Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Jiří Spolek (Zaleťsi.cz): Jsme nechtěná nevěsta aerolinek

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Na škole dostal s kamarády nápad – založit web a podělit se s ostatními o levné letenky, na které se jim povedlo narazit. Dnes si říkají lovci letenek, prodají jich stovky měsíčně a naplno tím zaměstnávají čtyři lidi.

Web Zaleťsi.cz sledují především ti, co si chtějí koupit letenku na rychlý výlet. Autoři na něj totiž vkládají úlovky ve formě skutečně levných letenek, které vznikly nějakou mimořádnou akcí aerolinek nebo chybou. „Jsme pro aerolinky taková nechtěná nevěsta,“ přiznává Jiří Spolek, který web spoluzakládal.

V rozhovoru jsme se bavili o férovosti podobného podnikání, ale i o automatizaci marketingu, vývoji a o tom, jak velké peníze se na tom vlastně dají vydělat. Zmínili jsme i populární český startup kiwi.com, který je podle Jiřího možná nafouknutá bublina.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak probíhá lov letenek?
  • Co za technologie se za Zaleťsi.cz skrývá?
  • Jak se na to dívají samotné aerolinky a proč některé nákupy končí u soudu?
  • Jak Zaleťsi.cz automatizuje svůj marketing?
  • Co mu v marketingu funguje nejlépe?
  • Jak se bude portál do budoucna rozšiřovat a proč jeho vzorem není kiwi.com?

Další inspirace zadarmo:

Inzerce

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

jiri-rostecky-kariera-web

Jak na úspěšnou kariéru? Přednáška Jirky Rosteckého

Premium
denisa-havrdova-web

Prodala přes 500 tisíc diářů a zápisníků. Jak Denisa Havrdová řídí papelote?

konstantin-margaretis-web

Posílá zboží do 180 zemí a sbírá světová ocenění. Jak se buduje Skladon? | Konstantin Margaretis

marek-cech-web

Jak se řídí malá digitální agentura? | Marek Čech (Digitální architekti)

jiri-rostecky-smb-web

Nejčastější chyby majitelů malých a středních firem. Přednáška Jirky Rosteckého

Premium
ondrej-machala-web

Ovečkárna se osamostatnila od zakladatele. Jak se změnila? | Ondřej Machala

jiri-jemelka-web

Loni řídili 113 firem s tržbami 21 miliard. Jak se dostávají z krizí? | Jiří Jemelka (JPF)

juraj-harkabuzik-web

Outsourcing v podnikání: Kdy dává smysl? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero)