Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Rok 2021 v Lemoneru: Díky čemu rostlo? | Jan Laštůvka

Přehrát celý rozhovor

Inzerce

Inzerce

Na konci roku 2020 se naplno rozjela služba na financování e-shopů Lemonero. Za rok své existence zafinancovala stovky e-shopů a vložila do nich přes 100 milionů korun. Díky čemu vyrostla?

Inzerce

Lemonero využívá síly technologií a skrze data a pokročilou analytiku dokáže rychle pochopit situaci, ve které se e-shop nachází, a nabídnout mu financování na míru. Schvaluje kolem 80 % žádostí o finance a poskytuje během desítek minut.

Za službou stojí zakladatel MonkeyData Jan Laštůvka. A také Komerční banka, která do Lemonera investovala.

V rozhovoru jsme si povídali o tom, díky jakým rozhodnutím Lemonero tak rychle roste, co mu pomáhá získávat nové partnery a jak postupně rozjíždí zahraniční expanzi.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Další rozhovory o Lemoneru:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

Premium
petr-janosik-web

Takhle se za víc jak miliardu prodal Smartlook | Petr Janošík

Premium
lukas-janousek-web

100 milionů za 3 roky. Jak roste Campiri? | Lukáš Janoušek

marian-kamenistak-web

Pomáhá firmám nabírat vývojáře. Co dělá jinak než ostatní? | Marián Kameništák

Premium
michael-rostock-poplar-web

Pokud vám jde o rodinu, tak byznys není pro vás | Michael Rostock-Poplar

Premium
petr-palas-web

Jak Kentico škáluje svůj byznys a vybudovalo úplně novou firmu? | Petr Palas

vit-endler-web

První 3 roky budování startupu. O čem jsou? | Vít Endler (Fingood)

kristian-gambiraza-web

Jak dělat B2B sales v praxi? | Kristian Gambiraža (Spacetools)

Premium
sona-stloukalova-web

Bolt: Takhle funguje estonská přepravní platforma v Česku | Soňa Stloukalová

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

Premium
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

Premium
daniel-kral-web

Amazon. Takhle na něm prodává Dermacol | Daniel Král

Premium
petr-ludwig-web

Petr Ludwig: 18 let v byznysu a kampaň s dosahem 1,3 miliardy lidí

Premium
daniel-kmoch-web

Finanční ředitel Bonami: Na záchranu firmy jsme měli 6 měsíců | Daniel Kmoch

Inzerce