Do firmy nastoupil jako produktový manažer. Dnes je jejím ředitelem. Luboš Martínek v CrossCafe pracuje od vzniku firmy roku 2007 a v rozhovoru mluvil nejen o tvorbě konceptů nových kaváren, ale i o marketingu firmy, hledání nových baristů a o tom, zda nám jednou bude kafe prodávat stroj s umělou inteligencí.
Pije několik kafí denně a ohraničená pracovní doba pro něj neexistuje. Luboš Martínek zažil v CrossCafe ty nejlepší chvíle, ale i spoustu krizí. Nejvíce třeba vývoj firmy brzdí nedostatek baristů, kteří zákazníkům v kavárnách připravují kávu a další produkty z nabídky.
Proč to tak je a proč vedle nedostatku vysoce kvalifikovaných pracovníků v mnoha oborech jde jen stěží naplnit kapacity i na pozicích, pro které zas tak vysoká kvalifikace nutná není?
Probrali jsme toho ale více. Co rozhoduje o úspěchu kavárny a jak CrossCafe nad novými kavárnami přemýšlí? Jak připravuje jejich obchodní plány a jak se vlastně ve firmě, kde řada kaváren funguje jako frančízy, řeší marketing?
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 3 dny
Před 3 dny
Před 2 týdny
Před 2 týdny
michal
Před 7 roky
picollo neexistuje! po prvni vete jsem to vypnul, protoze pokud tohle rekne nekdo, kdo zastupuje kavarnu, je „neco“ spatne.
Odpovědět »
Venda
Před 7 roky
A presne proto, ze jste to v tu chvili vypnul, tak se nikdy nedozvite, proc slovo pikolo pouzivaji. A neverim, ze se vam pri slovu pikolo nevybavi hned espresso :-D
Odpovědět »