Inzerce

Blogování: Jak vytvořit úspěšný blog?

carly-kirstenova-web

Carly Kirstenová aka Carrie Kirsten: Život úspěšné influencerky, cena za úspěch, přístup firem a fanoušků

Carly Kirstenová patří mezi nejpopulárnější influencerky na českém internetu. Jen na Instagramu a Youtube ji sledují statisíce lidí, vydala i vlastní knihu a vyhrála spoustu soutěží. Ve svých 21 letech se tak stala známou osobností. Za svůj úspěch ale musela…

Před 1 rokem

jan-houdek-web

Jan Houdek: Budování DokonaláKáva.cz, content marketing, spolupráce s influencery, B2B obchod

Jan Houdek je spoluzakladatel portálu DokonaláKáva.cz, který vedle e-shopu s kávou prodává i kávovary, mlýnky, dózy na kávu a nabízí vlastní kurzy, vytváří blog a provozuje showroom. Jak jeho byznys funguje? S Honzou, který je pravidelným členem našeho E-shop Klubu,…

Před 1 rokem

Inzerce

janka-chudlikova-web

Janka Chudlíková: Byznys lektorky na volné noze, tvorba on-line produktů, dva neúspěšné starty podnikání

Janka Chudlíková patří mezi nejpopulárnější lektorky osobního rozvoje v České republice. Vedle konzultací a školení ale nabízí i řadu on-line produktů, které si sama vytvořila a které dnes úspěšně prodává. O jejím byznysu jsme si povídali v tomto rozhovoru, který…

Před 2 roky

daniel-docekal-2-web

Daniel Dočekal: Jak vytvořit úspěšný blog?

V Česku najdete jen málo tak aktivních blogerů, jako je internetový publicista Daniel Dočekal. Blogům se věnuje už řadu let, provozuje jich současně několik a v našem rozhovoru se podělil o své zkušenosti, jak můžete vytvořit úspěšný blog i vy….

Před 2 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
andy-pavelcova-web

Andy Pavelcová: Úspěch fitness programu FITFAB Strong, budování komunity, pohyb ve firmách

Jen málo projektů v Česku se snaží o osvětu v rámci pohybu ve firmách. Přitom většina z nás většinu dne sedí za počítači nebo se hrbí nad něčím jiným. Andy Pavelcová vybudovala úspěšný fitness program FITFAB Strong, který lidem pomáhá…

Před 2 roky

pavel-kralicek-web

Pavel Králíček: Tvorba e-shopu GentlemanStore.cz, blogování, prodej neznámých produktů

Na Pavla Králíčka jsem narazil už před mnoha lety, kdy jsem poprvé objevil některý z jeho blogů. Psal o osobním rozvoji, módě, ale třeba i o blogování jako takovém. Postupem častu se z blogera posunul dál a dnes provozuje prosperující…

Před 2 roky

pavel-ungr-freelance-klub-web

Upřímná zpověď Pavla Ungra. Proběhl 3. Freelance Klub

„Nejupřímnější a nejotevřenější event, na kterém jsem kdy byl. Velmi inspirativní a příjemné odpoledne.“ Tak hodnotil 3. Freelance Klub MladýPodnikatel.cz webdesignér Ondřej Pospíšil. Podívejte se, jak to celé probíhalo. V rámci Freelance Klubu pořádám komorní setkání pro podnikatele na volné…

Před 2 roky

michal-majgot-web

Michal Majgot: Podnikání na internetu, influencer marketing, trendy v affiliate

Michal Majgot je známý zejména v affiliate komunitě, a to i díky svému blogu Affilák.cz. Na něm sdílí své zkušenosti z podnikání na internetu a affiliate marketingu. Vedle toho má ale i další projekty. S Michalem jsem se potkal před…

Před 2 roky

michal-kotek-web

Michal Kotek (Fragile): Jak se stát influencerem a jak s influencery spolupracovat

Když mě poprvé seznámili s Michalem Kotkem, představili mi ho jako influencera. Nemá sice na sociálních sítích stovky tisíc fanoušků, ale i tak oslovuje velké publikum. S influencery navíc každý den spolupracuje v reklamní agentuře Fragile. Povídali jsme si tedy…

Před 2 roky

stefan-polgari-web

Štefan Polgári (Dognet): Affiliate marketing pro e-shopy, úspěch publisherů, tvorba kampaní

Štefan Polgári je CEO affiliate sítě Dognet.sk/Dognet.cz. V rozhovoru jsme si povídali nejen o tom, jak funguje jeho byznys, ale i o affiliate marketingu a jeho využití v Česku a na Slovensku. Dozvíte se třeba to, jakým publisherům se povedlo…

Před 3 roky

marek-prokop-web

Marek Prokop: Jak se vyvíjí SEO a jak ho dělat v roce 2018?

Vyplatí se dnes ještě investovat do optimalizace pro vyhledávače? Nebo je lepší se místo SEO věnovat něčemu jinému? A jak se SEO v čase vyvíjí? Na tyto otázky jsem se zeptal Marka Prokopa. Marek Prokop patří mezi nejpopulárnější odborníky na…

Před 3 roky

jaroslav-vidim-web

Jaroslav Vidim: Jak děláme content marketing agentury eVisions?

Přibližně každé 3 dny vyjde na blogu marketingové agentury eVisions nějaký článek. Často je navíc doplněn infografikou či unikátními obrázky. Aby toho nebylo málo, tvoří eVisions vlastní obsah i na sociální sítě a natáčí (třeba i na Mladého podnikatele) pořad…

Před 3 roky

TOP obsah

max-kovar-web

Jak řídit sklad a vést skladníky? | Max Kovář (Skladon)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan