Inzerce

Jetpack Weekend – možnost získat kvalitní feedback pro vaše projekty nebo startupy

Setkal jsem se s mnoha projekty, které měly dobrý nápad, ale realizace, propagace, řešení nebo jiné části pokulhávaly. Jak zjistit, zda směřuje projekt správným směrem, nebo zda jsem na něco nezapomněl? Právě tuto otázku dokáže zodpovědět Jetpack Weekend, který bych vám rád tímto článkem představil.

Inzerce

S nápadem na tuto akci přišli Michal Hantl, Honza Brunec a Radka Uhrová. Jetpack Weekend je určen pro majitele projektů, nápadů nebo startupů, kteří si za jeden víkend chtějí ověřit, zda jej vedou dobře a co by mohli udělat lépe. K tomu jim budou pomáhat pozvaní mentoři, kteří mají mnoho zkušeností s realizací projektů.

Jak bude Jetpack Weekend probíhat?

Tato akce bude probíhat od pátku 15. 6. 2012 do neděle 17. 6. 2012. První den proběhne představení projektů v současné podobě, představení mentorů a následně bude „volná zábava“. Lidé se tak mohou navzájem seznámit a začít se bavit na téma jednotlivých projektů.

Na sobotu je naplánováno celkem šest přednášek, které jsou zaměřeny na formování nápadu do reálné podoby. Témata těchto přednášek jsou následující:

  • Proč to vůbec dělám?
  • Výběr nápadu
  • Byznys model
  • Marketing, který moc nestojí
  • Financování a typy investorů
  • Team, lidi a partnerství

Mezi těmito přednáškami budou mentoři k dispozici projektům a budou se je snažit posunout díky svým zkušenostem.

Poslední den bude prezentace projektů v upravené formě, tedy se vším, co se projekty dozvěděly a co jim tento víkend dal. Následně se bude přiřazovat virtuální ohodnocení investic jednotlivým projektům, aby získaly osobní ohodnocení pro projekt. Může se stát, že některý projekt majitelé spustí ve velkém, nebo také že daný projekt uzavřou.

Cíl Jetpack Weekendu

Hlavním cílem je pomoci začínajícím projektům prosadit se v co největší možné míře. Mentoři byli vybírání velice pečlivě tak, aby svým oborem a zkušenostmi mohli opravdu kvalitně poradit. Mezi mentory byli vybráni:

Mário Roženský – během svých začátků se věnoval programování, ale jelikož věděl, že to není pro něj to pravé, pustil se do tvorby vlastních projektů. Tyto projekty následně zlepšoval a většinu z nich, jako například realitní nebo slevový server, prodal. Dnes je jeho největším projektem AffilBox.

Jan Kvasnička – jeho specializací je analýza, návrh a tvorba systémů na míru, které zpracovává především pro velké společnosti. Následně pomáhá se směřováním, propagací či nabízením těchto systémů nebo projektů. Své zkušenosti využívá v projektech Úspěšný klub, Poradce Domén, magazínu Mladý Podnikatel a dalších. Jeho další specializací je doménové poradenství.

Jarek Mikeš – zajímá se o rozjíždění start-upů již třetím rokem a na toto téma také začal psát knihu. Rád investuje do projektů, o kterých je přesvědčen, že mají smysl.

Lukáš Kypus – spoustu zkušeností nasbíral v Norsku, Portugalsku a Německu v oboru implementace rozsáhlých message a IM platforem pro mobilní operátory. Je partnerem a mentorem několika projektů po celé Evropě. Mezi jeho specializaci patří také školení technologií, aplikace a služby nad NFC (Near Field communication). Již úspěšně investoval například do deskové hry Šalingrad.

Martin Krudenc – je autorem projektu eStranky.cz, který má dnes obraty v řádech miliónů korun. Má spoustu zkušeností s investováním do projektů, jelikož také on našel pro svůj projekt eStranky.cz silného investora.

Pokud se Jetpack Weekendu zúčastníte, určitě získáte nové zkušenosti a nebudete litovat.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Ing. Jan Kvasnička

Svou pracovní činnost soustředí na UX, použitelnost, zvyšování konverzních poměrů, návrh, tvorbu a testování webových aplikací. Spolupracuje s předními společnostmi především v oblasti ecommerce. Je zastánce a propagátor myšlenky „Nenuťte uživatele přemýšlet“. Aktivní blogger, blázen do sportu a stálého vzdělávání.

Nenechte si ujít

leos-spachta-iea-web

Leoš Špachta: Proč by (nejen) agentury měla zajímat soutěž Internet Effectiveness Awards 2019?

petr-skondrojanis-studenti-web

Petr Skondrojanis (COCUMA.cz): Speciál o (sebe)rozvoji mladých lidí a jejich nástupu do firem

sarka-strossova-web

Šárka Štrossová: Zákulisí WebExpo 2018, budoucnost konferencí, byznys s eventy

Právě vyšlo

vit-hutar-web

Zodpovědnost marketérů, vlastní byznys, marketing finGOODu | Vít Hutař

Pro předplatitele
piero-sestak-web

Strategie a řízení agentury: Jak firmu nastavit, aby rostla? | Piero Sestak

tomas-pokorny-web

Stagnace e-shopu. Jak si uvolnit ruce a opět růst? | Tomáš Pokorný (Dogsie.cz)

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
miroslav-tesar-web

Astratex: Jak dobývá Evropu? | Miroslav Tesař

Pro předplatitele
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

Pro předplatitele
robert-stipek-web

Jak řídit kvalitu práce v digitální agentuře? | Robert Štípek (KOFEIN)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Pro předplatitele
eduard-mika-web

Seniorní management. Jak ho přivést a motivovat? | Eduard Míka (Reflex Capital, ex-MALL.cz)

max-kovar-web

Jak řídit sklad a vést skladníky? | Max Kovář (Skladon)

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce