Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Jan Král: Budování nákupní galerie Lunzo.cz, dropshipping, roční obrat 100 milionů za 2 roky

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Lunzo.cz je nákupní galerie, na které si můžete koupit vše od oblečení, bot, šperků, až po elektroniku, šperky či věci na vaši zahradu a mnoho dalšího. Tisíce produktů navíc nabízí s poštovným zdarma. Jak celá firma funguje?

Hostem mého rozhovoru byl Jan Král, jeden ze dvou zakladatelů firmy. Lunzo.cz funguje na principu dropshippingu – zákazník si objedná na e-shopu, který zboží následně objedná u svého dodavatele. Samotné Lunzo.cz žádné zboží nevlastní, nemá žádné sklady a prodej pouze zprostředkovává.

Dropshipping může být i jedním ze způsobů, jak si mohou tradiční e-shopy rozšířit svůj byznys model. Řada firem k němu postupem času přistoupila a dnes tak svým zákazníkům nabízí více produktů. Jak s dodavateli jednat a jak k dropshippingu přistoupit? I o tom jsem si povídal s Janem Králem.

Probrali jsme také negativní recenze zákazníků, které jsem o firmě našel na internetu. Lunzo.cz funguje 2 roky, letos plánuje obrat 100 milionů korun. Celý rozhovor si můžete pustit v našem podcastu o podnikání.

Partnerem pořadu je společnost Shoptet.cz poskytující kompletní webové řešení pro váš e-shop.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak Lunzo.cz funguje a díky čemu dokáže nabídnout tolik produktů?
  • Jak funguje dropshipping a jak k němu přistoupit?
  • Proč se Lunzo.cz nestalo tradičním e-shopem s vlastním skladem?
  • Jaké produkty se mu prodávají nejvíce?
  • Co mu nejvíce funguje v marketingu a co plánuje do budoucna?
  • Jak vybírat a jednat s dodavateli?

Další rozhovory o tvorbě e-shopů:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Mirek Novák

Před 5 roky

Rozhovor nic moc..typický přeprodej z Aliexpressu, který dělá stovky e-shopů.

Odpovědět »

Petr

Před 5 roky

Proč to zbytečne komplikovat …myslim, že spouta eshopu ty čísla tiše závidí.

Odpovědět »

Wladass Sledovat @Wladass

Před 5 roky

Proč tomu týpkovi nevěřím ani slovo? Ani účetní uzávěrku nemají na justici.

Odpovědět »

taky neverim

Před 5 roky

velka cast navstevnosti z ermail

Odpovědět »

Jan Houba

Před 5 roky

Je velmi úsměvné slyšet od 21 letého kluka, jak důležité pro úspěch byly zkušenosti v marketingu, které nasbíral ještě před založením Lunzo.cz, čili v 19 letech.

Na Facebooku mají v tuto chvíli aktivních pouze 18 reklam a jejich příspěvky ve feedu skoro nikdo nelajkuje ani nekomentuje z celkem 70tis fanoušků, opravdu skvělý marketing, palec nahoru. Asi nejsem sám, kdo mu nevěří ani slovo, působí falešně.

Odpovědět »

Jirka

Před 5 roky

Jiří, toto byl asi nejhorší host, jaký kdy na MP (a možná na celém internetu) kdy byl.
Hraje si na kvalitní dodavatele z Asie, takže Aliexpress. U otázek na recenze nebo na právní stránku jsem čekal, že se snad rozbrečí. A na tom skvěle zvládnutém marketingu na Facebooku se taky uvařil sám, pro jistotu hned dvakrát :-D

Odpovědět »

Jirka

Před 5 roky

Stačí se podívat na styl komunikace k zákazníkům. To je asi to jeho „samozrejme jsme napomocni pri reklamacich“

https://www.vasestiznosti.cz/stiznost/33208/neuznana-reklamace?filter%5Bstatus%5D=2

Odpovědět »

David

Před 5 roky

Jirka to zvládl fakt profesionálně, bylo vidět, že moc dobře ví, o co se jedná. Rok 2021 klepe na dveře a těmto a podobným podvodníčkům odzvoní. :)

Odpovědět »

martin

Před 5 roky

a proč prosím ta?

