Inzerce

Inzerce

Jak ušetřit na provozu kanceláře?

Každý podnikatel se u nás snaží snižovat náklady. Proto už při plánování své podnikatelské činnosti předvídá, jak dosáhnout maximálního zisku s co nejmenším zatížením. Ať už podnikáte v jakékoli oblasti činnosti, jste třeba poradce v oblasti zdravé výživy, účetní pracující externě pro několik firem, nebo obchodník prodávající zboží pro různé firmy nebo třeba pojišťovací agent, vždy potřebujete mít kancelář.

Náklady je třeba optimalizovat

Jak ušetřit náklady na kanceláři? Obvykle se nevyplatí mít drahou kancelář na dobré adrese v centru města, tedy pokud nepracujete pro nějakou renomovanou společnost, kde je podobná adresa otázkou prestiže. Ovšem běžný podnikatel sezením v reprezentativní kanceláři zakázky nezíská, jenom utratí zbytečně spoustu peněz za nájem. Mnohem lepší je najít si třeba virtuální kancelář se sídlem v centru města, kde budete mít k dispozici servis recepce, zajištěné služby v oblasti korespondence, zlepšíte si image před klienty. Zároveň můžete využít zasedacích místností pro schůzky s klienty. Pokud stále cestujete za zakázkami, je to pro vás nejlepší řešení. I v případě, že máte virtuální kancelář v centru, skutečnou agendu provádíte doma a tam se neobejdete bez vlastní kanceláře. V takovém případě je třeba přemýšlet o tom, jak nejlépe optimalizovat náklady na její provoz.

Potřebujete spolehlivého dodavatele

Ušetřili jste sice za drahý nájem v centru, ovšem bez kancelářských potřeb a kancelářské techniky se neobejdete. Je třeba ale nakupovat promyšleně a dlouhodobě. Pokud nejste OSVČ s virtuální kanceláří v centru a agendou doma a máte například firmu o několika zaměstnancích, kde trvale pracují lidé pro přijímání zakázek, administrativní činnost, mohou náklady na kancelářskou techniku stoupat. Spolehlivý a levný dodavatel kancelářských potřeb a techniky je potom velmi důležitý. I vy se ale přitom musíte zamyslet, kde ušetřit. Hodí se úsporné tonery, nákup papírů do zásoby ve velkém, správné nastavení tiskárny. Potom dochází k synergickému efektu, k dobrému dodavateli se připočítává i vaše dlouhodobá snaha ušetřit.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

petr-macek-web

Řízení cashflow firmy v době krize | Petr Macek (Caflou.cz)

pavel-roder-web

Jak mohou startupy získat velké klienty? | Pavel Röder (OMG Nest)

vit-endler-web

Financování e-shopu: Crowdfunding jako nedoceněná možnost | Vít Endler (finGOOD.cz)

Právě vyšlo

jiri-diblik-web

Jak získat investora a jak naložit s jeho penězi? | Jiří Diblík

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Nejoblíbenější

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

Komentáře

Doporučené články

roman-dusek-velky

VIDEO: Jak funguje vyhledávač Seznam.cz? Odpoví Roman Dušek

lide4

4 otázky, které si položte dříve, než začnete rozšiřovat svůj tým

muz_bazen-web

Jak se jako freelancer odlišit?

roman-tlusty-web

VIDEO: Brašnář Roman Tlustý: Říkejte lidem pravdu

Inzerce