Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Ján Simkanič (Internet Info): Jak vydělávají velká internetová média?

Vyzkoušejte náš premium obsah

Inzerce

Inzerce

Ján Simkanič je výkonný ředitel společnosti Internet Info, která provozuje například servery Lupa.cz, Root.cz a Podnikatel.cz a pořádá desítky akcí, mimo jiné Czech Internet Forum nebo Křišťálovou Lupu. V září 2016 její weby navštívilo 1,3 milionu uživatelů s 9,6 miliony zobrazených stránek.

Inzerce

Profesní příběh Jána Simkaniče začíná v roce 1999, kdy začal pracovat jako publicista pro Literární noviny, Lidové noviny, Profit, Novinky.cz a další média. O rok později se stal také redaktorem serveru Měšec.cz, který provozuje společnost Internet Info. Z pozice redaktora se během tří let vypracoval na post mediálního ředitele a od roku 2006 je výkonným ředitelem.

Simkanič vystudoval ekonomii a překladatelství na Univerzitě Karlově v Praze. Je považován za duchovního otce prestižní soutěže českého internetu Křišťálová Lupa a je také předsedou Výkonné rady Sdružení pro internetový rozvoj. Má hluboký vhled do světa českých médií, a to nejen těch na internetu.

Co se dozvíte ve videu?

  • Proč weby s obrovskou návštěvností často nevydělávají peníze?
  • Co zapříčinilo krizi tištěných i webových médií?
  • Jak na webových médiích peníze vydělat?
  • Kolik stojí provoz velkého webového média?
  • Jak se český mediální svět změnil za posledních 10 let?
  • Funguje reklama na webech, jako je Lupa.cz, nebo je lepší investovat do PPC reklamy?
  • Jak dělat bannerovou a contentovou reklamu na podobných webech?
  • Proč Internet Info pořádá tolik eventů?
  • Co je pro dlouhodobé fungování webových médií nejdůležitější?
  • O jaký obsah mají uživatelé největší zájem?
  • Funguje placený obsah?
  • Jak se budou média vyvíjet do budoucna?

Ján Simkanič je také autorem publikace Mediální revoluce, kterou v rozhovoru zmiňujeme. Doporučuji si ji přečíst.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Internet Info

Společnost Internet Info byla založena v roce 1998. Jejím ředitelem a majoritním vlastníkem je Marek Antoš, který se vedle podnikání na internetu věnuje i ústavnímu právu. Ján Simkanič ve společnosti drží 4% podíl a 8 % vlastní Tomáš Krause.

Pod Internet Info spadají weby Lupa.cz, Měšec.cz, Podnikatel.cz, Root.cz, DigiZone.cz a Vitalia.cz. Dále firma pořádá vedle Křišťálové Lupy až 40 odborných konferencí, seminářů a setkání ročně. Najdete mezi nimi třeba Czech Internet Forum, které se koná již tuto středu 12. října, Mobile Internet Forum, na které se můžete těšit 3. listopadu, konferenci WebTop100, která proběhne 15. listopadu, nedávné E-Business Forum a dále třeba Internet Advertising Conference či New Media Inspiration.

Statistiky webů Internet Info v září 2016
Server RU PV
Lupa.cz 121 361 1 013 585
Měšec.cz 287 164 1 215 192
Podnikatel.cz 237 380 853 983
DigiZone.cz 82 975 870 734
Root.cz 75 974 1 320 341
Vitalia.cz 365 916 1 688 409

Pokud byste se na konferencích Internet Info chtěli podílet, můžete. Firma aktuálně hledá programového specialistu.

124-copy
Jakub Havrlant a Robert Čásenský na jedné z konferencí Internet Info. | Zdroj: Internet Info
65-copy
Tomáš Čupr. | Zdroj: Internet Info
27-copy
Tomáš Braverman z Heureky. | Zdroj: Internet Info

Zdroje a odkazy:

Související odkazy:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

Premium
michal-vodak-web

Heureka: E-commerce čekají obrovské změny. Co mají e-shopy dělat? | Michal Vodák

petr-macek-web

Průzkum: Jak vidí české firmy svou budoucnost? | Petr Macek (Caflou)

Premium
jan-moravcik-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? Příklad GentlemanStore.cz | Jan Moravčík

jiri-rostecky-jiri-jemelka-web

Jirka Rostecký o řízení firem: Vytvořte si dobré majitelské zadání | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
ondrej-vanek-web

Proč jsou malé firmy tak křehké? A jak to změnit? | Ondřej Vaněk (Blindspot)

gabriela-mrkvicova-web

Zkušená networkerka: Jak v byznysu budovat kvalitní vztahy? | Gabriela Mrkvicová (Smart Network)

jan-astary-web

Jak se buduje e-commerce agentura? | Ján Aštary (Dexfinity)

Premium
martin-schovanec-web

Jak otočit kormidlo firmy novým směrem? Příběh Xzone | Martin Schovanec

Komentáře

Miroslav Hora

Před 7 roky

Možná to jediné, co se ztrácí, je prostor pro neobjektivní reklamu – uřvaná sdělení, sdělení přechvalující produkt / službu atd. Například proti recenzím nic nemám, je z ní patrné, že ji člověk věnoval čas a zamyšlení, a pokud chce oslovovat čtenáře i do budoucna, musí být relativně objektivní, jinak ztratí pozornost. A zároveň to toho člověka nutí recenzovat jen produkty, co stojí za sdělení. Pokud s recenzentem ztrácím čas, dál ho sledovat ho nebudu. Naopak pokud mi ho šetří třeba selekcí blbostí a ukázáním kvalitních produktů sem s ním.

Mobilní web, pro řadu lidí je příliš drahé platit 25 až 50 % dat ze svého FUPu za reklamu, platí pak 2x – svou pozorností a svými daty, která jim chybí na to, co chtějí. Ale to je problém i určité předraženosti mobilních dat v ČR… Už dávno jsem v prohlížeči v mobilu zakázal obrázky, javascript a povolil ho jen tam, kde je to nezbytné (Mimochodem – spokojenypes.cz nedokáže dát zboží do košíku bez javascriptu, což není moc dobrá vizitka jak pro obchodníka, tak pro dodavatele eshopu, pro toho spíše.)

V ČR neznám jediné skutečně nezávislé médium, ale byl bych za něj rád. Ale tipuji, že skutečná nezávislost přijde až s masivním robotickým zpracováním zpravodajských „BIG DATA“ vestylu IBM Watson. Možná pak vzniknou zprávy na míru každému jednotlivci.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

Premium
martina-horka-web

dm drogerie: Jak se řídí 4 tisíce zaměstnanců? | Martina Horká

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Premium
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

Premium
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Inzerce