Polovina září bude na 4 dny patřit předním odborníkům na e-commerce. Jedinečný koncept E15 International E-commerce Summit představí 50 špiček české i zahraniční e-commerce virtuálně i živě!
Inzerce
Více než 50 speakerů z celého světa, mezi kterými nechybí Oliver Dlouhý (Kiwi.com), Jan Bednář (ShipMonk), Tomáš Braverman (Heureka), Simona Kijonková (Zásilkovna), Martin Kasa (Pilulka), Milan Polák (Zoot) nebo Jitka Dvořáková (CZC). Čtyři dny programu, který obsahuje přednášky špiček v oboru a panely, které se věnují hlavnímu tématu summitu, a to e-commerce. Na summitu je možné virtuální propojení účastníků mezi sebou a rovněž přednášejících po skončení přednášky. Nebude chybět ani závěrečná „kamenná“ networking party, kde se budou moci všichni účastníci a diváci naživo potkat, to vše je podzimní www.ecommercesummit.cz .
International E-commerce Summit se koná od 13. – 16. září. Všichni speakeři, mezi kterými jsou i zahraniční hosté, jsou naprostými jedničkami v oblasti e-commerce. Plnohodnotnou vstupenku lze zakoupit jednosuše online a její držitelé se mohou snadno propojit se speakery, pokládat dotazy, diskutovat, propojovat se s ostatními účastníky a vyměňovat si kontakty. Platící diváci pak budou mít přístup k více než 50 videím, rozhovorům, přednáškám a podcastům i po skončení akce.
Předprodej a všechny další podrobnosti k programu 4-denní konference najdete na webu.
Doporučujeme
Premium rozhovoryexkluzivně pro předplatitele
Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.
Vedle témat, která vznikají přímo vlivem živelného vývoje e-commerce během posledních měsíců, tedy témat jako jsou změny chování zákazníků či nezbytnost digitální transformace byznysu, by pozornost účastníků summitu měly v každém případě přitahovat prezentace a workshopy věnující se sub tématům, mezi něž budou patřit jednotlivé tematické bloky věnované marketplaces, omnichannelu, logistice, ecomm trendům, financím, investicím, fúzím a ecomm nástrojům. Akce bude pokračovat velkým diskusním panelem leaderů české ecommerce. Další témata vyplynou v průběhu programu, do něhož se mohou zapojit účastníci virtuální konference se zakoupeným přístupem do networkingové platformy. Program se neustále aktualizuje a naleznete jej na webu akce ZDE.
EVENT AGENDA
13.9. Czech day (Czech language only)
14.9. Czech day (Czech language only)
15.9. International Premium day (English language or Czech language with English subtitles)
16.9. Live networking party in Prague
13.9 – 14.9. CZECH DAYS
(Czech language only)
Marketplaces
Tomáš Braverman, Heureka Group, CEO – Trh marketplace ve střední Evropě a ve světě.
Miroslava Biresova, Kaufland, International Sales Manager for CZ and SK – Jak fungují online tržiště a jak mohou podpořit prodej ve vaší multikanálové marketingové strategii?
Jakub Kováč, Mall Group, International Sales Manager for CZ and SK – Tržiště jako cesta do zahraničí.
David Cikánek, Expando, Official Amazon SPN Partner & Expert – 5 věcí, které dělají úspěšní marketplace prodejci
Omnichanel
Michal Mašika, Notino, Head of sales & analytics – Překlenutí bariéry online nákupů u produktů spojených se zážitkem.
Matěj Kapošváry, Shopsys, COO – Připravenost českých prodejců na omnichannel.
Daniel Horák, Dr.Max, CEO – „Je e-Commerce po covidu – stejná jako před ním?“
Hana Součková, SAP, CEO
Ups & downs
Jan Horešovský, Vinograf, co-founder – Gastro ups & downs v době covidu.
Václav Vítek, Amazing Places, CMO – Influencer marketing.
Jan Foret, Wolt, General manager – Od rozvážky jídla k obchodnímu domu v kapse.
Logistika
Daniel Mareš, WE DO, CEO – Příjemce zásilky na prvním místě aneb vliv zákazníků e-commerce na balíkovou logistiku.
Filip Fingl, Dáme Jídlo, Regional Director | International Markets – Europe – Quick commerce.
Jan Bednář, ShipMonk, CEO – Automatizace skladových systémů.
Tejnický Bohumil, VertiFlex, managing partner – Využití umělé inteligence ve skladové automatizaci.
