Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Jan Moudřík: Jak Alza.cz buduje svou síť kamenných prodejen?

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Ačkoliv je Alza.cz především internetový obchod, už roky aktivně expanduje do offline prostředí. Její kamenné prodejny nebo AlzaBoxy najdete v mnoha městech a v dalších se postupně připravují. Expanzi prodejní a výdejní sítě má na starosti Jan Moudřík, který byl hostem dnešního rozhovoru.

Jan Moudřík je ředitelem expanze Alza.cz a řídí prodejní a výdejní síť firmy, přípravu a rekonstrunce poboček a strategické vyhledávání nových prostor. Dělá to v podstatě od začátku, a proto mohl v rozhovoru zmínit i největší chyby na začátku expanze Alzy do offline prostředí.

Povídali jsme si také o tom, proč vůbec Alza nové prodejny vytváří, jakou při tom uplatňuje strategii a jak nad novými prodejnami přemýšlí. Bavili jsme se i o tvrdém konkurenčním boji při výběru vhodných prostor a o nové prodejně budoucnosti v Praze.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak Alza s kamennými prodejnami začínala a jaké při tom udělala chyby?
  • Podle jakého klíče Alza vybírá vhodné lokality pro otevření nové prodejny?
  • Co všechno otevření prodejny obnáší a jak k tomu Alza přistupuje?
  • Kolik stojí prodejna budoucnosti a proč ji Alza otevřela?

Zajímá vás Alza? Tady jsou další rozhovory s jejími specialisty:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
denisa-havrdova-web

Prodala přes 500 tisíc diářů a zápisníků. Jak Denisa Havrdová řídí papelote?

konstantin-margaretis-web

Posílá zboží do 180 zemí a sbírá světová ocenění. Jak se buduje Skladon? | Konstantin Margaretis

marek-cech-web

Jak se řídí agentura malá digitální agentura? | Marek Čech (Digitální architekti)

jiri-rostecky-smb-web

Nejčastější chyby majitelů malých a středních firem. Přednáška Jirky Rosteckého

Premium
ondrej-machala-web

Ovečkárna se osamostatnila od zakladatele. Jak se změnila? | Ondřej Machala

jiri-jemelka-web

Loni řídili 113 firem s tržbami 21 miliard. Jak se dostávají z krizí? | Jiří Jemelka (JPF)

juraj-harkabuzik-web

Outsourcing v podnikání: Kdy dává smysl? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero)

petr-macek-web

Vybudoval úspěšný nástroj od nuly a bez investora. Díky čemu Caflou vyrostlo? | Petr Macek