Inzerce

Jiří Jemelka: Co je nejčastější příčinou firemních krizí a jak je řešit?

Jiří Jemelka je podnikatel, specialista na interim management a člen vedení několika společností. V rámci J.I.P. pro firmy pomáhá podnikatelům zvládat firemní krize a nastartovat jejich růst. Proč takové krize nejčastěji vznikají a jak je efektivně řešit, jsme si povídali v našem rozhovoru.

Společně se svými kolegy pomáhá středním firmám z mnoha odvětví. Řeší i takové situace, kdy je firma v podstatě na hranici krachu nebo si jednoduše nedokáže udržet svoje postavení na trhu. Znovu ji nastartovat přitom může být otázkou i menších změn, mnohdy pouze v myšlení těch, kteří firmu vedou.

V rozhovoru jsme probrali, jak se mění podnikatelské prostředí v Čechách, co nejčastěji vyvolává firemní krize, proč není dobré se při prodeji vlastních služeb spoléhat jenom na reference a kdy zakladatelé začínají brzdit rozvoj vlastních firem a je lepší je vystřídat.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak nejčastěji vznikají firemní krize a jak je lze řešit?
  • Co je základem úspěchu při zvládání krizí?
  • Jaké krize české firmy nejčastěji řeší a proč?
  • Proč je tolik podnikatelů v krizi, když je internet plný obsahu s cenným know-how, které jim může v podnikání pomoci?
  • Jaký má Jiří Jemelka názor na startupy a co podle něj často podceňují?
  • Co je příčinou časté vyhořelosti podnikatelů a jak jí předcházet?
  • Jak zlepšit svůj přístup k zaměstnancům a rázem tak předejít řadě potenciálních krizí?
  • Jak vlastně fungují služby Jiřího Jemelky a co všechno musí ovládat, aby podnikatelům dokázal dobře a včas poradit?

J.I.P. pro firmy:

Říkají si Jednotka intenzivní péče pro firmy (proto J.I.P.), což už od prvního pohledu jasně značí, jaké služby svým zákazníkům nabízejí. Středním firmám pomáhají překonávat firemní krize a znovu nastartovat jejich růst. Sdružují pro to profesionály z řady oborů v oblasti obchodu a podnikání a mají letité zkušenosti, které můžete využít i vy.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier

petr-macek-web

Automatizace procesů pro firmy i živnostníky + ukázky | Petr Macek (Caflou.cz)

marek-odehnal-web

Investování v roce 2021 | Marek Odehnal

Právě vyšlo

muj-koberec-web

Služby e-shopu a odlišení se od konkurence | Marek Černý & Tomáš Linhart (MůjKoberec.cz)

michal-hudecek-web

Marketing a prodej aplikace, výhry v soutěžích | Michal Hudeček (Včelka.cz)

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

Nejoblíbenější

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

michal-koubek-web

Aktuální stav české ekonomiky a výhled do budoucna | Michal Koubek

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Začátky podnikání na českém internetu, (ne)úspěch inovací, nápady na podnikání

michael-rostock-poplar-web

Michael Rostock – Poplar: Vítězové a poražení v byznysu, předpoklady úspěchu, trendy pro startupy

simona-kijonkova-web

Simona Kijonková: Byznys Zásilkovny, budoucnost logistiky, úspěch v podnikání