Inzerce

Jedinečný koncept E15 International E-commerce Summit představí 50 špiček české i zahraniční e-commerce virtuálně i živě!

Polovina září bude na 4 dny patřit předním odborníkům na e-commerce. Jedinečný koncept E15 International E-commerce Summit představí 50 špiček české i zahraniční e-commerce virtuálně i živě! 

Inzerce

Více než 50 speakerů z celého světa, mezi kterými nechybí Oliver Dlouhý (Kiwi.com), Jan Bednář (ShipMonk), Tomáš Braverman (Heureka), Simona Kijonková (Zásilkovna), Martin Kasa (Pilulka), Milan Polák (Zoot) nebo Jitka Dvořáková (CZC). Čtyři dny programu, který obsahuje přednášky špiček v oboru a panely, které se věnují hlavnímu tématu summitu, a to e-commerce. Na summitu je možné virtuální propojení účastníků mezi sebou a rovněž přednášejících po skončení přednášky. Nebude chybět ani závěrečná „kamenná“ networking party, kde se budou moci všichni účastníci a diváci naživo potkat, to vše je podzimní www.ecommercesummit.cz .

International E-commerce Summit se koná od 13. – 16. září. Všichni speakeři, mezi kterými jsou i zahraniční hosté, jsou naprostými jedničkami v oblasti e-commerce. Plnohodnotnou vstupenku lze zakoupit jednosuše online a její držitelé se mohou snadno propojit se speakery, pokládat dotazy, diskutovat, propojovat se s ostatními účastníky a vyměňovat si kontakty. Platící diváci pak budou mít přístup k více než 50 videím, rozhovorům, přednáškám a podcastům i po skončení akce.

Předprodej a všechny další podrobnosti k programu 4-denní konference najdete na webu.

Vedle témat, která vznikají přímo vlivem živelného vývoje e-commerce během posledních měsíců, tedy témat jako jsou změny chování zákazníků či nezbytnost digitální transformace byznysu, by pozornost účastníků summitu měly v každém případě přitahovat prezentace a workshopy věnující se sub tématům, mezi něž budou patřit jednotlivé tematické bloky věnované marketplaces, omnichannelu, logistice, ecomm trendům, financím, investicím, fúzím a ecomm nástrojům. Akce bude pokračovat velkým diskusním panelem leaderů české ecommerce. Další témata vyplynou v průběhu programu, do něhož se mohou zapojit účastníci virtuální konference se zakoupeným přístupem do networkingové platformy. Program se neustále aktualizuje a naleznete jej na webu akce ZDE.

EVENT AGENDA

  • 13.9. Czech day (Czech language only)
  • 14.9. Czech day (Czech language only)
  • 15.9. International Premium day (English language or Czech language with English subtitles)
  • 16.9. Live networking party in Prague

13.9 – 14.9. CZECH DAYS

 (Czech language only)

Marketplaces

  • Tomáš Braverman, Heureka Group, CEO – Trh marketplace ve střední Evropě a ve světě.
  • Miroslava Biresova, Kaufland, International Sales Manager for CZ and SK – Jak fungují online tržiště a jak mohou podpořit prodej ve vaší multikanálové marketingové strategii?
  • Jakub Kováč, Mall Group, International Sales Manager for CZ and SK – Tržiště jako cesta do zahraničí.
  • David Cikánek, Expando, Official Amazon SPN Partner & Expert – 5 věcí, které dělají úspěšní marketplace prodejci

Omnichanel

    • Michal Mašika, Notino, Head of sales & analytics – Překlenutí bariéry online nákupů u produktů spojených se zážitkem.
    • Matěj Kapošváry, Shopsys, COO – Připravenost českých prodejců na omnichannel.
    • Daniel Horák, Dr.Max, CEO – „Je e-Commerce po covidu – stejná jako před ním?“
  • Hana Součková, SAP, CEO 

Ups & downs

  • Jan Horešovský, Vinograf, co-founder – Gastro ups & downs v době covidu.
  • Václav Vítek, Amazing Places, CMO – Influencer marketing.
  • Jan Foret, Wolt, General manager – Od rozvážky jídla k obchodnímu domu v kapse.

Logistika

  • Daniel Mareš, WE DO, CEO – Příjemce zásilky na prvním místě aneb vliv zákazníků e-commerce na balíkovou logistiku.
  • Filip Fingl, Dáme Jídlo, Regional Director | International Markets – Europe – Quick commerce.
  • Jan Bednář, ShipMonk, CEO – Automatizace skladových systémů.
  • Tejnický Bohumil, VertiFlex, managing partner – Využití umělé inteligence ve skladové automatizaci.

E-comm trends 

  • František Štrupl, Google, Retail Industry Head – Budoucnost umělé inteligence v e-commerce.
  • Radek Hudák, Shoptet, CMO – Tři příležitosti, které do e-commerce přinesl Covid.
  • Magdalena Divišová, Online People, Partner – Lidé v ecommerce před 5 lety a za 5 let.
  • Jiří Pecina, MeddiHub, CEO – Digitální aplikace pro oblast telemedicíny.

