Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Jonáš Drobík: Junior Business Club sdružuje všechny mladé lidi se zájmem podnikat

Jiří Rostecký
Před 12 roky

Junior Business ClubZačátkem března mě kontaktoval neznámý člověk. Obyčejně vypadající, avšak elegantně vystupující chlápek mi nabídl členství v nějakém klubu pro mladé podnikatele. To mě zaujalo a tak jsem zjišťoval více. Brzy se z chlápka vyklubal podnikatel s nabitým diářem, který vlastní nadnárodní společnost a založil Junior Business Club.

Ve šlépějích svého otce…

Není však prvním, kdo založil klub pro podnikatele. Alespoň v jeho rodině nikoliv. Otec Jonáše Drobíka je zakladatelem známého Prague Business Clubu, který sdružuje podnikatele, vrcholové manažery a další významné osobnosti České republiky. Vstup do něj stojí i stovky tisíc.

Jonáš se do něj ale díky svému otci dostal už jako malý kluk. Mohl se tak pohybovat mezi úspěšnými lidmi, získávat cenné myšlenky a do budoucna určitě užitečnou zkušenost. „Už tehdy se zrodila myšlenka založení podobného klubu, avšak s tím rozdílem, že tento by sdružoval pouze mladé podnikatele,“ vzpomíná Jonáš na začátky jeho Junior Business Clubu, v němž se setkávají podnikatelé mladší 30 let a prostřednictvím něhož získávají podporu ve svých začátcích.

Jonáš Drobík
Jonáš Drobík, zakladatel JBC.

Inzerce

Jonáš tak vytvořil skvělé místo pro začátečníky, dal jim možnost další seberealizace a usnadnění těžkých chvil. V minulosti to však vnímal jinak: „Moji vrstevníci mi v minulosti často vyčítali, že mohu navštěvovat klub bohatých lidí, který založil můj otec. Záviděli mi, jelikož by se na takové místo pravděpodobně ani nedostali. Po čase mi to ale to došlo a zrodil se ve mně nápad na založení nového klubu, který by to vyřešil.“

Šance pro mladé, ale i pro starší

„Cílem JBC je hlavně podpora podnikání našich členů. Snažíme se aktivně vyhledávat obchodní příležitosti mezi členy obou klubů, pořádat networking akce s našimi členy, poskytovat poradenství a pořádat nejrůznější klubové akce,“ vyvrací Jonáš podobnost JBC s klubem Rychlých šípů, jelikož v něm nejde jen o zábavu, ale hlavně o byznys.

Členové klubu tedy mohou kromě důležitých zkušeností a rad získat také cenné kontakty, případně investice: „Podporujeme dobré podnikatelské nápady, snažíme se pro ně najít investora, i když ne vždy se nám to povede.“ Obrovskou výhodou je spolupráce obou klubů, do blízkého kontaktu se tak mohou dostat začínající podnikatelé i zkušení byznysmeni.

Organizátoři klubu, jímž je kromě Jonáše i Radek Botoš, se snaží každý měsíc uspořádat několik klubových akcí. Minulý měsíc se jim to povedlo hned osmnáctkrát. „Pořádáme opravdu mnoho akcí, jelikož to je důležitou součástí členství v klubu. Patří mezi ně setkání s politiky a s leadery českého byznysu, nejrůznější workshopy, školení, přednášky a mnoho dalšího,“ popisuje Jonáš činnost klubu, do níž je nutno zařadit i výlety za kulturou, na hory, golf či jachtu.

Mladí, perspektivní… a úspěšní

Členem klubu se ale nestane jen tak někdo. O členství sice může požádat takřka každý, ale jeho žádost nemusí být schválena: „Členství neudělujeme všem zájemcům. Chceme, aby každý člen byl pro klub zároveň přínosem, aby zde získal kontakty na celý život a abych i já našel partu kamarádů, se kterými porostu a budu s nimi podnikat.“

Podmínkami pro udělení členství je tedy kromě přínosu pro klub samotný také věk žadatele, jelikož je otevřený pouze zájemcům do 30 let. Členství je placené, přičemž se cena odvíjí od řady kritérií, tedy zdali je uchazeč podnikatelem, studentem a jakou formu členství bude požadovat. Většinou se pohybuje v řádech desítek tisíc za rok, zájemci si ale mohou sami vybrat, jakým způsobem chtějí platit a jaký tarif zvolí. Vzhledem ke službám klubu je tato cena velice výhodná. Každý zájemce se může do klubu přijít nezávazně podívat. Klub mu bude představen a on se bude moci rozhodnout.

Junior Buiness Club
Secesní vila na Praze 6, sídlo JBC.

Junior Business Club vznikl teprve před třemi měsíci, ale už teď má velké vyhlídky. Jeho sídlo se nachází v secesní vile na Praze 6, kde sídlí i Prague Business Club. Kdo by se chtěl o klubu dozvědět více, může se podívat na www.juniorbusinessclub.cz nebo na Facebook.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Scott

Před 12 roky

Dobrfd den,prosedm Ve1s jak by vypadalo fačtove1ned v předpadě auolmobitu u převzate9ho leasingu. Kdy leasing jeden ne1jemce ukončed a druhfd si ho převezme.Děkuji za odpověď

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

petr-macek-web

Vybudoval úspěšný nástroj od nuly a bez investora. Díky čemu Caflou vyrostlo? | Petr Macek

Premium
vladimir-kvas-web

650 milionů ročně. Přesto firma málem zkrachovala | Vladimír Kvaš (Geetoo)

jaroslav-pokorny-web

Jak řídit firmu přes čísla? | Jaroslav Pokorný (ÚČTO.TEAM)

braverman-babinec-web

E-commerce: S čím se nyní potýkají české e-shopy? | Tomáš Braverman a Patrik Babinec

Premium
martin-komarek-web

Sklad pro rychle rostoucí e-shop. Jak ho buduje Grizly.cz? | Martin Komárek

marek-odehnal-web

Jak investuje největší hedge fond světa? | Marek Odehnal

katka-luskova-web

Z korporátu na volnou nohu. Jak rozjet úspěšný byznys? | Jiří Rostecký & Katka Lusková

Premium
gabriela-teissing-web

Expanze do zahraničí za 100 milionů. Jak Creative Dock dobývá svět? | Gabriela Teissing