Ondřej Sláma před několika týdny prodal svoji online marketingovou agenturu INBORN Adexpresu Jana Galgonka. Co ho k tomu vedlo a z čeho měl při podnikání nejhorší spaní?
Ondřej firmu prodal po 5 letech v době, kdy měla 17 zaměstnanců a ročně její objem spravovaných online investic činil přes 100 milionů Kč. Poté se rozhodl pro změnu a dnes v Adexpresu působí jako performance director.
„Někdo podniká jako Mirek Dušín a někdo tím úplně opačným přístupem,“ říká v našem rozhovoru a vypráví o největších chybách, které v podnikání udělal. Zmínil třeba chybu za půl milionu nebo přečerpaný rozpočet na klientovu kampaň.
Prodej firmy pro něj znamenal nový kariérní krok, ale zároveň i úlevu od problémů, které si řada začínajících podnikatelů neuvědomuje. Na LinkedIn napsal článek, ve kterm popisuje, co ho k prodeji firmy vedlo. V rozhovoru svoje myšlenky rozvádí a přidává důvody navíc.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Před 5 měsíců
Před 5 měsíců
Před 7 měsíců
Před 7 měsíců
Vladimír Klaus Sledovat @vladimirklaus
Před 7 roky
Opět další parádní rozhovor a velmi profesionální a hlavně zajímavé povídání p. Slámy.
Odpovědět »