Inzerce

Eva Pavlíková (Nutric.cz): Jak v byznysu kombinovat racionalitu a srdce?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty

„Eva Pavlíková v byznysu kombinuje racionalitu a srdce,“ napsal o hostovi dnešního videa náš pravidelný divák Martin Kysela. A přihodil několik důvodů, proč se podívat na to, jak Eva Pavlíková podniká v gastro byznysu, buduje vlastní e-shop a sází na content marketing a prozákaznický přístup.

Fanoušci Mladého podnikatele jsou pro mě největší inspirací. Rád poslouchám jejich tipy na nové hosty a dozvídám se o zajímavých, šikovných a velmi inspirativních lidech. Tip na dalšího hosta můžete vložit i vy do této skupiny na Facebooku.

Sázka na Evu Pavlíkovou, která provozuje Nutric.cz, což je dohromady blog o zdravé výživě, e-shop s nabídkou potravin a paleo-veganské bistro s rozvozem, se vyplatila hned z několika důvodů. Prozradil toho totiž spoustu:

  • Proč v byznysu příliš netlačit na pilu?
  • Co rozhoduje o úspěchu v podnikání?
  • V čem tkví specifika gastro byznysu?
  • Jak firmě pomáhá pravidelné vydávání videoblogů?
  • Slyší ještě zákazníci na kvalitu a jsou za ni ochotní zaplatit?
  • Proč opustila velmi dobře placenou práci v korporaci a pustila se do podnikání?
  • Jak se dostala z alkoholové závislosti a depresí?
  • Jak zvládá podnikání na mateřské?

Ačkoliv jsem Evu pozval na základě Martinova tipu, neušetřil jsem ji ani náročných otázek. Zajímalo mě, proč zrovna ona může lidem radit, jak se stravovat, zda svoje doporučení nemá jen vyčtené z knih a zda trend zdravé výživy skutečně není jen dočasným trendem, který tu za pár let už nebude. A tím pádem tu nebude ani její firma.

Rozhovor je velmi upřímný a autentický. Věřím, že vám do podnikání předá spoustu nové inspirace.

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Pro předplatitele
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

juraj-harkabuzik-web

Rozjezd nové služby, outsourcing zákaznické podpory, české e-shopy | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Pro předplatitele
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

Právě vyšlo

vit-hutar-web

Zodpovědnost marketérů, vlastní byznys, marketing finGOODu | Vít Hutař

Pro předplatitele
piero-sestak-web

Strategie a řízení agentury: Jak firmu nastavit, aby rostla? | Piero Sestak

tomas-pokorny-web

Stagnace e-shopu. Jak si uvolnit ruce a opět růst? | Tomáš Pokorný (Dogsie.cz)

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
miroslav-tesar-web

Astratex: Jak dobývá Evropu? | Miroslav Tesař

Pro předplatitele
robert-stipek-web

Jak řídit kvalitu práce v digitální agentuře? | Robert Štípek (KOFEIN)

Pro předplatitele
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Komentáře

Milan N.

Před 5 roky

Rozhovor dobry, jen me mrzi, ze se uplne vynechaly temata, jako treba, jak podnikat za zproneverene penize nebo podobne… Myslim, ze by to bylo zajimavejsi. Mozna se o tom Eva rozvypravi nekdy priste :-).

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Pro předplatitele
ivana-sediva-web

Růst firmy: Jak mu postavit pevné základy? | Ivana Šedivá

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

josef-matejka-web

Josef Matějka (CZC.cz): Smysl života po prodeji firmy, zvládání stresu v podnikání, investice do technologií

andrej-kiska-ml-web

Andrej Kiska ml.: Osobnost podnikatelů, získávání investora, úspěch startupů