Finance, investice, fúze 

    • Jan Laštůvka, Lemonero, CEO – moderátor
    • Jiří Hlavenka, Serial investor and enterpreneur– Příběh úspěšného investora.
    • Vít Endler, Fingood, spolumajitel a ředitel – Crowdfunding jako investiční nástroj a crowdfunding jako způsob firemního financování.
    • Milan Polák, Zoot, CEO – Fúze s Bibloo, Urban Store a Different. Jak spojit 4 eshopy v jednu firmu s obratem 1,6 mld.
  • Citi Bank – TBA

E-comm tools

  • Roman Dobiáš, Affiliate síť Dognet, Country Manager – Jak pracovat s affiliate kampaněmi a dostat z nich maximum.
  • Petr Heller, Retailys, CEO – Omnichannel aneb jak spravovat 10 e-shopů v celé Evropě.
  • Petra Stupková, Legitas, Founder – Nejdražší právní přešlapy v e-commerce.
  • Petr Janošík, Smartlook, founder – Jak zlepšit digitální zážitek zákazníků e-commerce pomocí kvantitativních a kvalitativních dat.

15.9. INTERNATIONAL PREMIUM DAY 

(English language or Czech language with English subtitles)

Leaders panel (Czech language with English subtitles)

  • Tomáš Braverman, Heureka Group
  • Simona Kijonková, Zasilkovna.cz
  • Martin Kasa, Pilulka
  • Jitka Dvořáková, CZC
  • Petr Pavlík, Rohlik.cz
  • Milan Polák, Zoot
  • Samuel Huba, Shoptet CEO

Investors panel

(Czech language with English subtitles)

Role kapitálových investic v e-commerce:

CZ: do čeho investovali v posledním roce? Poroste atraktivita ecommerce a Eshopů? Jak přemýšlejí o strategii do koho investovat? Exitové strategie investorů. Srovnání EU s CZ – jak si na tom stojí česká ecommerce, investice do zahraničních eshopů a zahraniční investice do českých eshopů.

Co se změnilo s COVID – vnímání investičního rizika a příležitosti v ecommerce. Vliv lídrů, zakladatelů na valuaci společnosti/investici. Celkově klíčové atributy, které vstupují do hry při valuaci e-commerce hráče.

The role of capital investment in e-commerce:

ENG: What have investors invested in in the last year? Will the attractiveness of ecommerce and e-shops grow? How do investors think about the strategy of who to invest in? Exit strategies of investors. Comparison of the EU with CZ – how strong is the Czech e-commerce, investments in foreign e-shops and foreign investments in Czech e-shops. What has changed with COVID – perception of investment risk and opportunities in ecommerce. The influence of leaders, founders on the valuation of the company / investment. Overall, the key attributes that come into play when valuing an e-commerce player.

Special guests  (Czech language with English subtitles):

  • Oliver Dlouhý, KIWI, CEO – Jak Kiwi prošlo pandemií.
  • Pavel Doležal, Keboola, CEO – „Proč u dat rozhoduje rychlost a jaké mohou být pasti, když chcete využívat data? Analýzy, které by si měl udělat, každý e-shop“
  • Václav Staněk, Vasky , CEO – Růst brandu Vasky – jak růst trojnásobně. Fashion v e-commerce. Tradice vs. fyzický produkt v e-commerce.
  • Jan Jelínek, Alensa, Marketing director – Expanze: Jak díky automatizaci do roka expandovat na 32 trhů a prodávat lépe než lokální hráči.
  • Samuel Huba, Shoptet CEO – CEE jako jeden region pro působení českých e-shopů

International day (English language only)

    • Scott Cunningham, eCommerce Marketing Agency | Certified Shopify Experts, CEO – The most common tricks of e-shops, how to get the most revenue from black Friday ?
    • Bénédict von Mérey, EcoCart, Director Of Business Development – „Two thirds of online shoppers will check if a brand is sustainable before they proceed to checkout. Learn about ways to get your brand from 0 to 1 in your sustainability journey – and what it takes to get from 1 to 10!“
    • Dr. Renata Thiébaut, Innovator 25 Asia-Pacific Award Winner, E-commerce & Innovation Executive – „Future developments of social-commerce live streaming: lessons from China. A strategic approach to marketplace for cross-border e-commerce“
    • Martin Johnston, Crafted Society, Founder – How ecommerce is changing the customer experience and sales in the luxury segment.
    • Kamila Arca, Recruiting Specialist, EMEA – Google – People at the heart of high performance culture
    • Petr Heller, Retailys, CEO – The role of Saas in the comprehensive omnichannel expansion into Europe.
    • Emma Schermer Tamir, Marketing by Emma, Owner and Marketing Expert – Differentiate to Dominate: How to Stand Out and Create Conversion-Spiking E-commerce Copy.
  • Citibank

16.9. LIVE NETWORKING PARTY IN PRAGUE

Chce i Vaše firma prezentovat na IEC Summit? Kontaktujte nás!

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

gdpr-v-marketingu-web

GDPR v marketingu: Společná konference Pavla Ungra a advokátní kanceláře eLegal

affilherocong-web

1. česko-slovenská konference pro affiliate publishery a příznivce affiliate marketingu

spacek

Podnikejte chytře: TOP přednášky od špiček svých oborů

Právě vyšlo

jiri-rostecky

Ještě lepší rozhovory. Spouštíme předplatné

Pro předplatitele
pavel-milan-cerny-web

Jak nastavit firmu a žít plnohodnotný život? | Pavel Milan Černý (Econea.cz)

Pro předplatitele
david-lorincz-web

David Lörincz: Jak se stát jedničkou oboru mezi freelancery?

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

Komentáře

TOP obsah

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan