Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Jak zvýšit obrat vašeho e-shopu? Vsaďte na doručení D+0

Zákaznický servis je pro vás mantra, děláte maximum pro to, aby s každou odeslanou zásilkou byli vaši zákazníci ještě spokojenější. Jak se ale vyrovnat s tím, že jejich požadavky stále rostou a není výjimkou, že považují za samozřejmé doručení balíčku už jen pár hodin po objednání? D+0 je formulka, která vám může zásadně pomoc v dalším rozvoji vašeho e-shopu.

Ukazatel, který vás zaručeně posune v žebříčku vyhledávačů, je právě rychlost doručení zboží. Ačkoliv si zákazník nemusí uvědomovat komplexnost logistického procesu a řadu kroků, které je třeba učinit, než se raduje z obdržené zásilky, tlak na co nejrychlejší doručení dle zkušeností logistických společností neustále stoupá.

„Téměř polovina kupní síly se soustředí do Prahy a blízkého okolí. Proto se službou D+0 startujeme právě tam. Trend rychlého doručení zásilky je ale nevyhnutelný a čekáme poptávku i v krajských městech, kde už jednáme o podmínkách s dopravci,“ uvádí Viktor Štill ze společnosti ComGate.

Díky spojení se silným partnerem ušetříte

Samozřejmostí je promítnutí nákladu na službu expresního dodání do celkové ceny za doručení zásilky, což pro zákazníka rozhodně není příjemné. Rychlé doručení a příplatek nebo několikadenní očekávání balíčku a ušetřené peníze v kapse? Tak by se schematicky dal zachytit rozhodovací proces klienta v momentu dokončování objednávky. Ideální řešení je samozřejmě nasnadě: nabídnout zákazníkovi servis rychlého dodání zboží při udržení ceny na hladině v současnosti standardně dostupného doručení D+1.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Východiskem pak může být spojení s partnerem nabízejícím kompletní fulfillment, který zajistí lepší nákupní cenu dopravy a má kapacitu externího skladu s dostatkem zaměstnanců, kteří rychle a profesionálně připraví zásilky pro expresní doručení dopravcem.

D+0 a osobní odběr posunou čísla nahoru

Další plus, které vaši zákazníci rozhodně ocení, je osobní odběr zboží na pobočce jako možnost „doručení“, která také znatelně zkracuje dobu od objednávky po chvíli, kdy má zákazník zboží v ruce. Představte si, jak v interním týmu balíte desítky zásilek denně, abyste je rychle předali dopravci, a navíc každou chvíli zvoní nedočkavý zákazník a chce si vyzvednout svůj balíček. Externí partner vám pomůže s výdejem zboží, ať jste zrovna v místě svého podnikání nebo lovíte nápady na jeho rozvoj kdekoliv jinde.

„Volba přidat do nabídky možnost doručování D+0 může výrazně ovlivnit čísla vašeho e-shopu. V současné chvíli testujeme nový systém u několika klientů a kromě Prahy doručujeme v den objednání pro klienty i v Bratislavě,“ uvádí Viktor Štill, vedoucí provozu divize logistiky z ComGate a uvádí konkrétní příklad jednoho z klientů:

„Jedná se o e-shop s luxusním vínem světových značek. Na trhu jsou třetím rokem, vína prodávají pouze po kartonech, a přesto mají zajímavá čísla z prodejů. V současnosti zefektivňují celý logistický proces, právě díky metodě doručování D+0, která z celkového počtu objednávek tvoří přibližně 40%. Jejich čísla z prodejů jdou velmi rychle objemově nahoru, přitom nemusejí spravovat sklady a následně zboží odesílat při jednotlivých objednávkách,“ uzavírá Štill.

Pro úplnost a možnost srovnání uvádíme přehled počtu měsíčních objednávek komentované společnosti:

Loňský rok průměrně přes 800 obj./m.

Vánoce 1500 obj/m.

Aktuálně 1300 obj./m.

Předpoklad Vánoce přes 3000 obj./m.

A co váš e-shop? Nabízíte svým zákazníkům možnost užít si doručené zásilky ještě v den objednání?

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

samuel-ondrisak-web

Jak připravit e-shop na rok 2023? | Samuel Ondrišák (Dexfinity)

huba-babinec-web

Česká e-commerce v roce 2023. Jaká bude? Duel Shoptetu a Skladonu

jan-kodytek-web

Jak zanalyzovat stav jakékoliv firmy? Zkuste metodu 3S | Jan Kodytek (JPF)

Právě vyšlo

Premium
michal-pohludka-web

Jak vybudovat dlouhodobě úspěšnou firmu? | Michal Pohludka

Premium
martin-mates-web

Rozpad managementu firmy a špatný výběr manažerů | Martin Mates (Econea)

Premium
vilem-minarik-web

Školil tisíce lidí na 5 kontinentech. Co se naučil? | Vilém Minařík

Nejoblíbenější

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Komentáře

TOP obsah

simona-kijonkova-web

Simona Kijonková: Byznys Zásilkovny, budoucnost logistiky, úspěch v podnikání

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

Premium
piero-sestak-web

Strategie a řízení agentury: Jak firmu nastavit, aby rostla? | Piero Sestak

Premium
john-vanhara-web

John Vanhara: Růst firmy, zaměření na zisk, výběr a řízení lidí

Inzerce