Inzerce

Ladislav Veselý (Slevomat): Řízení firmy v krizi, komunikace se zaměstnanci, situace na trhu

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Jsou to 4 měsíce, co vedení Slevomatu přebral Ladislav Veselý. Před 4 měsíci byl ale svět jiný než dnes a ani Ladislav nečekal, že ho zasáhne pandemie a naprosto se změní podmínky, v nichž Slevomat působí.

Přibližně polovinu firemního obratu totiž tvořilo cestování, dalších asi 40 % lokální služby, které momentálně nefungují. Jak se v takové situaci firma řídí a v čem se od ní můžeme teď inspirovat? O tom je tento rozhovor, který si můžete přehrát i jako podcast.

Co si Ladislav zapsal do deníku?

Ladislav si píše vlastní deník. Speciálně pro vás zde zveřejnil, co konkrétně v něm najdete:

  • Jsem vděčný za skvělý domov, který mám.
  • Jsem vděčný za lidi, které mám kolem sebe v práci.
  • Jsem vděčný, že se vir děje v hezkém počasí.
  • Jsem vděčný, že to mám kousek do přírody.
  • Jsem vděčný, že můžu a rád volám své rodině.
  • Hodně běhám.
  • Čerpám z překonaných malých krizí: od maratonu, po období, kdy jsem neměl na nájem.
  • Medituju klidně i pár minut mezi schůzkama.
  • Až po pár týdnech mi došlo, že si můžu říct o pomoc, oslovil jsem mentora, kouče.
  • Vedle fyzické aktivity je mentální fitko asi to nejlepší, jak vyrovnávat stres.
  • Mluvit s někým nezainteresovaným je nad zlato.
  • Vykolejil mě dotaz novinářky: „Kdy jste s někým naposledy mluvil o něčem jiném než o corona viru?“ Krom mé ženy totiž dlouho s nikým.
  • Relaxuji věcmi, u kterých se můžu od srdce zasmát. Funguje na mě Šimek a Big Bang Theory.
  • Baví mě to vlastně víc, než když honíme pár procent vymyšleného plánu. Tady konečně jde o reálný problém, ne surfování na konjunktuře.
  • Vyplave to dobré i špatné ve firmě.
  • Z celé firmy nejlépe inovuje zákaznická péče. Jsou pod tlakem a nelpí na už odpracovaném. Jsem vděčný za talentovanou manažerku, která ty lidi vede.
  • Akceleruje to tendence, které už ve firmě dávno jsou. Talenti září, prudiči prudí.
  • Problémy, které jsem se vědomě rozhodl neřešit, protože zas tolik nevadí v běžném provozu, jsou najednou v krizi mnohem větší a přes video obtížněji řešitelné.
  • Je a bude to dlouhé. Třetí čtvrtina prvního zápasu, ve které teď snad už jsme, je náročnější než napumpovaná první.

Další rozhovory o krizovém řízení firmy:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

petr-macek-web

Jak připravit firmu na oživení ekonomiky? | Petr Macek (Caflou.cz)

ondrej-koudela-web

Krach firmy kvůli koronaviru, nový začátek | Ondřej Koudela

konstantin-margaretis-web

Růst firmy a řešení krize | Konstantin Margaretis (Skladon.cz)

Právě vyšlo

Pro předplatitele
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Pro předplatitele
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Pro předplatitele
ladislav-vesely-web

Strategie Slevomatu: Jak firma připravuje nový produkt? | Ladislav Veselý

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
pavel-milan-cerny-web

Jak nastavit firmu a žít plnohodnotný život? | Pavel Milan Černý (Econea.cz)

Pro předplatitele
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Pro předplatitele
ladislav-vesely-web

Strategie Slevomatu: Jak firma připravuje nový produkt? | Ladislav Veselý

jakub-unger-web

Jakub Unger (Seznam Zprávy): Tvoříme médium budoucnosti. Sleduje nás 3,5 milionu lidí měsíčně

oliver-dlouhy-web

Oliver Dlouhý (Kiwi.com): Rychlý růst firmy, budování managementu, spolupráce s investory

jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Finanční řízení CZC.cz, zdroje růstu do budoucna, manažerské myšlení