Nenech si ujít další videa:
Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:
Jeho školou vaření prošlo už přes 100 tisíc lidí. Sám ale kuchař není. Zakladatel Chefparade Marcel Vargaeštok byl dalším hostem MladýPodnikatel.cz.
Chefparade už dávno není jen škola vaření. Marcelovi a jeho kolegům se podařilo vytvořit celý ekosystém vzájemně propojených produktů, které nabízejí svým zakázaníkům. Povídali jsme si tedy o tom, jak tyto produkty vznikají, jak ověřují jejich funkčnost v praxi a jak nad svým byznysem přemýšlí.
Řeč přišla i na tvorbu e-shopu Chefshop.cz. Marcel mluvil o výběru dodavatelů, ale i o efektivitě, kterou se snaží v podnikání aplikovat. Celý rozhovor si můžete pustit i v našem podcastu o podnikání.
Partnerem pořadu je společnost Shoptet.cz poskytující kompletní technické řešení pro váš e-shop.
Co se ve videu dozvíte?
- Jak vznikla škola vaření Chefparade?
- Odkud do ní proudí nový zákazníci a jak jako byznys funguje?
- Co všechno obsahuje ekosystém Marcelova byznysu a jak jsou produkty navzájem propojeny?
- Jak vytváření nových produktů probíhá a jak se testují v praxi?
- Jak se dá v takovém byznysu připravit na finanční krizi?
- Jak funguje e-shop a jak se vybírají noví dodavatelé?
Další rozhovory nejen o podnikání na internetu:
- Dominik Řihák (Top-Obaly.cz): Využití obalových materiálů e-shopu, logistika, zefektivnění skladu, B2B marketing
- Richard Galovič: Jak se podniká s historickou značkou Favorit?
- Jan Kvasnička: Podnikání na volné noze, budování osobní značky, trh freelancerů
- Šárka Litvinová (ASIANA, Letuška.cz): Budování úspěšné firmy, boj s konkurencí, tendry a nové technologie
Komentáře čtenářů: 0