má dnes roční obrat přes 200 miliónů korun a funguje v 9 jazykových mutacích. Na jeho prodejnách to žije – pořádají se tam třeba divadla, grilovačky a další akce. Co Peter…

Před 4 roky

ap-fotky-web

Plánujete na svém e-shopu 360° (spinové) fotky? Poučte se ze zkušeností AP Servisu

První spinové fotky se na českých e-shopech objevily cca před 3 lety. Šlo o menší zboží, jako je obuv nebo mobilní telefony. Nově vznikají i 360° záběry bílé elektroniky. Jak probíhá příprava? 1. český e-shop, který rozhýbal fotky domácí elektroniky,…

Před 4 roky

kopytov-web

Jak vytvořit správnou strategii linkbuildingu?

Jak zvolit správnou strategii linkbuildingu pro váš projekt? Vyzkoušejte osvědčený postup plánování linkbuildingu od týmu specialistů MEDIAUNIT.cz.

Před 4 roky

brand-web

Nomen omen: 3 klíčové zásady pro výběr názvu e-shopu

Elektrometal.cz, Kovoslužba Praha, Obchůdeček.eu… Ano, to jsou skutečně názvy online obchodů, které prodávají elektro zboží. Napadlo by vás koupit u Kovoslužby Praha ledničku? Mě tedy ne – očekával bych spíš firmu na válcování plechů. Jak vymyslet název e-shopu, který za…

Před 4 roky

zuzana-vesela-web

Zuzana Veselá: Copywriterkou v agenturním světě vs. na volné noze

Jak porazit strach, že se neuživíte na volné noze, a jak si konečně začít cenit svého času? Zkušenosti copywriterky Zuzany Veselé.

Před 4 roky

SEO audit

Jak dělat on-page SEO u produktových stránek e-shopu

Pakliže chcete svůj e-shop optimalizovat a docílit tak lepší návštěvnosti z vyhledávačů, měli byste vyladění on-page faktorů věnovat náležitou pozornost.

Před 4 roky

zena-psani-vztek-web

9 typů copy poptávek z webu: Jak s nimi naložit?

Copywriter – freelancer by měl mít svou, aspoň jednoduchou, webovou vizitku. I já si takové stránky před 2 lety založila. Chodí z nich různé typy poptávek…

Před 4 roky

Doporučené články

milan-petr-web

Milan Petr (McPen): Financování nového byznysu, rozjezd firmy, práce s daty

petr-skondrojanis-web

Petr Skondrojanis: Proč je firemní kultura strategickou součástí byznysu a jak ji budovat?

martin-rozhon-web

8. E-shop Klub: Martin Rozhoň o transakční ekonomice e-shopu, budování managementu firmy, vytváření vlastních značek

marie-havlickova-web

Marie Havlíčková (Slevomat): Transformace ze slev na zážitky, změna firemní kultury, výsledek akvizice firmy

Inzerce