Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Kariéra a uplatnění na trhu práce s titulem MBA

inzerce
Před 9 roky

Titul MBA je na trhu práce vnímán zejména jako kvalifikační standard vrcholových manažerů. Je známkou toho, že držitel titulu MBA disponuje znalostmi potřebnými pro výkon manažerské a řídící funkce, ale také dovednostmi, které mu umožní s nabytými znalostmi pracovat. Ještě před pár lety přinášel titul MBA bezvýhradní prestiž, s nárůstem počtu absolventů studia MBA programu a držitelů MBA titulu je však třeba mít na paměti, že titul sám o sobě k profesnímu růstu nestačí.

 

Co ovlivňuje budoucnost držitele MBA titulu

Základní motivací zájemců o studium MBA bývá vidina kariérního postupu a vyšších příjmů. Pro uplatnění držitelů MBA titulu na trhu práce však hraje roli řada dalších faktorů. Kromě praxe má velký vliv na budoucnost držitele obor, kterému se v praxi věnuje. Kombinace těchto faktorů spolu s manažerskými dovednostmi držitele předurčují jeho konkurenceschopnost na trhu práce a od toho se odvíjejících platových podmínek. Důležitým faktorem vypovídajícím o platových možnostech absolventů MBA je obor, v němž se pohybují, resp. program MBA, který si zájemci zvolí. Velký zájem bývá o například o oblast obchodu, marketingu či řízení lidských zdrojů.

Široký záběr uplatnění

S titulem MBA najde uplatnění každý zaměstnanec v řídící a manažerské pozici. Studium MBA programu tak má význam nejenom pro ekonomy, ale například i pro právníky, techniky, ale i lékaře, kteří svou budoucnost vidí ve vedení společnosti. Titul MBA je ceněný jak u velkých nadnárodních společností, tak ve středních a malých podnicích nevýrobního sektoru ekonomiky, ale koneckonců i ve státní správě. Přijďte studovat MBA i Vy na prestižní European Business School SE – vždyť MBA ja aktivita, která se Vám pouze vyplatí. Pokud máte jakékoliv dotazy, zvu Vás srdečně na Den otevřených dveří, který se koná již ve středu 21. 10. 2015.

Inzerce

Mgr. Patrik Spannbauer

Ředitel EBS

spannbauer

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Komentáře

Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium Nyní zdarma
jiriho-klienti-klienty

Jiřího klienti #11: Jak získat nové klienty?

Premium
daibor-pulkert-web

Kdy zavřít firmu? Nejhorší scénář, který může být příležitostí pro něco nového | Dalibor Pulkert

Premium Nyní zdarma
jiriho-klienti-web

Jiřího klienti #10: Mindset v podnikání. Dá se změnit?

petr-macek-web

Největší chyby v projektovém řízení malých a středních firem | Petr Macek (Caflou)

Premium
marek-dobry-web

Ze zaměstnání na volnou nohu. Po necelém roce naplnil své cíle | Marek Dobrý

Premium Nyní zdarma
jiriho-klienti-9

Jiřího klienti #9: Proč neděláte vlastní reklamu?

martin-horsky-web

Když firma přeroste zakladatele. Příklad dvou firem, kterým se to stalo | Martin Horský (JPF)

Premium
petr-bena-web

Customer Experience: Jak Alza zlepšuje svoje služby pro zákazníky? | Petr Bena