Inzerce

Inzerce

Marketingový plán malé firmy

Informace o knize a recenze:

Vaše cesta k budoucím prodejům a ziskům. Tak zní podnadpis knihy Marketingový plán malé firmy od Jiřího Bednáře, která skrývá přes 50 stran textu o problematice marketingového plánování malých firem. Kniha je členěna do třech základních kapitol. První se věnuje základům marketingového řízení, druhá samotnému plánu malé firmy a třetí radí, jak se efektivní a fungující plán dá vytvořit.

Marketingový plán malé firmy
Zpět na seznam ebooků
Autor ebooku: Jiří Bednář
Odkaz na ebook: http://www.marketingoveplany.cz/ebook/zaslani-ebooku.html
Dostupnost: zdarma po zadání emailu
Počet stran: 53

Doporučené články

jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Začátky podnikání na českém internetu, (ne)úspěch inovací, nápady na podnikání

milan-petr-web

Milan Petr (McPen): Financování nového byznysu, rozjezd firmy, práce s daty

Obsahový stratég a copywriter

Jaký je rozdíl mezi copywriterem a obsahovým stratégem?

jarda-vidim-web

Jarda Vidim (eVisions.cz): Růst digitální agentury, interní procesy, expanze do Německa

Inzerce