Vaše cesta k budoucím prodejům a ziskům. Tak zní podnadpis knihy Marketingový plán malé firmy od Jiřího Bednáře, která skrývá přes 50 stran textu o problematice marketingového plánování malých firem. Kniha je členěna do třech základních kapitol. První se věnuje základům marketingového řízení, druhá samotnému plánu malé firmy a třetí radí, jak se efektivní a fungující plán dá vytvořit.
Zpět na seznam ebooků | |
Autor ebooku: | Jiří Bednář |
Odkaz na ebook: | http://www.marketingoveplany.cz/ebook/zaslani-ebooku.html |
Dostupnost: | zdarma po zadání emailu |
Počet stran: | 53 |
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 10 měsíců
Před 10 měsíců