Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Jak zvýšit obrat vašeho e-shopu? Vsaďte na doručení D+0

inzerce
Před 8 roky

Zákaznický servis je pro vás mantra, děláte maximum pro to, aby s každou odeslanou zásilkou byli vaši zákazníci ještě spokojenější. Jak se ale vyrovnat s tím, že jejich požadavky stále rostou a není výjimkou, že považují za samozřejmé doručení balíčku už jen pár hodin po objednání? D+0 je formulka, která vám může zásadně pomoc v dalším rozvoji vašeho e-shopu.

Ukazatel, který vás zaručeně posune v žebříčku vyhledávačů, je právě rychlost doručení zboží. Ačkoliv si zákazník nemusí uvědomovat komplexnost logistického procesu a řadu kroků, které je třeba učinit, než se raduje z obdržené zásilky, tlak na co nejrychlejší doručení dle zkušeností logistických společností neustále stoupá.

„Téměř polovina kupní síly se soustředí do Prahy a blízkého okolí. Proto se službou D+0 startujeme právě tam. Trend rychlého doručení zásilky je ale nevyhnutelný a čekáme poptávku i v krajských městech, kde už jednáme o podmínkách s dopravci,“ uvádí Viktor Štill ze společnosti ComGate.

Díky spojení se silným partnerem ušetříte

Samozřejmostí je promítnutí nákladu na službu expresního dodání do celkové ceny za doručení zásilky, což pro zákazníka rozhodně není příjemné. Rychlé doručení a příplatek nebo několikadenní očekávání balíčku a ušetřené peníze v kapse? Tak by se schematicky dal zachytit rozhodovací proces klienta v momentu dokončování objednávky. Ideální řešení je samozřejmě nasnadě: nabídnout zákazníkovi servis rychlého dodání zboží při udržení ceny na hladině v současnosti standardně dostupného doručení D+1.

Východiskem pak může být spojení s partnerem nabízejícím kompletní fulfillment, který zajistí lepší nákupní cenu dopravy a má kapacitu externího skladu s dostatkem zaměstnanců, kteří rychle a profesionálně připraví zásilky pro expresní doručení dopravcem.

D+0 a osobní odběr posunou čísla nahoru

Další plus, které vaši zákazníci rozhodně ocení, je osobní odběr zboží na pobočce jako možnost „doručení“, která také znatelně zkracuje dobu od objednávky po chvíli, kdy má zákazník zboží v ruce. Představte si, jak v interním týmu balíte desítky zásilek denně, abyste je rychle předali dopravci, a navíc každou chvíli zvoní nedočkavý zákazník a chce si vyzvednout svůj balíček. Externí partner vám pomůže s výdejem zboží, ať jste zrovna v místě svého podnikání nebo lovíte nápady na jeho rozvoj kdekoliv jinde.

„Volba přidat do nabídky možnost doručování D+0 může výrazně ovlivnit čísla vašeho e-shopu. V současné chvíli testujeme nový systém u několika klientů a kromě Prahy doručujeme v den objednání pro klienty i v Bratislavě,“ uvádí Viktor Štill, vedoucí provozu divize logistiky z ComGate a uvádí konkrétní příklad jednoho z klientů:

„Jedná se o e-shop s luxusním vínem světových značek. Na trhu jsou třetím rokem, vína prodávají pouze po kartonech, a přesto mají zajímavá čísla z prodejů. V současnosti zefektivňují celý logistický proces, právě díky metodě doručování D+0, která z celkového počtu objednávek tvoří přibližně 40%. Jejich čísla z prodejů jdou velmi rychle objemově nahoru, přitom nemusejí spravovat sklady a následně zboží odesílat při jednotlivých objednávkách,“ uzavírá Štill.

Pro úplnost a možnost srovnání uvádíme přehled počtu měsíčních objednávek komentované společnosti:

Loňský rok průměrně přes 800 obj./m.

Vánoce 1500 obj/m.

Aktuálně 1300 obj./m.

Předpoklad Vánoce přes 3000 obj./m.

A co váš e-shop? Nabízíte svým zákazníkům možnost užít si doručené zásilky ještě v den objednání?

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Komentáře

Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium Nyní zdarma
jiriho-klienti-klienty

Jiřího klienti #11: Jak získat nové klienty?

Premium
daibor-pulkert-web

Kdy zavřít firmu? Nejhorší scénář, který může být příležitostí pro něco nového | Dalibor Pulkert

Premium Nyní zdarma
jiriho-klienti-web

Jiřího klienti #10: Mindset v podnikání. Dá se změnit?

petr-macek-web

Největší chyby v projektovém řízení malých a středních firem | Petr Macek (Caflou)

Premium
marek-dobry-web

Ze zaměstnání na volnou nohu. Po necelém roce naplnil své cíle | Marek Dobrý

Premium Nyní zdarma
jiriho-klienti-9

Jiřího klienti #9: Proč neděláte vlastní reklamu?

martin-horsky-web

Když firma přeroste zakladatele. Příklad dvou firem, kterým se to stalo | Martin Horský (JPF)

Premium
petr-bena-web

Customer Experience: Jak Alza zlepšuje svoje služby pro zákazníky? | Petr Bena