Inzerce

Labyrint podnikání: Soutěže studentů VŠE

Objeví-li budoucí podnikatel mezeru na trhu, jako by se postavil před vstup do labyrintu. Říká se, že znát svůj cíl je základ úspěchu. Ale co teprve ta cesta?

Inzerce

Hledat svou cestu se každý semestr vydávají studenti VŠE vedlejší specializace podnikání v rámci soutěže podnikatelských projektů. Prezentací nápadu ale vše teprve začíná. Každý podnikatel a investor ví, že za vším třpytem a ,,wau efektem“ je těžká práce, ve které se sami stanou marketéry, recruitery, prodejci a v podstatě roztleskávačkami svého týmu. Když ale vydané úsilí přinese zasloužené ovoce v podobě nejen vzkvétající firmy ale především spokojených zákazníků, stojí to za to!

Zpětná vazba a propojení s praxí pomohou podnikavým studentům rychleji se v pomyslném labyrintu zorientovat a díky cenným radám se vyhnou slepým místům na cestě za svým snem. Přijďte načerpat a podpořit svěží podnikatelskou sílu. Těšit se můžete na prezentace projektů z oblasti gastronomie, B2B spolupráce a projekty zaměřené na sdílené služby.

Soutěž se uskuteční 17. května v akcelerátoru xPort na Jarově od 16h a to díky finanční podpoře společností Česká spořitelna, EKOSPOL, Hobra, W. A. G payment solutions a Datera.

Kromě příjemné a kreativní atmosféry Vás čeká také teplý raut a networking po soutěži. Fotografie z minulých akcí naleznete na http://www.klubmsp.cz/.

V případě zájmu o účast nás prosím informujte emailem na innoversity.msp@gmail.com.

Těšíme se na Vás!

Za organizační tým,
Alena Hlubučková, Jana Kasíková, Kateřina Krejčíková, Tomáš Bartůněk a David Procházka.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

redakce

Den co den píšeme, točíme a nahráváme nový obsah na MladýPodnikatel.cz, který provozujeme.

Nenechte si ujít

leos-spachta-iea-web

Leoš Špachta: Proč by (nejen) agentury měla zajímat soutěž Internet Effectiveness Awards 2019?

petr-skondrojanis-studenti-web

Petr Skondrojanis (COCUMA.cz): Speciál o (sebe)rozvoji mladých lidí a jejich nástupu do firem

sarka-strossova-web

Šárka Štrossová: Zákulisí WebExpo 2018, budoucnost konferencí, byznys s eventy

Právě vyšlo

Pro předplatitele
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Pro předplatitele
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Pro předplatitele
ladislav-vesely-web

Strategie Slevomatu: Jak firma připravuje nový produkt? | Ladislav Veselý

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
pavel-milan-cerny-web

Jak nastavit firmu a žít plnohodnotný život? | Pavel Milan Černý (Econea.cz)

Pro předplatitele
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

tomas-cupr-web

Tomáš Čupr: Rozjíždění nových projektů, výběr lidí do firmy, osobní brandbuilding

karolina-topolova-web

Karolína Topolová (AAA Auto): Budování kariéry manažerky, byznys s ojetými vozy, budoucnost firmy

jakub-nesetril-web

Jakub Nešetřil (Apiary): Růst startupu, obchodní model, začátky v Americe

Pro předplatitele
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký