Nenech si ujít další videa:
Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:
S vybranými hosty jsem před několika měsíci začal natáčet krátká bonusová videa. Nazval jsem je WarmUpy, protože měly fungovat jako takové „rozcvičky“ před natáčením rozhovoru, který následoval hned po nich. Totéž jsem udělal i u Jardy Kauckého, ale trochu jsme se rozpovídali, a proto jsem se rozhodl toto video vydat zcela samostatně.
Jarda totiž v agentuře ACOMWARE vede tým marketingových konzultantů. Zajímalo mne proto, co taková práce obnáší a jak se člověk může jako marketér vypracovat do seniorní pozice. Občas totiž slýchám (a bohužel jsem tomu často i svědkem), že se někdo začne nazývat seniorním marketérem po necelém roce v oboru. A klienti si jeho úroveň znalostí často nedokáží předem ověřit.
V rozhovoru jsme se nakonec rozpovídali i o rozdílu mezi marketéry v agenturách a freelancery. Zajímavý byl i Jardův názor na budoucnost online marketingu a na srovnání marketérů a youtuberů.
Pozn.: Původní videorozhovor o expanzi e-shopu vznikl v rámci placené spolupráce agentury ACOMWARE s Mladým podnikatelem. Toto kratší video vzniklo zcela na můj popud.
Doporučujeme:
- Martin Hoffmann: Slabinou začínajících konzultantů je nedostatečná schopnost komplexního pohledu na byznys klienta
- Zuzana Veselá: Copywriterkou v agenturním světě vs. na volné noze
- Jana Nádvorníková: Jaký je přechod ze zaměstnání na volnou nohu?
- Jaromír Dvořáček: Jak řídit tým profesionálů na volné noze?
Komentáře čtenářů: 0