Inzerce

Inzerce

Josef Šlerka: Udělejte si z učení návyk. A nepospíchejte

„Uvědomte si, že na světě budete dlouho. Není důležité vydělat v tuto chvíli hodně peněz, ale být na zajímavých praxích, nastoupit do pár agentur, vyzkoušet si to a být schopný odejít,“ radí Josef Šlerka nejen studentům, ale všem, co přemýšlí nad svým dalším kariérním rozvojem.

Josefa Šlerku jsem chtěl vyzpovídat už dlouho. Nebyl jsem si ale jistý tématem. Napadlo mě jich spoustu, ale na to pravé jsem si ještě chvíli musel počkat. Pak to přišlo a já si uvědomil, že právě Josef Šlerka je skvělým hostem do rozhovoru o osobním a kariérním rozvoji.

Považte sami. Pracoval jako programátor, ale i jako novinář. Vyzkoušel si práci v agentuře Ataxo, později vedení nového projektu Social Insider, který následně i s ním koupilo SocialBakers. Od srpna loňského roku je ředitelem Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky. Vše je ještě zajímavější o to, že nevystudoval žurnalistiku ani žádný jiný asi očekávatelný obor, ale estetiku.

Povídali jsme si tedy o tom, jak nad svou kariérou přemýšlí, na základě jakých úvah se rozhoduje o svém dalším směřování a co doporučuje nejen mladým studentům na školách, kteří mají celou kariéru teprve před sebou.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak se člověk dostane od estetiky k programování, žurnalistice a ke světu dat a startupů?
  • Co Josefovi studium estetiky dalo a v čem vidí její největší hodnotu?
  • Proč není nesmysl dívat se na seriály a zajímat se o umění?
  • Proč Josef nemá rád slovo prokrastinace a jak vnímá osobní rozvoj?
  • Co doporučuje studentům a všem ostatním, kteří nad svým dalším rozvojem přemýšlí?
  • Co ho v práci nejvíce motivuje a co ho nejvíce baví?

Další videa o osobním rozvoji:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku.

Nenechte si ujít

pavel-roder-web

Jak mohou startupy získat velké klienty? | Pavel Röder (OMG Nest)

vit-endler-web

Financování e-shopu: Crowdfunding jako nedoceněná možnost | Vít Endler (finGOOD.cz)

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Právě vyšlo

cerny-prokes-web

Výroba hmotného produktu, tvorba e-shopu a práce s invalidy | Jan Prokeš a Jiří Černý

martin-mates-web

Růst firmy a budování managementu | Martin Mates (Econea.cz)

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

Nejoblíbenější

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

piero-sestak-web

Piero Šesták (Story TLRS): Budování managementu firmy a změny jejího zaměření

dalibor-pulkert-web

Dalibor Pulkert (Outboxers): Vytváření nových produktů a služeb, ověřování zájmu trhu, prototypování

martin-hausenblas-web

Livestream: Martin Hausenblas (ADLER): Strategie v podnikání, řízení firmy, zvládání krize

sipky-web

Informační architektura webu: Co to je a jak ji vytvořit?

Inzerce