Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Kariéra a uplatnění na trhu práce s titulem MBA

Titul MBA je na trhu práce vnímán zejména jako kvalifikační standard vrcholových manažerů. Je známkou toho, že držitel titulu MBA disponuje znalostmi potřebnými pro výkon manažerské a řídící funkce, ale také dovednostmi, které mu umožní s nabytými znalostmi pracovat. Ještě před pár lety přinášel titul MBA bezvýhradní prestiž, s nárůstem počtu absolventů studia MBA programu a držitelů MBA titulu je však třeba mít na paměti, že titul sám o sobě k profesnímu růstu nestačí.

Inzerce

 

Co ovlivňuje budoucnost držitele MBA titulu

Základní motivací zájemců o studium MBA bývá vidina kariérního postupu a vyšších příjmů. Pro uplatnění držitelů MBA titulu na trhu práce však hraje roli řada dalších faktorů. Kromě praxe má velký vliv na budoucnost držitele obor, kterému se v praxi věnuje. Kombinace těchto faktorů spolu s manažerskými dovednostmi držitele předurčují jeho konkurenceschopnost na trhu práce a od toho se odvíjejících platových podmínek. Důležitým faktorem vypovídajícím o platových možnostech absolventů MBA je obor, v němž se pohybují, resp. program MBA, který si zájemci zvolí. Velký zájem bývá o například o oblast obchodu, marketingu či řízení lidských zdrojů.

Široký záběr uplatnění

S titulem MBA najde uplatnění každý zaměstnanec v řídící a manažerské pozici. Studium MBA programu tak má význam nejenom pro ekonomy, ale například i pro právníky, techniky, ale i lékaře, kteří svou budoucnost vidí ve vedení společnosti. Titul MBA je ceněný jak u velkých nadnárodních společností, tak ve středních a malých podnicích nevýrobního sektoru ekonomiky, ale koneckonců i ve státní správě. Přijďte studovat MBA i Vy na prestižní European Business School SE – vždyť MBA ja aktivita, která se Vám pouze vyplatí. Pokud máte jakékoliv dotazy, zvu Vás srdečně na Den otevřených dveří, který se koná již ve středu 21. 10. 2015.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Mgr. Patrik Spannbauer

Ředitel EBS

spannbauer

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

adamcak-endler-web

Jak předat firmu novému CEO? Příklad 2 firem | Pavol Adamčák a Vít Endler

ondrej-vodehnal-web

Jak zlepšit výkon PPC kampaní? | Ondřej Vodehnal (Filipesmedia)

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

Právě vyšlo

jiri-jemelka-web

Růst vs. ziskovost. Na co se zaměřit? | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
petr-miklik-web

Ziskovost e-shopu: Jak zvyšovat marže a snižovat PNO? Příklad Grizly.cz | Petr Miklík

Premium
tomas-matejcek-web

Systém odměňování zaměstnanců: Jak funguje v Megapixelu? | Tomáš Matějček

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

TOP header

Premium
karel-novotny-web

Marketing ve firmě: Jak ho nastavit a řídit efektivně? | Karel Novotný

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Premium
martin-stibor-web

Rebranding e-shopu Korálky.cz na Manumi | Martin Stibor

Premium
jan-simkanic-web

Deník N: Cesta ze ztráty k provoznímu zisku | Ján Simkanič

Inzerce