E-comm trends
František Štrupl, Google, Retail Industry Head – Budoucnost umělé inteligence v e-commerce.
Radek Hudák, Shoptet, CMO – Tři příležitosti, které do e-commerce přinesl Covid.
Magdalena Divišová, Online People, Partner – Lidé v ecommerce před 5 lety a za 5 let.
Jiří Pecina, MeddiHub, CEO – Digitální aplikace pro oblast telemedicíny.
Finance, investice, fúze
Jan Laštůvka, Lemonero, CEO – moderátor
Jiří Hlavenka, Serial investor and enterpreneur– Příběh úspěšného investora.
Vít Endler, Fingood, spolumajitel a ředitel – Crowdfunding jako investiční nástroj a crowdfunding jako způsob firemního financování.
Milan Polák, Zoot, CEO – Fúze s Bibloo, Urban Store a Different. Jak spojit 4 eshopy v jednu firmu s obratem 1,6 mld.
Citi Bank – TBA
E-comm tools
Roman Dobiáš, Affiliate síť Dognet, Country Manager – Jak pracovat s affiliate kampaněmi a dostat z nich maximum.
Petr Heller, Retailys, CEO – Omnichannel aneb jak spravovat 10 e-shopů v celé Evropě.
Petra Stupková, Legitas, Founder – Nejdražší právní přešlapy v e-commerce.
Petr Janošík, Smartlook, founder – Jak zlepšit digitální zážitek zákazníků e-commerce pomocí kvantitativních a kvalitativních dat.
15.9. INTERNATIONAL PREMIUM DAY
(English language or Czech language with English subtitles)
Leaders panel (Czech language with English subtitles)
Tomáš Braverman, Heureka Group
Simona Kijonková, Zasilkovna.cz
Martin Kasa, Pilulka
Jitka Dvořáková, CZC
Petr Pavlík, Rohlik.cz
Milan Polák, Zoot
Samuel Huba, Shoptet CEO
Investors panel
(Czech language with English subtitles)
Role kapitálových investic v e-commerce:
CZ: do čeho investovali v posledním roce? Poroste atraktivita ecommerce a Eshopů? Jak přemýšlejí o strategii do koho investovat? Exitové strategie investorů. Srovnání EU s CZ – jak si na tom stojí česká ecommerce, investice do zahraničních eshopů a zahraniční investice do českých eshopů.
Co se změnilo s COVID – vnímání investičního rizika a příležitosti v ecommerce. Vliv lídrů, zakladatelů na valuaci společnosti/investici. Celkově klíčové atributy, které vstupují do hry při valuaci e-commerce hráče.
The role of capital investment in e-commerce:
ENG: What have investors invested in in the last year? Will the attractiveness of ecommerce and e-shops grow? How do investors think about the strategy of who to invest in? Exit strategies of investors. Comparison of the EU with CZ – how strong is the Czech e-commerce, investments in foreign e-shops and foreign investments in Czech e-shops. What has changed with COVID – perception of investment risk and opportunities in ecommerce. The influence of leaders, founders on the valuation of the company / investment. Overall, the key attributes that come into play when valuing an e-commerce player.
Special guests (Czech language with English subtitles):
Oliver Dlouhý, KIWI, CEO – Jak Kiwi prošlo pandemií.
Pavel Doležal, Keboola, CEO – „Proč u dat rozhoduje rychlost a jaké mohou být pasti, když chcete využívat data? Analýzy, které by si měl udělat, každý e-shop“
Václav Staněk, Vasky , CEO – Růst brandu Vasky – jak růst trojnásobně. Fashion v e-commerce. Tradice vs. fyzický produkt v e-commerce.
Jan Jelínek, Alensa, Marketing director – Expanze: Jak díky automatizaci do roka expandovat na 32 trhů a prodávat lépe než lokální hráči.
Samuel Huba, Shoptet CEO – CEE jako jeden region pro působení českých e-shopů
International day (English language only)
Scott Cunningham, eCommerce Marketing Agency | Certified Shopify Experts, CEO – The most common tricks of e-shops, how to get the most revenue from black Friday ?
Bénédict von Mérey, EcoCart, Director Of Business Development – „Two thirds of online shoppers will check if a brand is sustainable before they proceed to checkout. Learn about ways to get your brand from 0 to 1 in your sustainability journey – and what it takes to get from 1 to 10!“
Dr. Renata Thiébaut, Innovator 25 Asia-Pacific Award Winner, E-commerce & Innovation Executive – „Future developments of social-commerce live streaming: lessons from China. A strategic approach to marketplace for cross-border e-commerce“
Martin Johnston, Crafted Society, Founder – How ecommerce is changing the customer experience and sales in the luxury segment.
