Inzerce

Inzerce

lucie-jeschkova-web

Lucie Jeschková: Mým snem je, aby si to lidé na palubě letadla užili

Málokdy se stane, že mě v rozhovoru host zaskočí poměrně zásadním životním rozhodnutím. Lucii Jeschkové se to povedlo. Prozradila mi totiž, že by ráda jednou opustila práci letušky a věnovala se naplno svému blogu JáLetím.cz. Moc rád do svých rozhovorů…

Před 4 roky

ales-nesetril-web

Aleš Nešetřil: Jak může (nejen) designér budovat svůj brand?

Aleš Nešetřil pracuje jako Creative Director v STRV. Je to designér specializující se na návrh mobilních aplikací. Má zkušenosti nejen s prací ve velké nadnárodní firmě, ale i na volné noze. Jak buduje svůj osobní brand a co by doporučil…

Před 4 roky

Inzerce

robert-casensky-web

Robert Čásenský (Reportér): Jak se zakládá nový časopis?

„Nejtěžší byla noc před prvním vydáním. Byl jsem strašně nervózní z toho, co na to lidi řeknou, protože to byl časopis, který neměl žádný předobraz, a to ani v cizině jako třeba Forbes.“

Před 4 roky

muz-prekvapeni-pocitac-web

Blogeři a sociální sítě: Jak se inspirovat pro svou práci?

Přináším druhý díl série o tom, jak analyzovat cizí blog. Tentokrát to bude o sociálních sítích. Kvalitní obsah tvoří základ úspěšného blogování. Pravda ale je, že pokud se nedostane k lidem, ztrácí lesk. Ani sebekrásnější žena si nezíská zájem mužů,…

Před 4 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
psani-klavesnice-web

Jak analyzovat cizí blog zadarmo a bez složitých nástrojů?

Co dělají ostatní blogeři jinak, že si umí získat popularitu? Osobně mi tato otázka vždy vrtala hlavou. Naštěstí o sobě blogy prozrazují velké množství informací. Zdarma, veřejně a nepotřebujete k jejich zpřístupnění žádné složité nástroje. Stačí dvě věci. Trocha času…

Před 4 roky

michalkrutis-web

Michal Krutiš: Trendy v online marketingu pro rok 2017

Na co se v marketingu zaměřit v roce 2017? Jak se změní SEO, přístup ke tvorbě značky, tvorba obsahu, mobilní marketing a mnoho dalšího?

Před 4 roky

petr-simunek-web

Petr Šimůnek: Jak se tvoří český Forbes?

Rozhovor se šéfredaktorem Forbes Česko. Jak vypadá jeho práce? Podle čeho hodnotí nové texty? A jak funguje byznys časopisu?

Před 4 roky

radka-legerska-web

Radka Legerska: Nejčastější chyby začínajících copywriterů

Dá se jako copywriter uživit? Podívejte se na nejčastější chyby začínajících copywriterů.

Před 4 roky

jiri-vicherek-web

Jiří Vicherek: Jak dělat PR (nejen) na internetu?

Jak mohou e-shopy dělat vlastní PR? A proč většinu blogů e-shopů nikdo nečte?

Před 4 roky

tereza-salte-web

Tereza Salte: Jak zapojit blogery do vašeho marketingu?

A jak se pozná dobře napsaný článek, který vám přivede zákazníky?

Před 4 roky

Logo parfums

Jak probíhá tvorba blogu v Parfums.cz?

Na jaře 2014 spustil e-shop s parfémy Parfums.cz vlastní blog. Od té doby na něm má zhruba 240 článků, nejčastěji recenzí a různých tipů a triků. Nechybí ale ani rozhovory s celebritami.

Před 5 roky

martin-rozhon-web

VIDEO: Martin Rozhoň: Jak vybudoval síť e-shopů Vivantis?

Je úspěšný, ale málem zkrachoval. Příběh zakladatele jedné z největších českých sítí e-shopů.

Před 5 roky

Doporučené články

petr-andrysek-web

Petr Andrýsek: Trendy v social media marketingu v roce 2016 i 2017

vladimir-kovar-web

68. nejbohatší Čech Vladimír Kovář: Jak vybudoval Unicorn a co mu v podnikání pomáhá nejvíce?

tomas-bartek-web

Jak to udělat, aby vám lidé neodcházeli, i když nemáte HR oddělení?

daniel-docekal-2-web

Daniel Dočekal: Jak vytvořit úspěšný blog?

Inzerce