Inzerce

Copywriting prakticky

ondrej-preuss-bezzivnosti-web

Musí mít copywriteři a jiní specialisté živnostenské oprávnění? Nemusí…

Nejsem živnostník, ani nepracuji pro žádnou společnost, ale baví mě psaní. Můžu si legálně bez živnosti přidělávat přípravou textů na zakázku? Na to odpověděl Ondřej Preuss z DostupnýAdvokát.cz. Jednoduchá odpověď je “ano”. Existuje totiž zvláštní forma výdělečné činnosti, kdy nejde…

Před 4 roky

ondrej-preuss-sod

Smlouva o dílo: Kdy se vám ji vyplatí použít?

Hledáte smlouvu o dílo? Dejte si pozor na neplatné nebo nesprávné vzory ke stažení na internetu. V tomto videu zjistíte, co ve smlouvě o dílo může být uvedeno. – Strana 2

Před 4 roky

Inzerce

ap-servis-web

Jak tvoříme obsah pro specializovaný e-shop s domácími spotřebiči a náhradními díly?

Nebojte se obsahu pro zdánlivě nudné segmenty. Čtivé a obchodně úspěšné texty jdou napsat vždy. Podívejte se na příklad e-shopu zaměřeného na domácí spotřebiče rodiny Whirlpool. Původně servisní centrum spotřebičů „AP Servis“ nyní provozuje 2 weby: prodejní e-shop spotrebice-whirlpool.cz a…

Před 4 roky

ondrej-preuss-fotobanky-web

Fotobanky: Kdy můžete použít jejich obrázky a na co si dát pozor?

Již jsme zde probírali, že trendy v on-line marketingu nás tlačí k používání stále více fotografií či obrázků. Jaká jsou úskalí jejích nákupu ve fotobankách. Na co dát pozor u obrázku zadarmo. Proč číst obchodní podmínky a co hrozí, když…

Před 4 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
ondrej-preuss-obrazky-web

Obrázky z internetu: Kdy je můžete použít a jak se vyhnout porušení licence?

Trendy v on-line marketingu nás tlačí k používání stále více fotografií či obrázků. Ne vždy si ale dokážeme vytvářet vlastní, a proto hodně podnikatelů stahuje obrázky z internetu. Na co si při tom mají dát pozor? Musí uvádět zdroj a…

Před 4 roky

tomas-zahalka-web

Základní SEO požadavky pro vaše webové řešení. Splňujete všechny?

Bez kvalitního redakčního systému jste jak římský voják bez meče. Máte sice nablýskanou zbroj, velký štít a dvoumetrové kopí, ale uprostřed bitvy budete ztraceni. Přečtete si, jaké nejčastější nedostatky redakčních systémů (CMS) řeší SEO konzultant – Tomáš Zahálka. Tento článek…

Před 4 roky

gabka-koscova-web

Gabka Koščová o content marketingu v Česku i v zahraničí: Problém je i začít

Ačkoliv je Slovenka z Prešova, bylo to v Praze, kde se poprvé ponořila do světa online marketingu. Dnes 28letá Gabka Koščová pracuje na volné noze a nomádi v Ázií. Před tím strávila téměř 2 roky v Berlíně, kde také chvíli…

Před 4 roky

peter-hajducek-web

Peter Hajduček: Budování Footshopu, efektivita e-shopařů, pořádání eventů pro zákazníky

Peter Hajduček založil internetový obchod s obuví Footshop. Ten má dnes roční obrat přes 200 miliónů korun a funguje v 9 jazykových mutacích. Na jeho prodejnách to žije – pořádají se tam třeba divadla, grilovačky a další akce. Co Peter…

Před 4 roky

ap-fotky-web

Plánujete na svém e-shopu 360° (spinové) fotky? Poučte se ze zkušeností AP Servisu

Plánujete na svém e-shopu 360° spinové fotky? Moderní fototechnika už umožňuje nafotit i velké ledničky. Čtěte zkušenosti e-shopu spotrebice-whirlpool.cz. – Strana 2

Před 4 roky

kopytov-web

Jak vytvořit správnou strategii linkbuildingu?

Jak zvolit správnou strategii linkbuildingu pro váš projekt? Vyzkoušejte osvědčený postup plánování linkbuildingu od týmu specialistů MEDIAUNIT.cz.

Před 4 roky

brand-web

Nomen omen: 3 klíčové zásady pro výběr názvu e-shopu

Elektrometal.cz, Kovoslužba Praha, Obchůdeček.eu… Ano, to jsou skutečně názvy online obchodů, které prodávají elektro zboží. Napadlo by vás koupit u Kovoslužby Praha ledničku? Mě tedy ne – očekával bych spíš firmu na válcování plechů. Jak vymyslet název e-shopu, který za…

Před 4 roky

zuzana-vesela-web

Zuzana Veselá: Copywriterkou v agenturním světě vs. na volné noze

Jak porazit strach, že se neuživíte na volné noze, a jak si konečně začít cenit svého času? Zkušenosti copywriterky Zuzany Veselé.

Před 4 roky

TOP obsah

michal-koubek-web

Aktuální stav české ekonomiky a výhled do budoucna | Michal Koubek

jaroslav-baier-web

Prodej firmy: Jak ho zvládnout? | Jaroslav Baier

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?

tom-sova-web

Tom Sova: Naprostý krach v podnikání, alkoholismus, budování nové firmy