Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Junior E-shop Klub

V rámci Junior E-shop Klubu pro zakladatele menších a úplně začínajících e-shopů pořádáme off-line setkání, na kterých si s dalšími podnikateli s podobnými e-shopy mohou vyměnit své zkušenosti, kontakty a inspiraci pro další rozvoj. Současně pro ně na těchto setkáních zpovídáme některého z dalších podnikatelů a probíráme s ním témata kolem rozjezdu e-shopu, marketingu, hledání a řízení lidí a mnoho dalšího. Junior E-shop Klub je vhodný pro všechny, co začínají s podnikáním na internetu, případně pro ty, co provozují menší internetové obchody.

Další setkání: 22. srpna od 14:00 v Praze. Hlavním hostem Lenka Izsák z MiaBella.cz.

Jak se do klubu zaregistrovat?

Stačí napsat zakladateli MladýPodnikatel.cz Jirkovi Rosteckému na e-mail jiri@rostecky.cz a připsat, co provozujete za e-shop, jakých dosahujete ročních obratů a co se chcete prostřednictvím našeho klubu naučit.


Partnerem Junior E-shop Klubu je společnost Shoptet.cz poskytující kompletní webové řešení pro váš e-shop.

junior-eshop-klub-ketomix-web

2. Junior E-shop Klub: Jak rozjet nový e-shop, kdy hledat investora a jak na marketing

V rámci druhého Junior E-shop Klubu jsme se podívali do zákulisí e-shopu KetoMix.cz. Za ním stojí zkušený marketér David Herold, který byl společně se svým investorem Martinem Špačkem naším hlavním hostem. Podívejte se, jak celá akce probíhala a co jsme…

Před 3 roky

eva-stroupkova-web

Inspirace pro malé e-shopy. Navštívili jsme ProMaléDobrodruhy.cz

MladýPodnikatel.cz tvořím z jednoduchého důvodu – baví mě inspirovat a podporovat podnikatele všech velikostí a pomáhat jim dosáhnout jejich cílů. Při mých akcích pro e-shopy jsem se ale doposud zaměřoval jen na firmy s ročním obratem minimálně v desítkách milionů…

Před 3 roky

Inzerce

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

Premium
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

marian-jelinek-web

Marian Jelínek: Úspěšný člověk je pro mě ten, kdo extrémně miluje, co dělá, a chce za to extrémně hodně

Premium
martin-bernatek-web

Prodej firmy: Jak značkou zvýšit její hodnotu? | Martin Bernátek (Ovečkárna)

pavel-baudis-web

Pavel Baudiš (Avast): Jak se buduje firma se 400 milióny uživateli po celém světě?

Inzerce