Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Naučte se strategicky přemýšlet nad vaším byznysem.
Získejte praktické tipy, jak řídit vaši firmu chytřeji a efektivněji.
Poslechněte si zkušenosti TOP byznysmenů.
Zjistit více

Inzerce

Jakub Lohniský (Le Premier): Všechno lze urvat. Jenom to chce vášeň

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 113 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Ještě před 6 lety neměl o šití obleků a obecně o pánské módě ani páru. Pracoval v PR agentuře a posléze zkoušel rozjet čistírnu oděvů. Dnes mi v rozhovoru vypráví o tom, jak vybudoval úspěšnou značku pánské módy a jak se budou obleky šít za pár let.

Mým dnešním hostem je Jakub Lohniský, zakladatel značky Le Premier. Jeho firma má roční obrat 100 mil. Kč a prodá 3000 obleků na míru každý rok. „Jsme levnější varianta drahých značek. Za oblek u nás nenecháte 50 tisíc, ale třeba 15,“ říká Jakub o své značce a dodává, že dokáže dobře obléknout i studenta, který má hluboko do kapsy.

Le Premier má dnes 4 prodejny. V rozhovoru jsme se bavili i o tom, jaké na ně má Jakub požadavky, jak experimentuje s jejich navoněním a hudbou, která zákazníkům při procházení nejnovějšího sortimentu hraje. Také vyprávěl, jak důležitá je poloha každé prodejny a proč Le Premier najdete i v obchodních centrech.

To mne trochu překvapilo, protože Le Premier z 50 % vlastní online magazín a tištěný časopis Muži v Česku. Dokáže totiž kolem sebe dobře budovat komunitu, ale v obchodním centru se snaží doslova ulovit každého člověka, který kolem jeho prodejny projde. Proč a jak procházející zákazníky přilákat? I o tom se Jakub rozpovídal.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Jakub začínal takřka nepolíbený pánskou módou. Dokonce mu nevyšel ani předchozí byznys, který raději zavřel. Při budování Le Premier udělal spoustu chyb, které ho stály hodně peněz, a o svoje zkušenosti se moc rád podělil v rozhovoru, který si určitě nenechte ujít.

Co se dozvíte?

  • Proč Jakubovi nevyšel předchozí byznys a proč nevěří službám, které pomáhají lidem v domácnosti?
  • Kde viděl největší potenciál a díru na trhu, když zakládal Le Premier?
  • Díky čemu jeho firma tak rychle vyrostla a proč tak nerostou i jeho konkurenti?
  • Jakou roli hraje v byznysu Le Premiera e-shop a proč firmě nejvíc funguje retail?
  • Proč má firma tolik kamenných poboček a proč se nevyhýbá obchodním centrům?
  • Jak Jakub přemýšlí nad svým zbožím a podle čeho vybírá nový sortiment?
  • Co se snaží učit svoje zaměstnance?
  • Co radí začínajícím podnikatelům a co se zatím v podnikání naučil?

Poslechněte si další příběhy:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Premium
vit-aora-web

Výroba deníků a knih. E-shop Mementerra | Vít Aora

Premium
marketa-jinochova-web

Budování malé značky, prodej po Instagramu, růst nákladů | Markéta Jinochová (MANKAI Paper)

Premium
martin-kudera-web

Vlastní produkty: Prodej přes marketplaces a kamenné prodejny | Martin Kudera (Živina.cz)

Právě vyšlo

Premium
ladislav-dyntar-web

eSport: Co o něm musíte vědět pro váš byznys? | Ladislav Dyntar

Premium
martin-mikulenka-web

Vybudujte úspěšnou kamennou prodejnu | Martin Mikulenka

konstantin-margaretis-web

Technologie pro vaši logistiku | Konstantin Margaretis (Skladon)

Nejoblíbenější

Premium
jiri-navratil-web

Ziskovost v e-commerce. Naučte vaši firmu počítat | Jiří Navrátil (Dr. Max)

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Komentáře

Lukáš

Před 5 roky

No na jejich webu nebo konkrétně konfigurátoru košil mě nejvíc štve jak často to kompletně mění. Snad pokaždé když tam po pár měsících jdu mě čeká úplně jiný web (většinou horší než ten předchozí). Takže když vím, že před půl rokem jsem si tam nechal dělat košili podle určitých mír, nevím jestli ta co si objednám dnes bude stejná…
Kdyby tohle dělala třeba Alza, tak by jim tam asi taky moc lidí nenakupovalo :-)

Odpovědět »

Petr Lerch

Před 5 roky

Dobrý den,

Tohle byl zajímavý rozhovor se zajímavým hostem. Moc za něj děkuji.
Jen jedna poznámka pro pana Lohniského – nepůsobí dobře, když v souvislosti s vlastními produkty a zákazníky využívá slovo „stačí“ („jemu to stačí“, „jim to stačí“, „ono to takhle stačí“). Tohle nechtějí lidé slyšet ani o sobě, ani o produktech, které kupují.

Ještě jednou díky!

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
eduard-mika-web

Seniorní management. Jak ho přivést a motivovat? | Eduard Míka (Reflex Capital, ex-MALL.cz)

Premium
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier

Premium
josef-kalous-web

DECATHLON: Jak vyrostl v Česku? | Josef Kalous

Inzerce