Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Letní Eshopista ve znamení dovolené. Přivítá cestovní agenturu NaCesty.cz

Inzerce

Inzerce

První akce 4. ročníku Eshopisty rozhoupe vlny e-commerce a online marketingu. Na lodi Cargo Gallery přivítá zástupce společnosti NaCesty.cz, první české online agentury se zaměřením na nabídku německých cestovních kanceláří.

Příští akce Eshopista bude úzce souviset s létem a časem dovolených. Diskutovat se totiž bude se zástupci cestovní agentury NaCesty.cz, díky níž si Češi mohou už přes deset let vybírat z nabídky německých cestovních kanceláří. Společnost aktuálně prezentuje nabídku 25 pořadatelů, 7 000 míst a více než 4 miliard aktivních termínů dovolených.

Pozvání na Eshopistu přijal spolumajitel a jednatel firmy, Václav Uher. V oblasti cestovního ruchu nečekaně zakotvil po vyučení na truhláře a tisících odjetých kilometrech coby závodní cyklista. Marketingové a obchodní zákulisí společnosti zase představí Jiří Pikrt, který má za sebou dlouhá léta ve společnostech Mironet, Thomas Cook nebo Čedok, kde působil na vedoucích pozicích obchodu nebo distribuce.

O přístupu k zákazníkům a jejich potřebám promluví Simona Miková, jež se věnuje prodeji samotných zájezdů. „Mým cílem jsou spokojení klienti. Při komunikaci je potřeba být trpělivý a vnímavý k jejich potřebám,“ tvrdí Miková. Za svou téměř pětiletou kariéru ve společnosti NaCesty.cz prodala již přes 1 700 zájezdů.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Letní Eshopista se uskuteční 20. června na Cargo Gallery kotvící u pražské Náplavky. Akci bude již tradičně moderovat Magdaléna Divišová a Jan Svoboda. Součástí eventu je i raut a prostor pro networking s odborníky na online marketing a e-commerce.

Vstupenky rychle mizí, tak neváhejte a registrujte se ihned.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

Premium
jan-prochazka-web

Jak firmu připravit na příchod finančního ředitele? | Jan Procházka (4camping)

dan-nytra-web

E-mail marketing a AI. Co už dnes funguje v praxi? | Dan Nytra

jiri-jemelka-web

Firemní hodnoty: Jak si je určit a jak s nimi pracovat? | Jiří Jemelka

Premium
jiri-rostecky-senta-cermakova-web

Jirka Rostecký: Úspěch v podnikání určuje i naše rodina | Senta Čermáková

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

petr-macek-web

Díky čemu roste aplikace Caflou? | Petr Macek

Premium
pavel-milan-cerny-web

Vybudoval Econea.cz, ale nakonec z ní odešel. Cesta za štěstím Pavla Milana Černého

michaela-steinhauser-web

Růst firmy: Jak ho zvládá Skinners? | Michaela Steinhauser

Komentáře

Vybraná témata

TOP header

Premium
matejka-kasa-web

Josef Matějka (CZC.cz) a Petr Kasa (Pilulka.cz): Jak se zbavit operativy?

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
john-vanhara-web

John Vanhara: Růst firmy, zaměření na zisk, výběr a řízení lidí

Premium
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Inzerce