Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Marek Prokop: Jak se vyvíjí SEO a jak ho dělat v roce 2018?

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Vyplatí se dnes ještě investovat do optimalizace pro vyhledávače? Nebo je lepší se místo SEO věnovat něčemu jinému? A jak se SEO v čase vyvíjí? Na tyto otázky jsem se zeptal Marka Prokopa.

Marek Prokop patří mezi nejpopulárnější odborníky na SEO na českém trhu. Nezaměřuje se ale jenom na něj – věnuje se komplexním strategiím digitálního marketingu a webdesignu. Náš rozhovor jsme začali právě debatou, proč se nezaměřuje jenom na SEO a zda se označení „SEO specialista“ raději vyhýbá.

Poté jsme se pustili do debaty o tom, jak se vyhledávače historicky vyvíjí a jak na to reagují internetoví marketéři. Kdy se vlastně vyplatí do SEO investovat a není dnes SEO spíše vymožeností pro ty největší hráče na trhu? To a mnohem více si můžete poslechnout v dnešním videu.

Co se ve videu dozvíte?

  • Je SEO mrtvé? A kolikrát za celou svoji kariéru dostal Marek Prokop tuto otázku?
  • Nezabíjí SEO strategie Googlu, který stále zvyšuje počet reklam ve výsledcích vyhledávání?
  • Co po nás dnes vyhledávače chtějí a jak jim můžeme vyjít vstříc?
  • Komu se do SEO vyplatí investovat a kdy je rozumné si pořídit analýzu klíčových slov?
  • Jak nad SEO správně přemýšlet v roce 2018 a na koho se obrátit, když si nevíte rady?

Další videa nejen o marketingu:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Vojtěch Peťovský

Před 6 roky

Rozhovory MladéhoPodnikatele mám rád a sleduji je pravidelně. Rozhovor s panem Prokopem, ale považuji asi za ten nejhorší :-(.
Nehodnotím ani tak obsahovou část, ale spíše formu výkladu. Když pominu celkem časté odkašlávání, tak panu Prokopovi po většinu času nejde vůbec rozumět, protože si šeptá něco potichu pod vousy a jeho sdělení jaksi „vyšumí do ticha“. Což je škoda, protože jinak by to byl v celku přínosný rozhovor.

Odpovědět »

Pavel

Před 6 roky

Na tento diel som bol naozaj zvedavý ale je úplne nepocuvatelny. Pán Prokop rozpráva potichu a strašne hlta slová, aby mu človek rozumel musí si to dat na plný zvuk. Lenže do toho každú minútu zakasle tak hlasno ze po 15 minútach a migréne som to musel vypnúť. Prosim upozorňujte na to hostí. Naozaj sa to takto nedá počúvať.

Odpovědět »

Lukáš

Před 6 roky

Ale zas tak nepřehánějte, je sice pravda že pan Prokop nemluví jako profesionální rétor, ale zas tak špatné aby se to nedalo poslouchat to není…

Odpovědět »

Martin Kršík

Před 6 roky

Děkuji moc za rozhovor. Já teda rozuměl každé slovo :)

Odpovědět »

Daniel Sledovat @Dan_Kovalcik

Před 6 roky

Rozhovor mě zajímal, ale bohužel jsem jej nedokoukal do konce. Snad příště, ale každopádně díky za snahu.

Odpovědět »

René

Před 6 roky

Bohužel musím souhlasit s výtkami ohledně zvuku. Marek je sice trošku zvukařská noční můra (šepot – skoro výkřik – kašel, překřikování se navzájem), ale v postprodukci se to asi upravit dalo(?). Škoda toho, protože obsah jsem přes ten zvuk vnímal jen těžko. I přesto díky za zprostředkování rozhovoru.

Odpovědět »

Já a Rudolf

Před 6 roky

Velká škoda. Zajímavý host, ale ve výsledku opravdu neposlouchatelné (myslím, co do kvality „přednesu“, ne obsahu).

Odpovědět »

Rozara

Před 6 roky

Titulek upoutal a na video jsem se těšila.. Doukoukala jsem, ale nenadchlo.. Moje první video..:( Obsah neúplný – bez konce, závěru.. Hodně neurčitých, nic neříkajících informací. Kvalita přednesu – chvíli jsem tlumila hlasitost, chvílema ji dávala naplno.. Ale to až tak nevadilo.. Nicméně pocity dost smíšené.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

john-vanhara-web

John Vanhara a Jirka Rostecký: Vzdělávejte se a nebojte si říct o pomoc

Premium
marketa-jinochova-web

Budování malé značky, prodej po Instagramu, růst nákladů | Markéta Jinochová (MANKAI Paper)

Premium
jan-simkanic-web

Deník N: Cesta ze ztráty k provoznímu zisku | Ján Simkanič

Premium
jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podrobný průvodce začátky podnikání na volné noze

Premium
michal-molcan-web

Řízení a byznys magazínu v 70 zemích světa | Michal Molčan

igor-kibrik-web

Jak se odlišit od konkurence? Strategie webu s recepty | Igor Kibrik

Premium
bronislav-soborka-web

Broňa Sobotka: Tvorba produktů a marketing na volné noze

Premium
rene-nekuda-web

Jak se naučit (dlouhodobě a konzistentně) psát? | René Nekuda