Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Kamenné prodejny: Jak se budují a řídí?

Kamenné prodejny jsou častým způsobem, jak podnikatelé prodávají své produkty a služby. Ačkoliv se dnes na internetu většinou mluví zejména o on-line podnikání, v našich rozhovorech a článcích se věnujeme i kamenným prodejnám.

Ty jsou velmi oblíbené mezi firmami napříč všemi obory, a pokud i vy provozujete vlastní prodejnu, najdete u nás spoustu zkušeností českých a slovenských podnikatelů s budováním a řízením kamenných prodejen, ze kterých se můžete inspirovat pro vaše podnikání.

Jak vybudovat úspěšnou kamennou prodejnu?

Provozovat vlastní kamennou prodejnu není rozhodně jednoduché. Může to být investice, která se vám nevyplatí a na které proděláte spoustu peněz. Máme pro vás několik obecných rad, které vám ale do začátků podnikání mohu pomoci. Neváhejte si poslechnout i praktické zkušenosti podnikatelů v rozhovorech pod tímto textem.

Tady jsou základní rady:

  • Vyberte dobrou lokalitu, kde se nachází vaše cílové publikum.
  • Uvědomte si, kdo je vaším ideálním zákazníkem a jak ho můžete zaujmout.
  • Vymyslete, jak chcete, aby vaše prodejna vypadala, aby přitahovala pozornost zákazníků a lákala je vstoupit.
  • Nabídněte kvalitní služby, což bude nejspíš vyžadovat proškolení vašich zaměstnanců a definování, co ve skutečnosti vaši zákazníci požadují.
  • Mějte pořádek ve financích a dobře si spočítejte, zda se vám investice do kamenné prodejny skutečně vyplatí a jakých s ní potřebujete dosahovat tržeb.
  • Zvažte, jak do prodejny přivést více zákazníků a jak pracovat na marketingu.
  • Pokud provozujete vlastní e-shop, určete, jakou přidanou hodnotu bude kamenná hodnota mít.
  • Udržujte svou prodejnu čistou a upravenou, aby byla příjemná pro zákazníky.
  • Nabídněte svým stálým zákazníkům speciální nabídky nebo slevy, aby se k vám rádi vraceli.
  • Nabídněte osobní služby jako úprava nebo personalizace produktů pro zákazníky.

Doporučujeme:

Premium
martin-mikulenka-web

Vybudujte úspěšnou kamennou prodejnu | Martin Mikulenka

Martin Mikulenka otevřel vlastní kamennou prodejnu v Luhačovicích. Tady je návod, jak prodejnu provozovat, řídit a jak s ní dosáhnout úspěchu.

Před 1 rokem

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz buduje svou síť kamenných prodejen?

Ačkoliv je Alza.cz především internetový obchod, už roky aktivně expanduje do offline prostředí. Její kamenné prodejny nebo AlzaBoxy najdete v mnoha městech a v dalších se postupně připravují. Expanzi prodejní a výdejní sítě má na starosti Jan Moudřík, který byl…

Před 6 roky

marek-cagasek-web

Marek Cagášek (JP Servis): Budování sítě několika značek, kamenné prodejny, hledání a motivace zaměstnanců

Marek Cagášek je ředitelem společnosti JP Servis, která provozuje obchodní sít zahrnující několik značek, jako je například Minit, BIO point nebo PONT to go. Většinu jejich kamenných prodejen najdete ve veřejné dopravě, zdravotnických a kancelářských centrech. Zakoupit si v nich…

Před 5 roky

Další rozhovory o kamenných prodejnách:

Premium
milan-petr-web

Finanční zdraví firmy, potenciál růstu a kamenné prodejny | Milan Petr (McPen)

Premium
martin-mikulenka-web

Vybudujte úspěšnou kamennou prodejnu | Martin Mikulenka

Premium
martin-soucek-web

Zákaznický zážitek. Mějte ho jako Zoot | Martin Souček

Premium
lenka-oneill-web

Pietro Filipi: Příčiny pádu módní značky | Lenka O’Neill

Premium
martina-horka-web

dm drogerie: Jak se řídí 4 tisíce zaměstnanců? | Martina Horká

Premium
martin-kudera-web

Vlastní produkty: Prodej přes marketplaces a kamenné prodejny | Martin Kudera (Živina.cz)

martina-jiraskova-web

Nejstarší kamenná prodejna v Česku | Martina Jirásková (Moser)

marek-filipi-web

Marek Filipi: Tvorba e-shopu Vaporism.cz, rychlý růst firmy, komunitní marketing

ruslan-skopal-web

7. E-shop Klub v Trenýrkárna.cz: Finanční řízení e-shopu, vedení lidí, výroba vlastních produktů

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
petr-borkovec-web

Petr Borkovec: Jak se tvoří byznys modely?

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

Premium
filip-drimalka-web

AI mění řízení firem. Co můžete vyzkoušet už nyní? | Filip Dřímalka

Premium
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Inzerce