Odpovědět »

Pavel

Před 5 roky

Souhlasím s Davidem, od 01.01.2021 padne hranice 22 Euro, osvobozené zásilky nepatrné hodnoty od Daně. Pokud bude dál v tomto DROP prodeji pokračovat, nechá si zaplatit od zákazníka, kterému přijde ještě po měsíci písemný pozdrav z vyměňovací pošty na Praze 5 aby doložil zákazník nákupní cenu ze které mu bude vyměřena daň + poplatek ČP za zastupování v celním řízení, tak to je pro zákazníka kudla do zad…

Odpovědět »

David

Před 5 roky

100 mio obrat a neplatci DPH, zajimave…

Odpovědět »

Petr

Před 5 roky

je to divné dle vies jsou plátci DPH
http://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/vatResponse.html

Ale na eshopu v cenách o DPH ani zmínka. Ceny v košíku a po provedení objednávky jsou bez DPH.

Odpovědět »

Petr

Před 5 roky

je to divné dle vies jsou plátci DPH
http://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/vatResponse.html

Ale na eshopu v cenách o DPH ani zmínka. Ceny v košíku a po provedení objednávky jsou bez DPH.

Odpovědět »

Hateřík

Před 5 roky

Plátci dph jsou, dokonce jsou v kolonce „6-9 zaměstnanců“. Nicméně stejně mi to přijde celé nějaké, no, řekněme „šedé“ ;-).

Odpovědět »

Tomáš

Před 5 roky

Zřejmě něco na způsob https://modetalente.com/ … web, který se tváří jako německý, ale veškeré zboží je aušusová Čína.

Objednáte, zboží je měsíc na cestě z Číny a nakonec vám dorazí kus příšerného hadru. O vrácení se nemá smysl ani bavit, to je šílenost nevídaná (vlastní zkušenost).

Recenze vypovídají samy za sebe … https://www.trustpilot.com/review/modetalente.com

Odpovědět »

Lukas

Před 5 roky

Obchodni model mi je jasny, spis mi jde o to jak to maji s DPH. Podle obchodnich podminek si uctuji za zprostredkovani, ovsem na fakture kterou vystavi lunzo s.r.o. je cena bez DPH a to primo zbozi.

Odpovědět »

richard

Před 5 roky

šikovný chlapec, nebál se přijít a ukázat s čím pracuje .- to se cení. dropshipping moc podnikateli neni oblíbem proto sklízí kritiku. Přeji hodně úspěchu i po roce 2021:)

Odpovědět »

max

Před 5 roky

Tohle mluví za všechno. Vyrozumění o marném uplynutí lhůty pro řešení sporu, stanovisko oddělení ADR
České obchodní inspekce k řešenému případu: https://www.coi.cz/wp-content/uploads/2018/09/Vyrozumeni_o_ukonceni_stanovisko_oddeleni_ADR_ze_dne_23.8.2018.pdf

Odpovědět »

Dagro

Před 4 roky

Na to, že mladého podnikatele mám rád…. Tohle byl zabiják. Ten kluk byl proboha sám vyděšený z těch vlastních keců, co pouštěl do mikrofonu, že skoro ani mluvit nemohl. Od začátku jsem si říkal, že tohle je nějaké „krejzy“. Oh mein got

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

petr-macek-web

Vybudoval úspěšný nástroj od nuly a bez investora. Díky čemu Caflou vyrostlo? | Petr Macek

Premium
vladimir-kvas-web

650 milionů ročně. Přesto firma málem zkrachovala | Vladimír Kvaš (Geetoo)

jaroslav-pokorny-web

Jak řídit firmu přes čísla? | Jaroslav Pokorný (ÚČTO.TEAM)

braverman-babinec-web

E-commerce: S čím se nyní potýkají české e-shopy? | Tomáš Braverman a Patrik Babinec

Premium
martin-komarek-web

Sklad pro rychle rostoucí e-shop. Jak ho buduje Grizly.cz? | Martin Komárek

marek-odehnal-web

Jak investuje největší hedge fond světa? | Marek Odehnal

katka-luskova-web

Z korporátu na volnou nohu. Jak rozjet úspěšný byznys? | Jiří Rostecký & Katka Lusková

Premium
gabriela-teissing-web

Expanze do zahraničí za 100 milionů. Jak Creative Dock dobývá svět? | Gabriela Teissing