Začali jste podnikat? Konečně jste se postavili na vlastní nohy a nemůžete se dočkat, až ve své nové kanceláři přivítáte první klienty? Gratulujeme! Ale ještě než oficiálně prohlásíte svou kancelář za otevřenou, ujistěte se, že vám nic důležitého nechybí.
Když se nevyznáte na vlastním stole, těžko zvládneme řídit podnikání. Tady je pár tipů, jak mít stůl vždy dokonale zorganizovaný:
Tip: Po ruce byste vždy měli mít kancelářský papír, sešívačku, děrovačku a další kancelářskou techniku.
U počítače se toho za den nejspíš nasedíte dost a dost. Proto je klíčové investovat do opravdu kvalitní židle, která nebude způsobovat bolesti zad. Kromě vlastní židle s vysokou opěrkou by se na opačné straně stolu měla nacházet alespoň jedna další židle pro případné návštěvy.
Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.
Kromě stolu a židle se bude hodit ještě skříňka na dokumenty a kancelářské potřeby, flipchartová tabule, tiskárna, velký monitor a kvalitní stolní osvětlení.
Podle toho, v jakém oboru podnikáte, se vám možná bude hodit projektor, fax, webkamera a další elektronika. A nezapomeňte si pořídit také pracovní mobilní telefon – určitě není dobrý nápad uvádět jako obchodní kontakt své osobní telefonní číslo.
Přejeme hodně zdaru!
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 1 týdnem
Před 1 týdnem
Před 2 dny
Před 2 dny
Před 3 týdny
Před 3 týdny
Před 1 měsíc
Před 1 měsíc