Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Naučte se strategicky přemýšlet nad vaším byznysem.
Získejte praktické tipy, jak řídit vaši firmu chytřeji a efektivněji.
Poslechněte si zkušenosti TOP byznysmenů.
Zjistit více

Inzerce

Letní Eshopista ve znamení dovolené. Přivítá cestovní agenturu NaCesty.cz

První akce 4. ročníku Eshopisty rozhoupe vlny e-commerce a online marketingu. Na lodi Cargo Gallery přivítá zástupce společnosti NaCesty.cz, první české online agentury se zaměřením na nabídku německých cestovních kanceláří.

Příští akce Eshopista bude úzce souviset s létem a časem dovolených. Diskutovat se totiž bude se zástupci cestovní agentury NaCesty.cz, díky níž si Češi mohou už přes deset let vybírat z nabídky německých cestovních kanceláří. Společnost aktuálně prezentuje nabídku 25 pořadatelů, 7 000 míst a více než 4 miliard aktivních termínů dovolených.

Pozvání na Eshopistu přijal spolumajitel a jednatel firmy, Václav Uher. V oblasti cestovního ruchu nečekaně zakotvil po vyučení na truhláře a tisících odjetých kilometrech coby závodní cyklista. Marketingové a obchodní zákulisí společnosti zase představí Jiří Pikrt, který má za sebou dlouhá léta ve společnostech Mironet, Thomas Cook nebo Čedok, kde působil na vedoucích pozicích obchodu nebo distribuce.

O přístupu k zákazníkům a jejich potřebám promluví Simona Miková, jež se věnuje prodeji samotných zájezdů. „Mým cílem jsou spokojení klienti. Při komunikaci je potřeba být trpělivý a vnímavý k jejich potřebám,“ tvrdí Miková. Za svou téměř pětiletou kariéru ve společnosti NaCesty.cz prodala již přes 1 700 zájezdů.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Letní Eshopista se uskuteční 20. června na Cargo Gallery kotvící u pražské Náplavky. Akci bude již tradičně moderovat Magdaléna Divišová a Jan Svoboda. Součástí eventu je i raut a prostor pro networking s odborníky na online marketing a e-commerce.

Vstupenky rychle mizí, tak neváhejte a registrujte se ihned.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

patrik-fenus-web

Co brání mladým podnikatelům inovovat? | Patrik Feňuš (Social Impact Award)

katerina-kotkova-web

NEJ Inovátor 5G: Inspirativní firmy s dopadem na 5G sítě | Kateřina Kotková (MMP)

leos-spachta-iea-web

Leoš Špachta: Proč by (nejen) agentury měla zajímat soutěž Internet Effectiveness Awards 2019?

Právě vyšlo

konstantin-margaretis-web

Technologie pro vaši logistiku | Konstantin Margaretis (Skladon)

juraj-harkabuzik-web

Zákaznická podpora: Nejčastější chyby a nevyužité příležitosti | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Premium
jiri-navratil-web

Ziskovost v e-commerce. Naučte vaši firmu počítat | Jiří Navrátil (Dr. Max)

Nejoblíbenější

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

Komentáře

TOP obsah

Premium
john-vanhara-web

John Vanhara: Růst firmy, zaměření na zisk, výběr a řízení lidí

Premium
ivana-sediva-web

Růst firmy: Jak mu postavit pevné základy? | Ivana Šedivá

jaroslav-kaucky-web

Úspěchy a pády e-shopů s módou | Jaroslav Kaucký (Bibloo, UrbanStore.cz)

Premium
jiri-navratil-web

Ziskovost v e-commerce. Naučte vaši firmu počítat | Jiří Navrátil (Dr. Max)

Inzerce