Inzerce

Inzerce

Jak začít podnikat a neztratit čas ani peníze

Premium
ondrej-bartos-web

Ondřej Bartoš: Firmy, ze kterých Credo Ventures vystoupilo

Partner jednoho z nejvýraznějších investičních fondů v Česku rozebírá investice, které se nevyvedly. Proč firmy neuspěly a co je spojuje?

Před 3 měsíci

Premium
michal-molcan-web

Řízení a byznys magazínu v 70 zemích světa | Michal Molčan

Založil magazín, který se distribuuje do desítek zemí světa. Řídí ho remote redakce. Poslechněte si Michala Molčana a zjistěte, jak magazín funguje a vydělává.

Před 3 měsíci

Inzerce

igor-kibrik-web

Jak se odlišit od konkurence? Strategie webu s recepty | Igor Kibrik

Budují další web na poli plném konkurence. Jak se odlišují a díky čemu si získávají oblibu svých uživatelů? Nahlédněte do zákulisí portálu s recepty.

Před 3 měsíci

Premium
pav-jindra-web

Znalost zákazníka. Proč webová analytika nestačí? | Matez Jindra & Honza Páv

Webová analytika nestačí. Abyste skutečně poznali vašeho zákazníky a mohli dělat v byznysu lepší rozhodnutí, potřebujete víc. Poslechněte si návod, jak to udělat.

Před 3 měsíci

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
Premium
bronislav-soborka-web

Broňa Sobotka: Tvorba produktů a marketing na volné noze

Jak podniká Bronislav Sobotka – nadšený učitel angličtiny z Brna? Nahlédněte do jeho marketingu a zjistěte, na čem vydělává nejvíce peněz a jak buduje značku.

Před 4 měsíci

Premium
rene-nekuda-web

Jak se naučit (dlouhodobě a konzistentně) psát? | René Nekuda

Tohle je v podstatě kurz copywritingu. Zkušený lektor tvůrčího psaní vám poradí, jak se naučit dlouhodobě a konzistentně psát kvalitní texty a dělat copywriting.

Před 4 měsíci

juraj-harkabuzik-web

Rozjezd nové služby, outsourcing zákaznické podpory, české e-shopy | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Jak se rozjíždí nová služba a jak získává nové klienty? Podívejte se na službu, na kterou e-shopy outsourcují svou zákaznickou podporu a zvyšují tak její kvalitu.

Před 4 měsíci

Premium
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Zakladatelé Productboardu strávili rok v USA rozhovory s potenciální klienty. Díky tomu přišli na nástroj, který má dnes hodnotu v miliardách. Jak to udělali?

Před 4 měsíci

Premium
david-lorincz-web

David Lörincz: Jak se stát jedničkou oboru mezi freelancery?

Zjistěte, jak se stát jedničkou v oboru. Zkušený freelancer a FB marketér vám poradí, na co se zaměřit ve vašem podnikání na volné noze a jak se vyprofilovat.

Před 4 měsíci

martin-kames-web

Rozjezd e-shopu, nákup zboží, B2B byznys | Martin Kameš (Espeon)

Jak vybírat dodavatele zboží na začátku podnikání a jak rozjet prosperující e-shop v jednom člověku? Poslechněte si zkušenosti zakladatele Espeonu martina Kameše.

Před 5 měsíci

petr-pilin-web

Růst firmy a její řízení | Petr Pilin (iPodnik)

Petr Pilin z iPodniku dal dohromady největší milníky, kterými v podnikání prošel. Inspirujte se jeho zkušenostmi a zjistěte, jaké největší chyby v byznysu udělal.

Před 5 měsíci

ivo-toman-web

Ivo Toman: 30 let podnikání, 100 projektů. Které uspěly a proč?

Za 30 let podnikání vytvořil Ivo Toman kolem stovky projektů. Které vydělaly miliony korun a které naopak prodělaly? A co mezi nimi vytvořilo rozdíl?

Před 8 měsíci

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podnikání na volné noze, budování osobní značky, trh freelancerů

carly-kirstenova-web

Carly Kirstenová aka Carrie Kirsten: Život úspěšné influencerky, cena za úspěch, přístup firem a fanoušků