Inzerce

Kariéra a uplatnění na trhu práce s titulem MBA

Titul MBA je na trhu práce vnímán zejména jako kvalifikační standard vrcholových manažerů. Je známkou toho, že držitel titulu MBA disponuje znalostmi potřebnými pro výkon manažerské a řídící funkce, ale také dovednostmi, které mu umožní s nabytými znalostmi pracovat. Ještě před pár lety přinášel titul MBA bezvýhradní prestiž, s nárůstem počtu absolventů studia MBA programu a držitelů MBA titulu je však třeba mít na paměti, že titul sám o sobě k profesnímu růstu nestačí.

Inzerce

 

Co ovlivňuje budoucnost držitele MBA titulu

Základní motivací zájemců o studium MBA bývá vidina kariérního postupu a vyšších příjmů. Pro uplatnění držitelů MBA titulu na trhu práce však hraje roli řada dalších faktorů. Kromě praxe má velký vliv na budoucnost držitele obor, kterému se v praxi věnuje. Kombinace těchto faktorů spolu s manažerskými dovednostmi držitele předurčují jeho konkurenceschopnost na trhu práce a od toho se odvíjejících platových podmínek. Důležitým faktorem vypovídajícím o platových možnostech absolventů MBA je obor, v němž se pohybují, resp. program MBA, který si zájemci zvolí. Velký zájem bývá o například o oblast obchodu, marketingu či řízení lidských zdrojů.

Široký záběr uplatnění

S titulem MBA najde uplatnění každý zaměstnanec v řídící a manažerské pozici. Studium MBA programu tak má význam nejenom pro ekonomy, ale například i pro právníky, techniky, ale i lékaře, kteří svou budoucnost vidí ve vedení společnosti. Titul MBA je ceněný jak u velkých nadnárodních společností, tak ve středních a malých podnicích nevýrobního sektoru ekonomiky, ale koneckonců i ve státní správě. Přijďte studovat MBA i Vy na prestižní European Business School SE – vždyť MBA ja aktivita, která se Vám pouze vyplatí. Pokud máte jakékoliv dotazy, zvu Vás srdečně na Den otevřených dveří, který se koná již ve středu 21. 10. 2015.

Mgr. Patrik Spannbauer

Ředitel EBS

spannbauer

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

martin-jecmen-web

Z B2C do B2B. Jak začít prodávat firemním zákazníkům? | Martin Ječmen (BazarovéRegály.cz)

marek-odehnal-web

Finanční krize: Co se z nich můžeme naučit pro naše investování? | Marek Odehnal

marketa-danisova-web

Nejčastější chyby v e-mail marketingu | Markéta Danišová (SmartEmailing.cz)

Právě vyšlo

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

vit-endler-web

Aktuálně v e-commerce: Na čem teď pracovat? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

TOP obsah

jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podnikání na volné noze, budování osobní značky, trh freelancerů

jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Finanční řízení CZC.cz, zdroje růstu do budoucna, manažerské myšlení

jaroslav-kaucky-web

Úspěchy a pády e-shopů s módou | Jaroslav Kaucký (Bibloo, UrbanStore.cz)

martin-kasa-web

Martin Kasa: Investice do startupů, nemovitostí i bitcoinů, byznys s Pilulkou, ochrana spotřebitele