Inzerce

Josef Šlerka: Udělejte si z učení návyk. A nepospíchejte

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

„Uvědomte si, že na světě budete dlouho. Není důležité vydělat v tuto chvíli hodně peněz, ale být na zajímavých praxích, nastoupit do pár agentur, vyzkoušet si to a být schopný odejít,“ radí Josef Šlerka nejen studentům, ale všem, co přemýšlí nad svým dalším kariérním rozvojem.

Josefa Šlerku jsem chtěl vyzpovídat už dlouho. Nebyl jsem si ale jistý tématem. Napadlo mě jich spoustu, ale na to pravé jsem si ještě chvíli musel počkat. Pak to přišlo a já si uvědomil, že právě Josef Šlerka je skvělým hostem do rozhovoru o osobním a kariérním rozvoji.

Považte sami. Pracoval jako programátor, ale i jako novinář. Vyzkoušel si práci v agentuře Ataxo, později vedení nového projektu Social Insider, který následně i s ním koupilo SocialBakers. Od srpna loňského roku je ředitelem Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky. Vše je ještě zajímavější o to, že nevystudoval žurnalistiku ani žádný jiný asi očekávatelný obor, ale estetiku.

Povídali jsme si tedy o tom, jak nad svou kariérou přemýšlí, na základě jakých úvah se rozhoduje o svém dalším směřování a co doporučuje nejen mladým studentům na školách, kteří mají celou kariéru teprve před sebou.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak se člověk dostane od estetiky k programování, žurnalistice a ke světu dat a startupů?
  • Co Josefovi studium estetiky dalo a v čem vidí její největší hodnotu?
  • Proč není nesmysl dívat se na seriály a zajímat se o umění?
  • Proč Josef nemá rád slovo prokrastinace a jak vnímá osobní rozvoj?
  • Co doporučuje studentům a všem ostatním, kteří nad svým dalším rozvojem přemýšlí?
  • Co ho v práci nejvíce motivuje a co ho nejvíce baví?

Další videa o osobním rozvoji:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

petr-meloun-web

Jak vybudovat úspěšnou kariéru? | Petr Meloun (BazarovéRegály.cz)

adam-zbiejczuk-web

Kde pracovat: Korporát, agentura, nebo podnikání na volné noze | Adam Zbiejczuk

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

Právě vyšlo

Pro předplatitele
miroslav-tesar-web

Astratex: Jak dobývá Evropu? | Miroslav Tesař

Pro předplatitele
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

petr-macek-web

Vracíme se z home-officu do kanceláří? | Petr Macek (Caflou.cz)

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
robert-stipek-web

Jak řídit kvalitu práce v digitální agentuře? | Robert Štípek (KOFEIN)

Pro předplatitele
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Pro předplatitele
ivana-sediva-web

Růst firmy: Jak mu postavit pevné základy? | Ivana Šedivá

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Pro předplatitele
tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

Pro předplatitele
ivana-sediva-web

Růst firmy: Jak mu postavit pevné základy? | Ivana Šedivá

juraj-sutoris-web

Juraj Sutoris: Krach v podnikání, pád na dno, drogová závislost

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)