Inzerce

Inzerce

Jan Hummel (Fruitisimo): Začali jsme se zmrzlinovým stánkem. Letos plánujeme obrat 300 miliónů

Zní to skoro jako Americký sen. A on vlastně tak trochu americký je, protože příběh řetězce ovocných barů Fruitisimo v Americe začal. Jenom ne tak, jak byste asi čekali.

Chtělo by se napsat, že Jan Hummel se svým společníkem na začátku dostal nápad, že vybuduje velký řetězec ovocných barů a dosáhne s ním stamiliónových obratů. Pravda je ale naprosto odlišná. Když oba odcestovali do Ameriky, setkali se poprvé s gastronomií – umývali nádobí a dělali pomocné práce v restauracích.

Tak je tehdy gastronomie uchvátila, že se v ní rozhodli podnikat. Opět by se chtělo napsat, že si proto založili restauraci a inspirovali se americkými vzory. Podle Jana Hummela to ale bylo moc těžké, a tak si otevřeli zmrzlinový stánek. Když přišla zima, prodávali oplatky. A tak se postupně vyvíjeli až do dnešní podoby.

Pomohl jim tak trochu i podvod. Když se se svým prvním stánkem potřebovali dostat do obchodního centra, vymysleli si referenci, kterou po nich tehdy požadovali. Vše dělali stylem pokus-omyl, učili se za pochodu a dnes firma atakuje roční obrat 300 miliónů.

Co se ve videu dozvíte?

  • Co se Jan Hummel naučil v Americe a co ho tak nadchlo na gastronomii?
  • Jak jeho podnikání ovlivnila škola a co by doporučil začátečníkům?
  • Jak Fruitisimo vznikalo a jak dnes funguje jeho byznys?
  • Jak firma uvažuje nad novými produkty a v čem jsou jedinečné?
  • Proč zákazníkům vracejí peníze, když se na ně obsluha neusmívá, a jak učí své zaměstnance, aby se usmívali?
  • Jak se Fruitisimu daří prodávat i nový sortiment, na který zákazníci nejsou zvyklí?

Další super příběhy českých firem:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

jan-puncochar-web

Jan Punčochář: Řízení restaurace, otevírání nového podniku, marketing v gastro byznysu

tomas-vala-web

Tomáš Vala: Jak zvládá pandemii SIKO, investice do technologií, krizové plány

richard-galovic-web

Richard Galovič: Jak se podniká s historickou značkou Favorit?

Právě vyšlo

jiri-diblik-web

Jak získat investora a jak naložit s jeho penězi? | Jiří Diblík

petr-macek-web

Řízení cashflow firmy v době krize | Petr Macek (Caflou.cz)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

Nejoblíbenější

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

matej-krejci-web

Matěj Krejčí: Závislost dospělých na technologiích, duševní hygiena, chytré triky sociálních sítí

karel-mindless-novotny-web

2. Freelance Klub: S Karlem „Mindlessem“ Novotným bez obalu o podnikání, osobním životě, dluzích i přístupu ke klientům

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

martin-rozhon-web

8. E-shop Klub: Martin Rozhoň o transakční ekonomice e-shopu, budování managementu firmy, vytváření vlastních značek

Inzerce