Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Lukáš Kořínek (Bubble): Když od 18 let budujete marketingovou agenturu

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Když zadáte jméno Lukáše Kořínka do vyhledávačů, zjistíte o něm, že ho média označují za „mladého úspěšného podnikatele“. Bodejť by ne, když svou agenturu začal budovat už ve svých 18 letech a dnes v ní má 30 lidí, obratově se pohybuje kolem 40 milionů korun ročně a mezi klienty má třeba Pernod Ricard, Sazku, Philips, McDonald’s, Tchibo a další.

Příběh Lukáše Kořínka je velmi zajímavý v mnoha ohledech. Jako jedna z první jeho agentura nabízela mobilní marketing. Dnešní perspektivou to není nic moc zvláštního, jenomže ona ho nabízela už v roce 2007, kdy na trh byla uvedena teprve první generace iPhonů a Lukášovi bylo 18 let.

Od mobilního marketingu se postupně přesunul k social a digital marketingu. Dnes mu nejvíce vyhovuje, když Bubble označujeme za obsahovou agenturu.

Přesunula se nejen agentura, ale i on sám. Z pozice specialisty do pozice manažera, který musí řešit provozní záležitosti firmy, finance a spoustu věcí, které původně ani nezamýšlel. Jak sám v rozhovoru přiznává, nikdy netrval na tom, aby byl podnikatel.

Inzerce

Přesto jeho firma roste a Lukáš tak může vyprávět třeba o tom, jak se vaše práce mění v průběhu rozšiřování vašeho týmu, jak uhlídat kvalitu vašich služeb a v čem dělají chybu začínající podnikatelé.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jaké to je, když vás média označují za úspěšného podnikatele?
  • Jak zájem médií ovlivní vaše podnikání?
  • Jak důležitý je brand zakladatele firmy?
  • Jak vznikla agentura Bubble a proč se jmenuje zrovna takto?
  • Jak Lukáš získal první klienty (spoiler: prvním klientem byla rovnou Fanta)?
  • Jaký má Lukáš názor na český agenturní trh?
  • Jakou má Bubble hodnotu a jak se vůbec určuje hodnota agentur?
  • Co musí leader agentury ovládat?
  • Jak Lukáš zvládá přerod ze specialisty na manažera?
  • Jak Bubble hledá a vybírá nové zaměstnance?
  • Funguje přetahování lidí z jiných firem?
  • Jak to udělat, aby se vám do firmy hlásili lidé sami?
  • Co stojí za úspěchem Bubble?
  • V čem se od Lukáše mohou inspirovat začínající podnikatelé?

Podobné videorozhovory:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Viktor Hanáček Sledovat @viktorhanacek

Před 8 roky

Velice fajn *palecnahoru*

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

jiri-rostecky-kariera-web

Jak na úspěšnou kariéru? Přednáška Jirky Rosteckého

Premium
adela-zugarova-web

Praží a prodávají kávu za desítky milionů. Jak roste Dos Mundos? | Adéla Zugarová

Premium
martin-nedved-web

Obchod je základní kompetence každého podnikatele. Jak se ho naučit? | Martin Nedvěd

petra-kotalova-web

Z juniorky manažerkou. Jak rozjet kariéru? | Petra Kotalová

Premium
eliska-dobiasova-turkova-web

Rozjela e-shop s výrobou dětských plenek. Teď chce předat řízení firmy nástupci | Eliška Dobiášová Turková

Premium
jiri-rostecky-senta-cermakova-web

Jirka Rostecký: Úspěch v podnikání určuje i naše rodina | Senta Čermáková

jiri-peslar-web

Kariéra ve financích: Jak ji vybudovat? | Jiří Peslar (Allrisk)

Premium
matej-razga-web

Podnikání v módě. Jak rozjet zakázkové krejčovství? | Matěj Rázga (The Owners)