Inzerce

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Marek Lecián je velmi zkušený webový analytik. Už několik let podniká na volné noze a ačkoliv příliš neinvestuje do osobního marketingu a budování vlastní značky, má takový přebytek poptávek od nových klientů, že je musí odmítat. Ve své komunitě je navíc proslulý jako skutečný odborník s vysokou znalostí svého oboru a přesahem do oborů souvisejících.

Inzerce

S Markem se znám už několik let a osobně si ho velmi vážím. Jsem moc rád, že vám mohu nabídnout vůbec první videorozhovor, jaký Marek za svou kariéru poskytl. Vybrali jsme téma, ve kterém podle mě může být největší inspirací pro ostatní specialisty, a tím je sebevzdělávání a dlouhodobé zvyšování vlastní odbornosti.

Spousta odborníků se totiž postupem času vzdělává stále méně. Na začátku své kariéry věnují spoustu času čtení článků, knížek, poslechu podcastů, sledování videí, návštěvám konferencí a školení a mnoha dalším aktivitám, které jim pomáhají rozšiřovat jejich znalosti.

Marek to má jinak. Ačkoliv získal velmi hluboké znalosti webové analytiky, dodnes nejméně dva dny v týdnu věnuje sebevzdělávání. Dokázal si navíc najít způsoby, jak se sebevzdělávat co nejefektivnějia nejsnáze. Už dávno nečte jen články, ale zkouší mnoho dalších způsobů, z nichž některé ho dovedly až k největším kapacitám jeho oboru na světě.

Jak se Marek sebevzdělává, co doporučuje nám ostatním a proč bychom sebevzdělávání neměli podceňovat, zjistíte v tomto našem rozhovoru. Vzít s sebou na cesty si ho můžete i jako podcast.

Jak na sobě makají další odborníci?

Poslechni si zkušenosti dalších odborníků. Tady pro tebe vybírám několik nejlepších rozhovorů:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

jan-tichy-web

Jan Tichý: Co se změní, když freelancer založí vlastní agenturu?

roman-hrebecky-web

Roman Hřebecký: Z freelancingu do vlastní firmy, hodnoty v podnikání, budování značky

michal-koubek-web

Michal Koubek: Rozjezd firmy IdeaSupport.cz, finanční plánování, problémy podnikatelů

Právě vyšlo

marek-odehnal-web

Finanční krize: Co se z nich můžeme naučit pro naše investování? | Marek Odehnal

marketa-danisova-web

Nejčastější chyby v e-mail marketingu | Markéta Danišová (SmartEmailing.cz)

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

Lukáš

Před 11 měsíci

Marka „znám“ už od vejšky a semtam ho sleduji. Jsem fakt hrozně rád, že z hodně arogantního a sebestředného studenta (kdo mladý takový nebyl?) se z něj stal vyrovnaný profík. Aspoň tak na mě působil díky rozhovoru. Díky za něj.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

simona-kijonkova-web

Simona Kijonková: Byznys Zásilkovny, budoucnost logistiky, úspěch v podnikání

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

jaroslav-baier-web

Růst e-shopu očima právníka | Jaroslav Baier

michal-koubek-10-web

Michal Koubek: Služby pro zákazníky e-shopů jako nový zdroj příjmu firmy