Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Letní Eshopista ve znamení dovolené. Přivítá cestovní agenturu NaCesty.cz

První akce 4. ročníku Eshopisty rozhoupe vlny e-commerce a online marketingu. Na lodi Cargo Gallery přivítá zástupce společnosti NaCesty.cz, první české online agentury se zaměřením na nabídku německých cestovních kanceláří.

Příští akce Eshopista bude úzce souviset s létem a časem dovolených. Diskutovat se totiž bude se zástupci cestovní agentury NaCesty.cz, díky níž si Češi mohou už přes deset let vybírat z nabídky německých cestovních kanceláří. Společnost aktuálně prezentuje nabídku 25 pořadatelů, 7 000 míst a více než 4 miliard aktivních termínů dovolených.

Pozvání na Eshopistu přijal spolumajitel a jednatel firmy, Václav Uher. V oblasti cestovního ruchu nečekaně zakotvil po vyučení na truhláře a tisících odjetých kilometrech coby závodní cyklista. Marketingové a obchodní zákulisí společnosti zase představí Jiří Pikrt, který má za sebou dlouhá léta ve společnostech Mironet, Thomas Cook nebo Čedok, kde působil na vedoucích pozicích obchodu nebo distribuce.

O přístupu k zákazníkům a jejich potřebám promluví Simona Miková, jež se věnuje prodeji samotných zájezdů. „Mým cílem jsou spokojení klienti. Při komunikaci je potřeba být trpělivý a vnímavý k jejich potřebám,“ tvrdí Miková. Za svou téměř pětiletou kariéru ve společnosti NaCesty.cz prodala již přes 1 700 zájezdů.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Letní Eshopista se uskuteční 20. června na Cargo Gallery kotvící u pražské Náplavky. Akci bude již tradičně moderovat Magdaléna Divišová a Jan Svoboda. Součástí eventu je i raut a prostor pro networking s odborníky na online marketing a e-commerce.

Vstupenky rychle mizí, tak neváhejte a registrujte se ihned.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

patrik-fenus-web

Co brání mladým podnikatelům inovovat? | Patrik Feňuš (Social Impact Award)

katerina-kotkova-web

NEJ Inovátor 5G: Inspirativní firmy s dopadem na 5G sítě | Kateřina Kotková (MMP)

leos-spachta-iea-web

Leoš Špachta: Proč by (nejen) agentury měla zajímat soutěž Internet Effectiveness Awards 2019?

Právě vyšlo

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

TOP header

Premium
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Premium
lukas-uhl-web

Jak řešit krize firem? Příběh Pietro Filipi a Zootu | Lukáš Uhl

Premium
pavel-ungr-web

SEO se hodně změní, Google zaspal, texty z ChatGPT může penalizovat, říká Pavel Ungr

Inzerce