Inzerce

Kdy se při podnikání vyplatí pronájem auta?

Začátky podnikání obvykle souvisí s časově náročnou administrativou, zařizováním kanceláře a v neposlední řadě také s pořízením firemního auta. Na otázku, zda je výhodnější pořízení vlastního vozidla, nebo pronájem, sice nelze jednoznačně odpovědět, ale přesto se najde dostatek důvodů, proč byste krátkodobé či dlouhodobé zapůjčení zvážit. Výčet těch nejpodstatnějších najdete přečíst v tomto článku.

Inzerce

Když nemáte peníze nazbyt…

Pořízení vlastního vozu něco stojí a nemáte-li k dispozici dostatek finančních prostředků (a nechcete se zbytečně zadlužovat), bude pro vás pronájem bezpečnější. Alternativou k novému a dražšímu automobilu je cenově dostupná ojetina. Jenomže ta vám může vypovědět službu ve chvíli, kdy to potřebujete ze všeho nejméně. Starší vůz by navíc vyžadoval průběžné investice do oprav a výměny náhradních dílů, což by vás stálo další finanční prostředky, spoustu času a nervů.

Když chcete reprezentovat…

Je logické, že chcete zapůsobit na klienty a obchodní partnery. I vy přece raději jednáte s úspěšnými lidmi a reprezentativní automobil subjektivně patří k indikátorům úspěchu. Pokud se na setkání s významnými lidmi dopravíte MHD, pravděpodobně nezanecháte tak dobrý dojem, než když vás uvidí parkovat stylový vůz. Nikdo netvrdí, že musíte dorazit v autě za několik milionů, ale mít po ruce zánovní manažerskou limuzínu rozhodně není od věci.

Když příliš často nejezdíte…

Půjčení auta přijde vhod každému, kdo jezdí jen občas. Trávíte-li většinu času v kanceláři, kterou opouštíte jen zřídkakdy, bude pro vás jednodušší, když si vozidlo čas od času vypůjčíte. Solidní autopůjčovny disponují kvalitním vozovým parkem, na který je spolehnutí. Automobily jsou v perfektním technickém stavu a obavy tak nejsou na místě.

Když jezdíte až příliš často…

Půjčovny automobilů vychází vstříc podnikatelům, kteří automobil potřebují každý den. Dlouhodobý pronájem auta je ideální pro každého, kdo chce pouze jezdit a neřešit údržbu a servis. Autopůjčovna se stará o pojištění, opravy, pravidelné prohlídky dle pokynů výrobce, přezutí na zimní/letní pneu a povinné kontroly (STK a EMISE).

Na co si dát pozor při přebírání automobilu?

Ať už se nakonec přikloníte k občasnému zapůjčení nebo dlouhodobému pronájmu, důkladně si přečtěte smlouvu a ohlídejte si sankce (např. za pozdní vrácení, nedotankování pohonných hmot, znečištění apod.). Zároveň si dejte pozor na výši spoluúčasti při dopravní nehodě nebo krádeži. Ve smlouvě by mělo být uvedeno, zda se na vás vztahuje spoluúčast, i když nehodu nezaviníte vy. A nezapomeňte ani na vizuální prohlídku interiéru a exteriéru vozidla – trvejte na tom, aby předávací protokol obsahoval podrobnosti o stavu vozidla.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

marek-odehnal-web

Finanční krize: Co se z nich můžeme naučit pro naše investování? | Marek Odehnal

marketa-danisova-web

Nejčastější chyby v e-mail marketingu | Markéta Danišová (SmartEmailing.cz)

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

Právě vyšlo

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

vit-endler-web

Aktuálně v e-commerce: Na čem teď pracovat? | Vít Endler (finGOOD.cz)

andrea-tesakova-web

Překlady a lokalizace webu. Jak to procesně zvládnout? | Andrea Tesáková (Expandeco)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

TOP obsah

jaroslav-baier-web

Růst e-shopu očima právníka | Jaroslav Baier

carly-kirstenova-web

Carly Kirstenová aka Carrie Kirsten: Život úspěšné influencerky, cena za úspěch, přístup firem a fanoušků

jakub-unger-web

Jakub Unger (Seznam Zprávy): Tvoříme médium budoucnosti. Sleduje nás 3,5 milionu lidí měsíčně

radkin-honzak-web

Radkin Honzák: Vysoké pracovní nasazení, skutečné vyhoření, vnitřní napětí