Inzerce

Marketingový plán malé firmy

Informace o knize a recenze:

Vaše cesta k budoucím prodejům a ziskům. Tak zní podnadpis knihy Marketingový plán malé firmy od Jiřího Bednáře, která skrývá přes 50 stran textu o problematice marketingového plánování malých firem. Kniha je členěna do třech základních kapitol. První se věnuje základům marketingového řízení, druhá samotnému plánu malé firmy a třetí radí, jak se efektivní a fungující plán dá vytvořit.

Inzerce

Marketingový plán malé firmy
Zpět na seznam ebooků
Autor ebooku: Jiří Bednář
Odkaz na ebook: http://www.marketingoveplany.cz/ebook/zaslani-ebooku.html
Dostupnost: zdarma po zadání emailu
Počet stran: 53

TOP obsah

vit-endler-2-web

Vít Endler (finGOOD.cz): Jak si vybudovat finanční nezávislost?

jan-rezac-web

Jan Řezáč: Založení agentury, finanční řízení firmy, růst v podnikání

tomas-cupr-web

Tomáš Čupr: Rozjíždění nových projektů, výběr lidí do firmy, osobní brandbuilding

pavel-baudis-web

Pavel Baudiš (Avast): Jak se buduje firma se 400 milióny uživateli po celém světě?