Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Copywriting prakticky

zuzka-nahled

Jak psát popisky produktů pro váš e-shop?

daniel-krasny-web

Daniel Krásný: Jak vytvořit úspěšný blog?

roman-hrebecky-web

Roman Hřebecký: Z freelancingu do vlastní firmy, hodnoty v podnikání, budování značky

martin-chytry-web

Venkovní reklama: Jak dělat efektivní reklamní kampaně?

Inzerce

tomas-zahalka-web

Jak pracovat s landing page v e-shopech a dokázat díky nim zvednout tržby?

ondrej-preuss-web

Jakou smlouvu uzavřít s copywriterem?

jan-caklos-web

Ján Čakloš (TEXTO): Content marketing na Slovensku, podnikání z malého města, budování firmy od nuly

jakub-unger-web

Jakub Unger (Seznam Zprávy): Tvoříme médium budoucnosti. Sleduje nás 3,5 milionu lidí měsíčně

florentyna-web

Jana Florentýna Zatloukalová: Jak založit blog se statisícovou návštěvností a obratem 5,5 milionu ročně?

ondrej-preuss-komentare-web

Komentáře na webu: Komu patří a kdo nese zodpovědnost za jejich obsah?

ondrej-preuss-bezzivnosti-web

Musí mít copywriteři a jiní specialisté živnostenské oprávnění? Nemusí…

ondrej-preuss-sod

Smlouva o dílo: Kdy se vám ji vyplatí použít?

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.