Inspirace pro vaše podnikání a marketing
🔴 Aktuálně: Připravujeme pro vás praktické informace, jak ve vašem podnikání zvládnout aktuální situaci. Speciální rozhovory najdete v této rubrice.

Ladislav Veselý (Slevomat): Řízení firmy v krizi, komunikace se zaměstnanci, situace na trhu

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

KoronavirVideo

Jsou to 4 měsíce, co vedení Slevomatu přebral Ladislav Veselý. Před 4 měsíci byl ale svět jiný než dnes a ani Ladislav nečekal, že ho zasáhne pandemie a naprosto se změní podmínky, v nichž Slevomat působí.

Přibližně polovinu firemního obratu totiž tvořilo cestování, dalších asi 40 % lokální služby, které momentálně nefungují. Jak se v takové situaci firma řídí a v čem se od ní můžeme teď inspirovat? O tom je tento rozhovor, který si můžete přehrát i jako podcast.

Co si Ladislav zapsal do deníku?

Ladislav si píše vlastní deník. Speciálně pro vás zde zveřejnil, co konkrétně v něm najdete:

  • Jsem vděčný za skvělý domov, který mám.
  • Jsem vděčný za lidi, které mám kolem sebe v práci.
  • Jsem vděčný, že se vir děje v hezkém počasí.
  • Jsem vděčný, že to mám kousek do přírody.
  • Jsem vděčný, že můžu a rád volám své rodině.
  • Hodně běhám.
  • Čerpám z překonaných malých krizí: od maratonu, po období, kdy jsem neměl na nájem.
  • Medituju klidně i pár minut mezi schůzkama.
  • Až po pár týdnech mi došlo, že si můžu říct o pomoc, oslovil jsem mentora, kouče.
  • Vedle fyzické aktivity je mentální fitko asi to nejlepší, jak vyrovnávat stres.
  • Mluvit s někým nezainteresovaným je nad zlato.
  • Vykolejil mě dotaz novinářky: „Kdy jste s někým naposledy mluvil o něčem jiném než o corona viru?“ Krom mé ženy totiž dlouho s nikým.
  • Relaxuji věcmi, u kterých se můžu od srdce zasmát. Funguje na mě Šimek a Big Bang Theory.
  • Baví mě to vlastně víc, než když honíme pár procent vymyšleného plánu. Tady konečně jde o reálný problém, ne surfování na konjunktuře.
  • Vyplave to dobré i špatné ve firmě.
  • Z celé firmy nejlépe inovuje zákaznická péče. Jsou pod tlakem a nelpí na už odpracovaném. Jsem vděčný za talentovanou manažerku, která ty lidi vede.
  • Akceleruje to tendence, které už ve firmě dávno jsou. Talenti září, prudiči prudí.
  • Problémy, které jsem se vědomě rozhodl neřešit, protože zas tolik nevadí v běžném provozu, jsou najednou v krizi mnohem větší a přes video obtížněji řešitelné.
  • Je a bude to dlouhé. Třetí čtvrtina prvního zápasu, ve které teď snad už jsme, je náročnější než napumpovaná první.

Další rozhovory o krizovém řízení firmy:

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let. Hned po střední škole založil svoji první firmu, kterou o několik let později prodal. Dnes se naplno věnuje MladýPodnikatel.cz, který založil ještě při studiích. Provozuje stejnojmenný podcast, který byl v roce 2019 YouRadiem vyhlášen nejlepším podcastem o podnikání. V tomtéž roce ho časopis Forbes zařadil do žebříčku 30pod30. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 0

Přidejte vlastní komentář



Skrýt reklamu