Inzerce

Inzerce

Marketingový plán malé firmy

Informace o knize a recenze:

Vaše cesta k budoucím prodejům a ziskům. Tak zní podnadpis knihy Marketingový plán malé firmy od Jiřího Bednáře, která skrývá přes 50 stran textu o problematice marketingového plánování malých firem. Kniha je členěna do třech základních kapitol. První se věnuje základům marketingového řízení, druhá samotnému plánu malé firmy a třetí radí, jak se efektivní a fungující plán dá vytvořit.

Marketingový plán malé firmy
Zpět na seznam ebooků
Autor ebooku: Jiří Bednář
Odkaz na ebook: http://www.marketingoveplany.cz/ebook/zaslani-ebooku.html
Dostupnost: zdarma po zadání emailu
Počet stran: 53

Doporučené články

michal-hanacek-web

Michal Hanáček (Pilulka.cz): Jak na vendor marketing e-shopu?

natalie-bartasova-web

Natálie Bartasová: Jak se tvoří persony?

libor-winkler-web

Libor Winkler: Budování byznysu, filantropie, tipy pro neziskovky

doris-tesarkova-web

Doris Tesárková Oplová: Jak se uživit jako malířka na volné noze?

Inzerce