Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Jiří Jemelka: Co je nejčastější příčinou firemních krizí a jak je řešit?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 161 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Jiří Jemelka je podnikatel, specialista na interim management a člen vedení několika společností. V rámci J.I.P. pro firmy pomáhá podnikatelům zvládat firemní krize a nastartovat jejich růst. Proč takové krize nejčastěji vznikají a jak je efektivně řešit, jsme si povídali v našem rozhovoru.

Společně se svými kolegy pomáhá středním firmám z mnoha odvětví. Řeší i takové situace, kdy je firma v podstatě na hranici krachu nebo si jednoduše nedokáže udržet svoje postavení na trhu. Znovu ji nastartovat přitom může být otázkou i menších změn, mnohdy pouze v myšlení těch, kteří firmu vedou.

V rozhovoru jsme probrali, jak se mění podnikatelské prostředí v Čechách, co nejčastěji vyvolává firemní krize, proč není dobré se při prodeji vlastních služeb spoléhat jenom na reference a kdy zakladatelé začínají brzdit rozvoj vlastních firem a je lepší je vystřídat.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak nejčastěji vznikají firemní krize a jak je lze řešit?
  • Co je základem úspěchu při zvládání krizí?
  • Jaké krize české firmy nejčastěji řeší a proč?
  • Proč je tolik podnikatelů v krizi, když je internet plný obsahu s cenným know-how, které jim může v podnikání pomoci?
  • Jaký má Jiří Jemelka názor na startupy a co podle něj často podceňují?
  • Co je příčinou časté vyhořelosti podnikatelů a jak jí předcházet?
  • Jak zlepšit svůj přístup k zaměstnancům a rázem tak předejít řadě potenciálních krizí?
  • Jak vlastně fungují služby Jiřího Jemelky a co všechno musí ovládat, aby podnikatelům dokázal dobře a včas poradit?

J.I.P. pro firmy:

Říkají si Jednotka intenzivní péče pro firmy (proto J.I.P.), což už od prvního pohledu jasně značí, jaké služby svým zákazníkům nabízejí. Středním firmám pomáhají překonávat firemní krize a znovu nastartovat jejich růst. Sdružují pro to profesionály z řady oborů v oblasti obchodu a podnikání a mají letité zkušenosti, které můžete využít i vy.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

peter-mac-web

Customer care: Jak funguje v Shoptetu? | Peter Mac

martin-jares-web

Ponákupní marketing e-shopu. Jak se dělá? | Martin Jareš (Foxdeli)

petr-macek-web

Finanční řízení firmy v nepříznivé době | Petr Macek (Caflou)

Právě vyšlo

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Premium
ruslan-skopal-web

Vstup investora do e-shopu. Jak proběhl u Trenýrkárny? | Ruslan Skopal

lukas-hejtmanek-web

200 farmářů v Kambodži. Jak funguje byznys pepře pepperfield? | Lukáš Hejtmánek

Nejoblíbenější

Premium
alex-mlatilik-web

Zľavomatu hrozilo zavření a musel se vybudovat skoro od nuly | Aleš Mlátilík

Premium
petr-ludwig-web

Petr Ludwig: 18 let v byznysu a kampaň s dosahem 1,3 miliardy lidí

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
tomas-budnik-web

Udělejte z nuly jedničku. Bývalý ředitel O2 Tomáš Budník o řízení firem

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Premium
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Inzerce