Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Libor Pilař: E-shopy, které začínají od nuly, to mají hodně těžké

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Jaké problémy řeší začínající e-shopy? A jak vnímají častá doporučení internetových marketérů? I o tom je tento rozhovor – náhled do života e-shopařů a jejich každodenních starostí.

Libor Pilař je spoluzakladatelem e-shopů RCprofi.cz a RCprofi.sk. Je také věrným fanouškem Mladého podnikatele. Poskytl nám unikátní příležitost zjistit, jak vytvořit nový e-shop, jak jako podnikatel na začátku uvažuje a co mu nejvíce brání v růstu. Probrali jsme finanční, technickou i marketingovou stránku jeho podnikání a připomněli, jaké ve skutečnosti mají e-shopaři starosti, priority a problémy.

Podívejte se i na další rozhovory o provozování eshopů.

Co se ve videu dozvíte?

  • Co řeší e-shopy v prvním roce své existence?
  • Jak se financuje tvorba nového e-shopu?
  • Kolik na začátku do e-shopu investovat?
  • Jak pracovat s nízkým kapitálem na začátku?
  • Jak přínosné jsou pro malé e-shopy rady typu „tvořte content“?
  • Jaké má Libor zkušenosti s online marketingovými specialisty?
  • Co všechno tvorba e-shopu obnáší?
  • Je dnes jednodušší vytvořit e-shop než v minulosti?
  • Vyplatí se vyvíjet vlastní web, nebo zvolit krabicové řešení?
  • Proč RCprofi začínalo nejdřív na Slovensku?
  • Proč provozovalo několik stánků v obchodních centrech (a dodnes provozuje)?

Rozhovor najdete i na iTunes. MP3 je ke stažení zde.

Ukázky zázemí RCprofi:

RCprofi

RCprofi

RCprofi

RCprofi

RCprofi

RCprofi

RCprofi

Zkušenosti dalších e-shopařů:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

milos

Před 8 roky

Tady jiz chybi jenom veta o strasnych PPCkach a jak to nefunguje… OMG :) To o tom brandu to mu poradil nejaky „profesional“ nebo agentura? Pokud nezacne resit brand tak se nikdy nikam neposune, marketing ho bude stat mnohem vice apod… Protoze ten „hnusny“ brand mu prolevni prave ten marketing i castecne vyresi sezonnost… o obratu ani nemluve. Pak bude mit kazdy mesic male vanoce.

Odpovědět »

Martin Bernátek Sledovat @martinbernatek

Před 8 roky

Určitě máš pravdu , ale prostě nemůžeš na začátku investovat do brendu takové částky, jako do PPC , pokud si velká korporace je ti to jedno finance nejsou problém. Prostě podnikat ze začátku na 100 % nejde musíš se učit ze svých chyb.

Odpovědět »

milos

Před 8 roky

Ale jde to :) Ale na to musi byt shop postaven, aby to i fungovalo. Mit dobre BI reseni, aby se dala realne vyhodnotit kazda kampan, kazdy banner i s ucinnosti a podilem… Jinak to nejde. Jisteze to nemluvim o reseni 80 % (mozna vice) agentur, kde vam dodaji excel jaky ma ktery kanal podil. Ce je to za blbost? Lide nakupuji napric nejen mezi kanaly ale i platformami, nas nakupni proces ma klidne i 100 kroku – doteku. Potom jiz staci to cele udelat s nejakym PNO 3,5 % a je to :) Staci vzit vse co funguje v off-linu a nacpat to do on-linu. Ano, je to tezke, ale ne nemozne. Nemuzete brecet, ze to moc nejede a nic proto nedelat. A i s tim „brandem“ se to za tech PNO 3,5 % udelat da. Jisteze ma vypadky v prodejich, kdyz spoleha na vyhledavani a mozna nejaky ten srovnavac.Cim pozdeji to zacne resit, tim hure pro nej. Protoze ono to chvilku trva. Ja bych to delal uplne opacne, nejdrive bych vymyslel kam smerovat a cim byt a potom bych resil zbytek. Jenom muj nazor.

Odpovědět »

jenda

Před 8 roky

co to meleš ? já podnikám v e shopu 7 let, docela se mi daří, ale tobě vůbec nerozumím …

Odpovědět »

milos

Před 8 roky

No…. urcite nemelu. To, ze nerozumite, to bude asi ten problem. Napsal jsem jenom svuj nazor na dane video – od toho tady ty komentare jsou :)

Odpovědět »

Pavel

Před 6 roky

Zajímavý rozhovor. Když už tu řešíte ty náklady, s tím musí člověk, který jde podnikat počítat. Může náklady optimalizovat, ale nějaké tam budou vždy. Dnes už je však taková doba, že přes portály Freelancer má člověk marketing za babku, kvalitní eshop za pár stovek (viz např eshop-rychle.cz) a podnikat může přímo z obýváku přes droppshiping ..

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
salvator-soska-web

Byznys s ponožkami. Proč už nestačí prodávat jen ty barevné? | Salvátor Soška

Premium
marketa-jinochova-web

Budování malé značky, prodej po Instagramu, růst nákladů | Markéta Jinochová (MANKAI Paper)

Premium
jiri-pernica-web

Rozjeďte podnikání díky Facebook reklamě. Efektivní strategie | Jiří Pernica

Premium
martin-kudera-web

Vlastní produkty: Prodej přes marketplaces a kamenné prodejny | Martin Kudera (Živina.cz)

juraj-harkabuzik-web

Rozjezd nové služby, outsourcing zákaznické podpory, české e-shopy | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

eva-nemckova-web

Eva Nemčková: Vytvoření e-shopu, budování vlastní značky, výchova úspěšných dětí

alice-kavkova-web

Alice Kavková (4Kavky.cz): Rozjezd e-shopu, psaní a prodej knih, podnikání s rodinou