Inzerce

Marketingový plán malé firmy

Informace o knize a recenze:

Vaše cesta k budoucím prodejům a ziskům. Tak zní podnadpis knihy Marketingový plán malé firmy od Jiřího Bednáře, která skrývá přes 50 stran textu o problematice marketingového plánování malých firem. Kniha je členěna do třech základních kapitol. První se věnuje základům marketingového řízení, druhá samotnému plánu malé firmy a třetí radí, jak se efektivní a fungující plán dá vytvořit.

Inzerce

Marketingový plán malé firmy
Zpět na seznam ebooků
Autor ebooku: Jiří Bednář
Odkaz na ebook: http://www.marketingoveplany.cz/ebook/zaslani-ebooku.html
Dostupnost: zdarma po zadání emailu
Počet stran: 53

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

karolina-topolova-web

Karolína Topolová (AAA Auto): Budování kariéry manažerky, byznys s ojetými vozy, budoucnost firmy

michael-rostock-poplar-web

Michael Rostock – Poplar: Vítězové a poražení v byznysu, předpoklady úspěchu, trendy pro startupy

vit-endler-web

Jak si sestavit osobní rozpočet? | Vít Endler (finGOOD.cz)

pavel-baudis-web

Pavel Baudiš (Avast): Jak se buduje firma se 400 milióny uživateli po celém světě?