Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Jaké lidi potřebujete do týmu pro naplnění vaší firemní vize?

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Každý člověk je jiný a má jiné kvality. Podnikatelé se však potřebují obklopovat lidmi, kteří jim pomohou dosáhnout jejich firemní vize. V dnešním videu se dozvíte, jak takové lidi najít a podle čeho je vybírat.

Společně s Petrem Skondrojanisem z COCUMA.cz pro vás připravujeme v Česku zatím nevídaný seriál o budování firemní kultury. Máme za sebou zatím čtyři díly:

  1. Proč je firemní kultura strategickou součástí byznysu a jak ji budovat?
  2. Jak zjistit, jakou máte firemní kulturu?
  3. Jakou vnitřní kulturu nastavit ve vlastní firmě?
  4. Jak ověřit, že vize vaší firmy dává smysl i ostatním?

Od budování firemní kultury samotné jsme se pomalu přesunuly k firemní vizi. Obojí totiž bez sebe nedokáže existovat a podoba vaší vize se výrazně odrazí ve vaší firemní kultuře. A to, jakými lidmi se obklopíte, bude mít zásadní vliv na to, zda vaší vize dosáhnete. A o tom je dnešní rozhovor.

Poslechněte si rozhovory se šéfy firem:

Inzerce

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Jan Lacina

Před 5 roky

:D 10:35. Nemáte pocit suché vody? Většina zaměstnavatelů chce někoho, kdo po 2 letech nejde jinam. Nicméně chtějí, aby „chvíli dělal weby, chvíli cestoval po světe, chvíli prodával, …“ ale pokud by tohle někdo dělal „těžké léta“, tak buď jde akorát do důchodu nebo je to „sprostý fluktulant“ :D

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
radovan-vavra-web

Radovan Vávra: Jak přemýšlet nad budoucností firmy?

marek-marusinec-web

Výchova budoucích manažerů ve firmě. Jak na ni? | Marek Marušinec

Premium
petr-pouchly-web

Proč pro vás nechtějí pracovat špičkoví lidé? | Petr Pouchlý

Premium
jonas-cumrik-web

Jak do firmy přivést ty nejlepší mladé talenty? | Jonáš Čumrik

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

Premium
karel-parizek-web

Jak vybrat šéfa marketingu firmy? | Karel Pařízek

marian-kamenistak-web

Jak udělat z vývojáře manažera? | Marián Kamenišťák