Inzerce

Karel Dytrych: Jak vznikl SEO-servis.cz?

Nenáviděn, přesto hojně používán. Takový je nástroj SEO-servis.cz. Jak je možné, že od něj zkušení marketéři odrazují a přesto jej používají tisíce lidí denně?

Inzerce

Když jsem ve skupině na Facebooku zveřejnil informaci, že budu natáčet rozhovor se zakladatelem webu SEO-servis.cz, strhla se mela. Dozvěděl jsem se, že web je pouhou vábičkou na nové klienty, že na něj z etických důvodů nemám přitahovat pozornost a že se s hostem nemám vůbec párat.

Přesto jsem do toto šel. V tu chvíli jsem už totiž znal příběh, který se za webem skrývá, a že vše není jenom takové, jaké se zdá. Možná i vás překvapí motivace Karla Dytrycha web založit, reálný přínos pro jeho byznys a kdo všechno nástroj ve skutečnosti používá.

Karel vede agenturu Webový servis, která pro svoje klienty tvoří e-shopy. Také pronajímá virtuální servery, jichž má v provozu několik set. Vedle toho se věnuje rozjíždění aplikace pro správu úkolu v týmu Freelo.

Co se dozvíte?

  • Jak vznikl jeden z nejkontroverznějších nástrojů na českém internetu?
  • Proč ještě dnes ukazuje data, která už nejsou relevantní?
  • Jak by jej uživatelé podle jeho zakladatele měli používat?
  • Co všechno si web za dobu své existence prožil?
  • Kdo jej používá a jak jej někteří využívají pro svůj byznys?
  • Co ve skutečnosti dělá jeho zakladatel a jak SEO-servis.cz podporuje jeho byznys?

Zajímavá fakta SEO-servisu:

  • vznikl v roce 2007
  • za tu dobu na něm bylo vytvořeno 12,5 milionu testů
  • průměrně uživatel na webu vydrží 5 minut
  • celkem se zaregistrovalo kolem 14 tisíc uživatelů
  • 8 tisíc uživatelů používá službu pravidelně
  • SEO-servis dodnes používají agentury v rámci checklistů při dokončení webu
  • SEO-servis má neveřejné API – používá to několik agentur

A jedna pecka na závěr…

Karla náš rozhovor (a debata po něm :-) ) inspirovala k přemýšlení nad tím, jak nástroj do budoucna rozvíjet a v čem jej vylepšit. Rozhodl se na něm proto máknout a odebere funkce, které už jsou zastaralé a neměří správně. Dokonce se chystá přidat funkce nové.

Pokud máte i vy tip na funkci, která by se vám na SEO-servisu líbila a která by vám pomohla s rozvojem vašeho webu a s jeho online marketingem, neváhejte Karlovi napsat na dytrych@webovy-sevis.cz. Sám aktuálně uvažuje například nad testem rychlosti webu, mobile friendly score a dalšími funkcemi.

Sám jsem zvědavý, zda náš rozhovor posune SEO-servis někam dál a zda jím přispějeme k jeho vývoji správným směrem. Karlovi v tom každopádně držím palce a děkuji mu za odvahu se o příběh webu podělit.

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

jan-lastuvka-web

Čínská e-commerce: Co se z ní můžeme naučit? | Jan Laštůvka

kvasnicka-ungr-web

Podnikání na volné noze: Jak ho mění pandemie? | Pavel Ungr a Jan Kvasnička

jaroslav-kaucky-web

Úspěchy a pády e-shopů s módou | Jaroslav Kaucký (Bibloo, UrbanStore.cz)

Právě vyšlo

proficio-web

Jak řídit e-shop skutečně efektivně a na základě dat?

marek-odehnal-web

Investice do nemovitostí: Jak začít a kdy se vyplatí? | Marek Odehnal

pavel-schiller-web

Procesní řízení v malé firmě | Pavel Schiller (ASN Plus)

Nejoblíbenější

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak fungují, jak probíhá těžba a kdy do nich investovat? | Adam Neuberger

Komentáře

Lukáš

Před 5 roky

Zajímavej člověk, vypadá v pohodě a dostává od tebe docela hate. Neznám teda vůbec pozadí.
Chybí mi otázka, kolik ten web přivedl / přivádí klientů a zda to byl dobrý akviziční kanál. Jestli ty klienty využíval / využívá / nebo je někomu v současné době prodává.

Chtěl bych víc slyšet o ostatních projektech.

Odpovědět »

Jiří Rostecký Sledovat @jirirostecky

Před 5 roky

Lukáši, díky za komentář. O jakých projektech bys rád slyšel? Klidně mi napiš na jiri@rostecky.cz. Díky.

Odpovědět »

Miroslav Hora

Před 5 roky

Uhodnout jméno hostingové služby je docela háček z poslechu – je tam pomlčka, asi poplatné době z doby, kdy Seznam neuměl rozeznávat slova sepsaná dohromady – To SEO :D. Ale projekt je poplatný době. Myslím, že i Pavel Ungr v některých videích nejen tu zmiňoval, že ne košér věci dělal, protože prostě fungovaly. A fungují i dnes. Absolutně „svaté“ weby nejsou a i Google to ví, ale nesmí se to přehánět. Myslím, že se tu zbytečně moc tlačilo na hosta, aby se doznal, že je to dnes zbytečná služba. Raději bych si poslechl více o jeho VPSku ;)

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

jan-rezac-web

Jan Řezáč: Založení agentury, finanční řízení firmy, růst v podnikání

andrej-kiska-ml-web

Andrej Kiska ml.: Osobnost podnikatelů, získávání investora, úspěch startupů

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?