Inzerce

Jak vytvořit e-shop

alexander-fryc

Jak získat peníze na rozjezd byznysu

Peníze na rozjezd neboli počáteční investice. Strašák i klišé spojovanés počátky podnikání. Existují byznys modely, kde je větší suma do začátku nezbytná. Obzvláště u startupů, kde se musí napřed vytvořit například aplikace nebo vyrobit XY prototypů výrobku než se najde ideální model….

Před 2 roky

pavel-milan-cerny-web

Pavel Milan Černý: Budování Econea.cz, vyhoření v podnikání, založení nové firmy

Pavel Milan Černý byl ztělesněním materiálního úspěchu. Bral pořádný balík každý měsíc, jezdil drahým autem a vedl vlastní tým lidí. Pak vyhořel a svůj život kompletně zrestartoval. Dnes vede firmu Econea.cz, na které prodává produkty pro ty, kterým na sobě…

Před 2 roky

Inzerce

petr-skondrojanis-13-web

Komunity zákazníků: Jak je vytvářet a propojit je s vaší firemní kulturou?

Ačkoliv se s Petrem Skondrojanisem z portálu COCUMA.cz bavíme nejčastěji o budování vnitřních kultur firem, tentokrát jsme zabrousili do trochu jiného tématu – vytváření komunit zákazníků a jejich propojení se zaměstnanci. Společně s Petrem jsem natočil už řadu dalších rozhovorů….

Před 2 roky

zdenek-linc-web

Zdeněk Linc: Založení e-shopu Lihovárek.cz, čeští výrobci, získávání zákazníků

Zdeněk Linc je zkušeným marketérem a datovým analytikem. Je také spoluzakladatelem e-shopu Lihovárek.cz, který prodává lokální desitály. O jeho podnikání na internetu jsme si povídali v našem rozhovoru, který si můžete přehrát i v podcastu o podnikání. Bavili jsme se…

Před 2 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
tomas-plesivciak-web

Tomáš Plešivčiak: Podnikání při škole, založení e-shopu, získávání zákazníků

V mých rozhovorech nedávám prostor jen zkušeným byznysmenům, ale i začátečníkům a studentům. Díky Tomášovi Plešivčiakovi máme netradiční příležitost – podívat se, jak probíhají první dny po spuštění nového e-shopu. Tomášovi je 18 let, studuje Obchodní akademii v Ostravě, v…

Před 2 roky

jan-manak-web

Jan Maňák: E-shop pro mámu, obrat 50 milionů ročně, inovace v malé firmě

Chtěl založit e-shop vlastní mámě. To, aby měla radost a trochu zábavy do důchodu. Jenomže z e-shopu se stala firma s ročním obratem kolem 50 milionů ročně, která dnes vedle mámy vytěžuje i značnou část zbytku rodiny. Společně s Janem…

Před 2 roky

martin-feix-web

Martin Feix: Založení e-shopu s módou, vlastní výroba, omezený sortiment zboží

Martin Feix je zkušený fotograf, který se ale fotografováním nedokázal uživit. A tak se jednoho dne rozhodl založit vlastní e-shop, pojmenoval jej Girls Without Clothes a rozjel nové podnikání. Jak to dopadlo? O tom je dnešní videorozhovor. Povídali jsme si…

Před 2 roky

eva-stroupkova-web

Eva Stroupková: Tvorba e-shopu ProMaléDobrodruhy.cz, unikátnost sortimentu, budování značky, práce a rodina

E-shop ProMaléDobrodruhy.cz letos oslavil 5 let své existence. Eva Stroupková přitom s jeho tvorbou začínala na balkóně. Dnes má firma této trojnásobné maminky roční obrat kolem 15 milionů korun a neustále roste. E-shop nabízí outdoorové vybavení pro děti, ale i…

Před 2 roky

barbora-lipova-web

Barbora Lípová: Založení značky diářů Black Brick, problémy s výrobci, vážné zdravotní problémy

Málokdy slyšíte tak inspirativní příběhy jako ty, ve kterých lidé bojují nejen o svoje sny, ale i o své zdraví. Barbora Lípová strávila v uplynulých letech spoustu času v nemocnici a v bolestech. Přesto se jí povedlo rozjet vlastní podnikání,…

Před 3 roky

jan-klokocnik-web

Jan Klokočník (BE SOCKCESSFUL): Rozjezd nového e-shopu, podnikání při zaměstnání, vlastní výroba a dodavatelé

Jan Klokočník se rozhodl založit vlastní e-shop. Společně se svým šéfem z práce se domluvil, že spolu na tvorbě e-shopu budou spolupracovat. A tak na doméně sock.cz vznikl e-shop BE SOCKCESSFUL, který prodává designové ponožky. S Janem jsme si povídali…

Před 3 roky

miroslav-slama-web

Miroslav Sláma: 25 let budování značky LOAP.cz, velkoobchod a výroba, rozjezd e-shopu

Už čtvrtstoletí jsou průkopníkem sportovního oblečení a outdoorového vybavení v Česku. Alespoň to o sobě tvrdí na svých webových stránkách. Zakladatelem značky LOAP.cz je Miroslav Sláma, který byl mým hostem v dnešním videorozhovoru. Inspirovat bychom se neměli jen od mladičkých startupů a…

Před 3 roky

veronika-tylusova-web

Veronika Tylušová: Založení e-shopu ProPrcky.cz, hledání výrobců, marketing na internetu

Veronika Tylušová byla při výběru názvu pro svůj e-shop velmi přímočará. Prodává věci pro prcky a na jejím e-shopu ProPrcky.cz tak najdete vše od dětských hraček, oblečení, plaveckých pomůcek, až po nábytek a spoustu dalšího. Řada našich fanoušků se ptá,…

Před 3 roky

TOP obsah

miroslav-udan-web

Miroslav Uďan: Budování Shoptetu, z korporátu do firmy, přístup k podnikání

michal-koubek-10-web

Michal Koubek: Služby pro zákazníky e-shopů jako nový zdroj příjmu firmy

jakub-unger-web

Jakub Unger (Seznam Zprávy): Tvoříme médium budoucnosti. Sleduje nás 3,5 milionu lidí měsíčně

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?