Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Naučte se strategicky přemýšlet nad vaším byznysem.
Získejte praktické tipy, jak řídit vaši firmu chytřeji a efektivněji.
Poslechněte si zkušenosti TOP byznysmenů.
Zjistit více

Inzerce

Jak vymyslet klíčová slova? Jsou na to nějaké nástroje?

Internet je plný webových stránek, a tak není jednoduché prosadit právě tu svou. Abyste uspěli, je třeba udělat kvalitní SEO. Na úplném začátku, ještě před spuštěním webové stránky, byste si měli udělat seznam klíčových slov, na která se budete zaměřovat.

Ani byste nevěřili, jak vám výběr správných klíčových slov dokáže zvýšit návštěvnost. Hlavně co se týče návštěvnosti přicházející z vyhledávačů. Určit klíčová slova však nemusí být tak jednoduché, ale existují kvalitní nástroje, díky kterým si výběr zjednodušíte.

 Nástroje na výběr klíčových slov

Známe několik kvalitních nástrojů, které vám pomohou při návrhu klíčových slov. Abyste získali v budoucnu co nejvíce návštěvníků, je dobré si vybírat slova nebo výrazy s vysokou hledaností v zemi. Následující nástroje vám nabídnou jasný přehled o klíčových slovech, díky čemuž si dokážete vybrat ty správné výrazy.

Google Keyword Tool

Jeden z nejlepších nástrojů, které můžete používat na návrh klíčových slov, a to dokonce zcela zdarma, je Google Keyword Tool. Nástroj nabízí zcela jednoduché ovládání s kvalitními výsledky návrhu slov.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Výsledky jsou jednoduché a jasné, nabízejí vám vyhledávanost slova nebo výrazů. K tomu vám tento nástroj nabízí i návrh dalších klíčových slov. Pokud máte zájem o podrobné výsledky hledanosti klíčových slov, stačí stisknout na slovo a vybrat si možnost Google Insights.

 

Seznam.cz

Nástroj od Seznamu nabízí také kvalitní statistiky o klíčových slovech. Podobně jako Keyword Tool od Google, také můžete vidět statistiky hledanosti klíčového slova a také návrh dalších klíčových slov.

Tento nástroj najdete na stránce http://search.seznam.cz/stats?collocation=slovo

Pokud dáte například hledat slovo auto, zobrazí se vám takovéto výsledky pro hledání pouze konkrétního výrazu „auto“.

Kromě toho budete vidět i rozšířené hledání, což znamená, že vám nástroj poskytne statistiky o slovech, které obsahují slovo „auto“. Vypadalo by to takto:

Etarget.cz

Další nástroj na návrh klíčových slov je od Etarget.cz, který však nenabízí tak rozsáhlé statistiky jako Seznam nebo Google. Vhodný je však v případě, že chcete používat reklamu Etarget, a na základě toho zjistíte informace o konkurenčních reklamách a budete se jim moci přizpůsobit.

http://www.etarget.cz/customer/info/stats.php?cmb=1
http://www.etarget.cz/customer/info/stats.php?ls=1

 

Placený nástroj

Jedním ze způsobů, které vám pomohou navrhnout klíčová slova, je i využití placených nástrojů. Jedním z nich je i Wodtracker. Pokud chcete tento nástroj upřednostnit před nástroji od Google nebo Seznamu, můžete si vyzkoušet 7denní trial verzi a pak se rozhodnout, který vám vyhovuje více.

Na druhé straně, pokud se orientujete na vyhledávač Google, informace, které vám poskytuje nástroj Keyword Tool, by měly být dostačující pro zjištění správných klíčových slov pro vyhledávač Google. Totéž platí i pro nástroj od Seznamu. Tyto dva vyhledávače jsou nejvíce používané v České republice.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Vladimír Macko

Student oboru Finance, bankovnictví a investování na Ekonomické fakultě Technické univerzity v Košicích. Mladý podnikatel, který rozjíždí svou činnost.

Nenechte si ujít

Premium
natalie-ohorai-web

Nový e-shop i v dnešní době. Příběh spirituálního obchodu Amulets.cz | Natálie Ohorai

jiri-peslar-web

Pojištění e-shopu. Na co se zapomíná? | Jiří Peslar (Allrisk)

kovary-kovar-web

Logistika e-shopů. Alza a Skladon sdílí své zkušenosti | Miroslav Kövary a Maxim Kovář

Právě vyšlo

Premium
ladislav-dyntar-web

eSport: Co o něm musíte vědět pro váš byznys? | Ladislav Dyntar

Premium
martin-mikulenka-web

Vybudujte úspěšnou kamennou prodejnu | Martin Mikulenka

konstantin-margaretis-web

Technologie pro vaši logistiku | Konstantin Margaretis (Skladon)

Nejoblíbenější

Premium
jiri-navratil-web

Ziskovost v e-commerce. Naučte vaši firmu počítat | Jiří Navrátil (Dr. Max)

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

Premium
pavel-hrstka-web

Jak si spočítat investice do firmy? | Pavel Hrstka (CityZen)

Premium
jan-simkanic-web

Deník N: Cesta ze ztráty k provoznímu zisku | Ján Simkanič

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

Inzerce