Inzerce

Jura Ibl: Jak se vyvíjí Malá pokladna a kde jsou chyby EET?

Pro někoho Elektronická evidence tržeb znamená nové povinnosti, pro jiného novou příležitost. Jura Ibl splňuje obojí a se svou Malou pokladnou myslí na ty, kterým může EET zničit podnikání.

Inzerce

„Podnikání je hezké v tom, že lidé podnikají za hrozně zvláštních a různých podmínek, k práci, pro radost… Je to hodně barvitý,“ říká Jura v našem rozhovoru dodává, že pokud nedává v podnikání něco smysl, tak je to pro vás vždycky drahé. Míří tím k nutnosti pořízení vlastní pokladny, která některé podnikatelé čeká s nástupem EET.

Právě malí podnikatelé, kteří přijímají platby v hotovosti třeba jen občasně, jsou jedním z cílových zákazníků Malé pokladny. Ta jim umožní splnit veškeré nové zákonné povinnosti, aniž by si museli vlastní pokladnu pořizovat. Ušetří tak peníze a budou moci i nadále podnikat.

V rozhovoru jsme probrali také největší negativa EET a bezpečnostní chyby, kterých někdo může využít. „Stát by neměl přicházet jen s kampaněmi a zákony, ale třeba s nástrojem, který něco vyřeší,” dodává Jura.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak funguje Malá pokladna?
  • Pro koho je určená a jaké problémy mu vyřeší?
  • Komu může EET nejvíce ublížit?
  • Je pro podnikatele EET skutečně tak nákladné?
  • Proč Jura vyvíjí Malou pokladnu?
  • Jaké jsou jeho obchodní cíle?
  • Změní se legislativa a s tím skončí i Malá pokladna?
  • Kde jsou největší bezpečnostní chyby EET?
  • Bude EET efektivní a pomůže české ekonomice?

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

jan-foret-web

Jak se buduje kurýrní služba Wolt? | Jan Foret

michal-sleziak-web

Jak vytvořit úspěšný digitální produkt? | Michal Sleziak (GoodRequest)

vit-endler-web

Hledáte investora? Co ho bude nejvíce zajímat? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Právě vyšlo

marketa-danisova-web

Nejčastější chyby v e-mail marketingu | Markéta Danišová (SmartEmailing.cz)

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

Miroslav Hora

Před 5 roky

Vydáno po půlnoci, ani ne za 12 hodin na Seznam.cz :D – https://www.seznam.cz/zpravy/clanek/babisovy-uctenky-nemusi-byt-na-papiru-uz-to-dorazilo-na-ministerstvo-3804, publikovat na MLPD vás může připravit o klidné spaní!

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

andrej-kiska-ml-web

Andrej Kiska ml.: Osobnost podnikatelů, získávání investora, úspěch startupů

jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podnikání na volné noze, budování osobní značky, trh freelancerů

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

juraj-sutoris-web

Juraj Sutoris: Krach v podnikání, pád na dno, drogová závislost