Inzerce

Letní Eshopista ve znamení dovolené. Přivítá cestovní agenturu NaCesty.cz

První akce 4. ročníku Eshopisty rozhoupe vlny e-commerce a online marketingu. Na lodi Cargo Gallery přivítá zástupce společnosti NaCesty.cz, první české online agentury se zaměřením na nabídku německých cestovních kanceláří.

Inzerce

Příští akce Eshopista bude úzce souviset s létem a časem dovolených. Diskutovat se totiž bude se zástupci cestovní agentury NaCesty.cz, díky níž si Češi mohou už přes deset let vybírat z nabídky německých cestovních kanceláří. Společnost aktuálně prezentuje nabídku 25 pořadatelů, 7 000 míst a více než 4 miliard aktivních termínů dovolených.

Pozvání na Eshopistu přijal spolumajitel a jednatel firmy, Václav Uher. V oblasti cestovního ruchu nečekaně zakotvil po vyučení na truhláře a tisících odjetých kilometrech coby závodní cyklista. Marketingové a obchodní zákulisí společnosti zase představí Jiří Pikrt, který má za sebou dlouhá léta ve společnostech Mironet, Thomas Cook nebo Čedok, kde působil na vedoucích pozicích obchodu nebo distribuce.

O přístupu k zákazníkům a jejich potřebám promluví Simona Miková, jež se věnuje prodeji samotných zájezdů. „Mým cílem jsou spokojení klienti. Při komunikaci je potřeba být trpělivý a vnímavý k jejich potřebám,“ tvrdí Miková. Za svou téměř pětiletou kariéru ve společnosti NaCesty.cz prodala již přes 1 700 zájezdů.

Letní Eshopista se uskuteční 20. června na Cargo Gallery kotvící u pražské Náplavky. Akci bude již tradičně moderovat Magdaléna Divišová a Jan Svoboda. Součástí eventu je i raut a prostor pro networking s odborníky na online marketing a e-commerce.

Vstupenky rychle mizí, tak neváhejte a registrujte se ihned.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

leos-spachta-iea-web

Leoš Špachta: Proč by (nejen) agentury měla zajímat soutěž Internet Effectiveness Awards 2019?

petr-skondrojanis-studenti-web

Petr Skondrojanis (COCUMA.cz): Speciál o (sebe)rozvoji mladých lidí a jejich nástupu do firem

sarka-strossova-web

Šárka Štrossová: Zákulisí WebExpo 2018, budoucnost konferencí, byznys s eventy

Právě vyšlo

marketa-danisova-web

Nejčastější chyby v e-mail marketingu | Markéta Danišová (SmartEmailing.cz)

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

TOP obsah

marian-jelinek-web

Marian Jelínek: Úspěšný člověk je pro mě ten, kdo extrémně miluje, co dělá, a chce za to extrémně hodně

michal-koubek-web

Aktuální stav české ekonomiky a výhled do budoucna | Michal Koubek

oliver-dlouhy-web

Oliver Dlouhý (Kiwi.com): Rychlý růst firmy, budování managementu, spolupráce s investory

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?