Inzerce

Jak vytvořit e-shop

juraj-harkabuzik-web

Jak prodat zákazníkovi víc? | Juraj Harkabuzík (Customer Hero)

Zjistěte, jak prodat vašemu zákazníkovi další produkty nebo služby. Případně, jak mu nabídnout dražší verzi produktu. Konkrétní návody a postupy nejen pro e-shopy.

Před 5 měsíci

petr-majtan-web

Návod: Jak automatizovat stahování faktur a ušetřit spoustu času každý měsíc?

Stahujete desítky faktur z příloh vašich e-mailů a následně je přeposíláte vaší účetní? Hledáte faktury na konci zdaňovacího období ve vašem e-mailovém inboxu jako jehlu v kupce sena? Zkuste to tentokrát jinak.

Před 5 měsíci

Inzerce

jan-lastuvka-web

Financování e-shopů: Průzkum mezi 150 firmami | Jan Laštůvka (Lemonero)

Jaké možnosti pro získání externího financování české e-shopy využívají? Poslechněte si výsledky průzkumu mezi 150 firmami od společnosti Lemonero.

Před 5 měsíci

ondrej-hajek-web

Přechod z krabicového řešení webu na vlastní | Ondřej Hájek (eHub.cz)

Kdy se firmě vyplatí vyvíjet vlastní technické řešení webu a kdy je lepší investovat do volně dostupných na internetu? Poslechněte si zkušenosti společnosti eHub.cz

Před 5 měsíci

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
jaroslav-baier-web

Růst e-shopu očima právníka | Jaroslav Baier

Jak vyjednávat smlouvy s dodavateli, co rozhodně nepodepsat v nájemní smlouvě skladových prostor a jak do budoucna nepřijít o firemní know-how? Napoví advokát Jaroslav Baier.

Před 5 měsíci

david-vurma-web

Zákaznická retence e-shopu v praxi | David Vurma (ACOMWARE)

Naučte se přemýšlet nad svým e-shopem tak, aby na něm zákazníci nakupovali opakovaně. Podívejte se na návod, jak přemýšlet nad retencí zákazníků.

Před 5 měsíci

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)

Víte, na co e-shopaři ve skladu nejčastěji zapomínají? A co nejvíce zdržuje jejich skladníky od práce? Poslechněte si ředitele logistiky Skladonu Maxe Kováře.

Před 5 měsíci

vit-endler-web

Jsou e-shopy zajímavé pro investory? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Čím mohou e-shopy zaujmout potenciální investory a jak proces investice do e-shopu probíhá? Na příkladu konkrétní investice odpovídal exředitel Mallu a šéf finGOODu.

Před 5 měsíci

david-brenner-web

SEO e-shopu jako hlavní zdroj objednávek? | David Brenner (Klenota.cz)

SEO může být hlavním zdrojem objednávek e-shopu. Podívejte se na příklad Klenota.cz, které do optimalizace pro vyhledávače aktivně investuje, a inspirujte se pro váš byznys.

Před 6 měsíci

martina-cilkova-web

Nevyužité e-mailové adresy a rozjezd e-mail marketingu | Martina Cílková (Národní divadlo)

Národnímu divadlu ležely ladem stovky tisíc nevyužitých e-mailových adres. Podívejte se, jak to postupně změnilo a nastartovalo svůj e-mail marketing.

Před 6 měsíci

petr-majtan-web

Návod: Jak automaticky stahovat skladové dostupnosti od vašich dodavatelů?

Zjistěte, jak automaticky stahovat informace o skladové dostupnosti přímo od vašich dodavatelů a vyhnout se tak zbytečné manuální práci vašich zaměstnanců.

Před 6 měsíci

juraj-harkabuzik-web

Zákaznický servis v českých e-shopech: Průzkum mezi 445 firmami | Juraj Harkabuzík (Customer Hero)

Podívejte se na výsledky průzkumu mezi 445 českými e-shopy a zjistěte, jak přistupují k zákaznickému servisu a jaké v něm dosahují kvality.

Před 6 měsíci

TOP obsah

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)