Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Karel Dytrych: Jak vznikl SEO-servis.cz?

Přehrát celý rozhovor

Inzerce

Inzerce

Nenáviděn, přesto hojně používán. Takový je nástroj SEO-servis.cz. Jak je možné, že od něj zkušení marketéři odrazují a přesto jej používají tisíce lidí denně?

Inzerce

Když jsem ve skupině na Facebooku zveřejnil informaci, že budu natáčet rozhovor se zakladatelem webu SEO-servis.cz, strhla se mela. Dozvěděl jsem se, že web je pouhou vábičkou na nové klienty, že na něj z etických důvodů nemám přitahovat pozornost a že se s hostem nemám vůbec párat.

Přesto jsem do toto šel. V tu chvíli jsem už totiž znal příběh, který se za webem skrývá, a že vše není jenom takové, jaké se zdá. Možná i vás překvapí motivace Karla Dytrycha web založit, reálný přínos pro jeho byznys a kdo všechno nástroj ve skutečnosti používá.

Karel vede agenturu Webový servis, která pro svoje klienty tvoří e-shopy. Také pronajímá virtuální servery, jichž má v provozu několik set. Vedle toho se věnuje rozjíždění aplikace pro správu úkolu v týmu Freelo.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Co se dozvíte?

  • Jak vznikl jeden z nejkontroverznějších nástrojů na českém internetu?
  • Proč ještě dnes ukazuje data, která už nejsou relevantní?
  • Jak by jej uživatelé podle jeho zakladatele měli používat?
  • Co všechno si web za dobu své existence prožil?
  • Kdo jej používá a jak jej někteří využívají pro svůj byznys?
  • Co ve skutečnosti dělá jeho zakladatel a jak SEO-servis.cz podporuje jeho byznys?

Zajímavá fakta SEO-servisu:

  • vznikl v roce 2007
  • za tu dobu na něm bylo vytvořeno 12,5 milionu testů
  • průměrně uživatel na webu vydrží 5 minut
  • celkem se zaregistrovalo kolem 14 tisíc uživatelů
  • 8 tisíc uživatelů používá službu pravidelně
  • SEO-servis dodnes používají agentury v rámci checklistů při dokončení webu
  • SEO-servis má neveřejné API – používá to několik agentur

A jedna pecka na závěr…

Karla náš rozhovor (a debata po něm :-) ) inspirovala k přemýšlení nad tím, jak nástroj do budoucna rozvíjet a v čem jej vylepšit. Rozhodl se na něm proto máknout a odebere funkce, které už jsou zastaralé a neměří správně. Dokonce se chystá přidat funkce nové.

Pokud máte i vy tip na funkci, která by se vám na SEO-servisu líbila a která by vám pomohla s rozvojem vašeho webu a s jeho online marketingem, neváhejte Karlovi napsat na dytrych@webovy-sevis.cz. Sám aktuálně uvažuje například nad testem rychlosti webu, mobile friendly score a dalšími funkcemi.

Sám jsem zvědavý, zda náš rozhovor posune SEO-servis někam dál a zda jím přispějeme k jeho vývoji správným směrem. Karlovi v tom každopádně držím palce a děkuji mu za odvahu se o příběh webu podělit.

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

Premium
jan-prochazka-web

Jak firmu připravit na příchod finančního ředitele? | Jan Procházka (4camping)

dan-nytra-web

E-mail marketing a AI. Co už dnes funguje v praxi? | Dan Nytra

jiri-jemelka-web

Firemní hodnoty: Jak si je určit a jak s nimi pracovat? | Jiří Jemelka

Premium
jiri-rostecky-senta-cermakova-web

Jirka Rostecký: Úspěch v podnikání určuje i naše rodina | Senta Čermáková

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

petr-macek-web

Díky čemu roste aplikace Caflou? | Petr Macek

Premium
pavel-milan-cerny-web

Vybudoval Econea.cz, ale nakonec z ní odešel. Cesta za štěstím Pavla Milana Černého

michaela-steinhauser-web

Růst firmy: Jak ho zvládá Skinners? | Michaela Steinhauser

Komentáře

Lukáš

Před 7 roky

Zajímavej člověk, vypadá v pohodě a dostává od tebe docela hate. Neznám teda vůbec pozadí.
Chybí mi otázka, kolik ten web přivedl / přivádí klientů a zda to byl dobrý akviziční kanál. Jestli ty klienty využíval / využívá / nebo je někomu v současné době prodává.

Chtěl bych víc slyšet o ostatních projektech.

Odpovědět »

Jiří Rostecký Sledovat @jirirostecky

Před 7 roky

Lukáši, díky za komentář. O jakých projektech bys rád slyšel? Klidně mi napiš na jiri@rostecky.cz. Díky.

Odpovědět »

Miroslav Hora

Před 7 roky

Uhodnout jméno hostingové služby je docela háček z poslechu – je tam pomlčka, asi poplatné době z doby, kdy Seznam neuměl rozeznávat slova sepsaná dohromady – To SEO :D. Ale projekt je poplatný době. Myslím, že i Pavel Ungr v některých videích nejen tu zmiňoval, že ne košér věci dělal, protože prostě fungovaly. A fungují i dnes. Absolutně „svaté“ weby nejsou a i Google to ví, ale nesmí se to přehánět. Myslím, že se tu zbytečně moc tlačilo na hosta, aby se doznal, že je to dnes zbytečná služba. Raději bych si poslechl více o jeho VPSku ;)

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
petr-ludwig-web

Petr Ludwig: 18 let v byznysu a kampaň s dosahem 1,3 miliardy lidí

Premium
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Inzerce