Kamila Arca, Recruiting Specialist, EMEA – Google – People at the heart of high performance culture
Petr Heller, Retailys, CEO – The role of Saas in the comprehensive omnichannel expansion into Europe.
Emma Schermer Tamir, Marketing by Emma, Owner and Marketing Expert – Differentiate to Dominate: How to Stand Out and Create Conversion-Spiking E-commerce Copy.
Citibank
16.9. LIVE NETWORKING PARTY IN PRAGUE
Chce i Vaše firma prezentovat na IEC Summit? Kontaktujte nás!
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Nebuďte na podnikání sami. Čerpejte know-how zkušených podnikatelů. Praktické informace pro vaši firmu. Přidejte se mezi podnikatele, co rostou s námi.
Na našich stránkách používáme cookies. Kliknutím na „Přijmout vše“ souhlasíte s použitím všech cookies. Kliknutím na „Nastavení“ nám můžete poskytnout souhlas jen s konkrétními cookies. Zjistit více Přijmout všeOdmítnout všeNastavení
Nastavení cookies
Nastavení cookies
Tento web používá cookies, aby zlepšil váš zážitek při procházení našeho webu. Z nich jsou cookies, které jsou ohodnoceny jako nezbytné, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou třeba pro základní fungování webových stránek. Používáme také soubory cookies třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a pochopit, jak náš web užíváte. Tyto soubory cookies budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s Vaším souhlasem. Současně máte možnost se z těchto cookies odhlásit. Odhlášení z těchto souborů cookies však může ovlivnit váš zážitek z užívání webových stránek.
Nezbytné soubory cookies jsou zásadní pro správnou funkci webových stránek. Tyto cookies zajišťují základní a bezpečnostní funkce webu zcela anonymně.
Cookie
Délka
Popis
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”.
cookielawinfo-checkbox-functional
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”.
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”.
cookielawinfo-checkbox-others
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”.
PHPSESSID
relační
Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách.
viewed_cookie_policy
11 měsíců
Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookies pomáhají provádět funkce, jako je například sdílení obsahu webových stránek na sociálních sítích, sbírání zpětné vazby a další funkce třetích stran.
Cookie
Délka
Popis
language
relační
Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele.
sb
2 roky
Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek.
sp_landing
1 den
Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem.
sp_t
1 rok
Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem.
wordpress_logged_in_*
14,5 dne
Cookie slouží k autorizaci přihlášení
wordpress_sec_*
14,5 dne
Cookie slouží k autorizaci přihlášení
wordpress_test_cookie
wpj_is_logged_in
14,5 dne
Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený
Analytické soubory cookies slouží k pochopení interakce mezi návštěvníky a webem. Tyto soubory cookies poskytují informace o statistikách, počtech návštěvníků, míře okamžitých odchodů, zdroji návštěvnosti atd.
Cookie
Délka
Popis
_ga
2 roky
Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem.
_gat
1 den
Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností.
_gid
1 den
Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem.
_hjAbsoluteSessionInProgress
30 minut
Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát.
_hjFirstSeen
30 minut
Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka.
_hjid
365 dní
Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely.
_hjIncludedInPageviewSample
2 minuty (prodlužováno o 30 sekund)
Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu.
_hjIncludedInSessionSample
2 minuty (prodlužováno o 30 sekund)
Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky.
_hjIncludedInSessionSample
2 minuty (prodlužováno o 30 sekund)
Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu.
_hjRecordingEnable
relační
Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran.
_hjRecordingLastActivity
relační
Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely.
_hjRecordingLastActivity
Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace.
_hjTLDTest
relační
Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky.
CONSENT
2 roky
Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù.
hjViewportId
relační
Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely.
Vuid
2 roky
Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny.
Reklamní soubory cookies se používají k poskytování relevantních reklam a marketingových kampaní návštěvníkům. Tyto soubory cookies sledují návštěvníky na různých webových stránkách a shromažďují informace za účelem poskytování reklam přizpůsobených na míru.
Cookie
Délka
Popis
_fbp
3 měsíce
Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv.
fr
3 měsíce
Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti
NID
6 měsíců
Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam.
VISITOR_INFO1_LIVE
6 měsíců
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače.
YSC
relační
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce.
yt-remote-connected-devices
Neomezené
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače.
yt-remote-device-id
Neomezené
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače.
yt.innertube::nextId
Neomezené
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl.
yt.innertube::requests
Neomezené
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl.