Inzerce

Inzerce

Ondřej Sláma o prodeji INBORN. Kdy prodat vlastní firmu?

Ondřej Sláma před několika týdny prodal svoji online marketingovou agenturu INBORN Adexpresu Jana Galgonka. Co ho k tomu vedlo a z čeho měl při podnikání nejhorší spaní?

Ondřej firmu prodal po 5 letech v době, kdy měla 17 zaměstnanců a ročně její objem spravovaných online investic činil přes 100 milionů Kč. Poté se rozhodl pro změnu a dnes v Adexpresu působí jako performance director.

„Někdo podniká jako Mirek Dušín a někdo tím úplně opačným přístupem,“ říká v našem rozhovoru a vypráví o největších chybách, které v podnikání udělal. Zmínil třeba chybu za půl milionu nebo přečerpaný rozpočet na klientovu kampaň.

Prodej firmy pro něj znamenal nový kariérní krok, ale zároveň i úlevu od problémů, které si řada začínajících podnikatelů neuvědomuje. Na LinkedIn napsal článek, ve kterm popisuje, co ho k prodeji firmy vedlo. V rozhovoru svoje myšlenky rozvádí a přidává důvody navíc.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jaké to je najednou nebýt v pozici majitele a šéfa firmy, ale v pozici zaměstnance?
  • Proč Ondřej firmu prodal a co tím získal?
  • Proč neprodal jen část firmy?
  • Kdy byste i vy měli o prodeji firmy uvažovat?
  • Jak se buduje online marketingová agentura?
  • Jaká největší rizika musí podnikatel při budování firmy nést?
  • Z čeho měl Ondřej největší obavy?
  • Jak se v podnikání bránit chybám?
  • Proč i firma s dostatkem klientů musí investovat do marketingu?
  • Kdy jako freelancer začít budovat vlastní firmu?
  • Co by Ondřej poradil ostatním majitelům firem?
jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

adam-zbiejczuk-web

Kde pracovat: Korporát, agentura, nebo podnikání na volné noze | Adam Zbiejczuk

Právě vyšlo

ales-skoupy-web

Nábor zaměstnanců do firmy bez HR oddělení | Aleš Skoupý (In creative)

marek-dvorak-web

Jak se dělá úspěšná videoreklama? | Marek Dvořák (Markusfilm)

david-brenner-web

SEO e-shopu jako hlavní zdroj objednávek? | David Brenner (Klenota.cz)

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

Komentáře

Vladimír Klaus Sledovat @vladimirklaus

Před 4 roky

Opět další parádní rozhovor a velmi profesionální a hlavně zajímavé povídání p. Slámy.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

jan-manak-web

Jan Maňák: E-shop pro mámu, obrat 50 milionů ročně, inovace v malé firmě

livechat-web

Live chat na webu: Nejčastější mýty e-shopařů

petr-vodak-web

Petr Vodák (About Fun): Jak funguje byznys s mobilními hrami?

jan-simkanic-web

Ján Simkanič (Internet Info): Jak vydělávají velká internetová média?

Inzerce