Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Jak ušetřit na provozu kanceláře?

Každý podnikatel se u nás snaží snižovat náklady. Proto už při plánování své podnikatelské činnosti předvídá, jak dosáhnout maximálního zisku s co nejmenším zatížením. Ať už podnikáte v jakékoli oblasti činnosti, jste třeba poradce v oblasti zdravé výživy, účetní pracující externě pro několik firem, nebo obchodník prodávající zboží pro různé firmy nebo třeba pojišťovací agent, vždy potřebujete mít kancelář.

Náklady je třeba optimalizovat

Jak ušetřit náklady na kanceláři? Obvykle se nevyplatí mít drahou kancelář na dobré adrese v centru města, tedy pokud nepracujete pro nějakou renomovanou společnost, kde je podobná adresa otázkou prestiže. Ovšem běžný podnikatel sezením v reprezentativní kanceláři zakázky nezíská, jenom utratí zbytečně spoustu peněz za nájem. Mnohem lepší je najít si třeba virtuální kancelář se sídlem v centru města, kde budete mít k dispozici servis recepce, zajištěné služby v oblasti korespondence, zlepšíte si image před klienty. Zároveň můžete využít zasedacích místností pro schůzky s klienty. Pokud stále cestujete za zakázkami, je to pro vás nejlepší řešení. I v případě, že máte virtuální kancelář v centru, skutečnou agendu provádíte doma a tam se neobejdete bez vlastní kanceláře. V takovém případě je třeba přemýšlet o tom, jak nejlépe optimalizovat náklady na její provoz.

Potřebujete spolehlivého dodavatele

Ušetřili jste sice za drahý nájem v centru, ovšem bez kancelářských potřeb a kancelářské techniky se neobejdete. Je třeba ale nakupovat promyšleně a dlouhodobě. Pokud nejste OSVČ s virtuální kanceláří v centru a agendou doma a máte například firmu o několika zaměstnancích, kde trvale pracují lidé pro přijímání zakázek, administrativní činnost, mohou náklady na kancelářskou techniku stoupat. Spolehlivý a levný dodavatel kancelářských potřeb a techniky je potom velmi důležitý. I vy se ale přitom musíte zamyslet, kde ušetřit. Hodí se úsporné tonery, nákup papírů do zásoby ve velkém, správné nastavení tiskárny. Potom dochází k synergickému efektu, k dobrému dodavateli se připočítává i vaše dlouhodobá snaha ušetřit.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

adamcak-endler-web

Jak předat firmu novému CEO? Příklad 2 firem | Pavol Adamčák a Vít Endler

ondrej-vodehnal-web

Jak zlepšit výkon PPC kampaní? | Ondřej Vodehnal (Filipesmedia)

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

Právě vyšlo

jiri-jemelka-web

Růst vs. ziskovost. Na co se zaměřit? | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
petr-miklik-web

Ziskovost e-shopu: Jak zvyšovat marže a snižovat PNO? Příklad Grizly.cz | Petr Miklík

Premium
tomas-matejcek-web

Systém odměňování zaměstnanců: Jak funguje v Megapixelu? | Tomáš Matějček

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

TOP header

Premium
petr-ludwig-web

Petr Ludwig: 18 let v byznysu a kampaň s dosahem 1,3 miliardy lidí

Premium
john-vanhara-web

John Vanhara: Růst firmy, zaměření na zisk, výběr a řízení lidí

Premium
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

Premium
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Inzerce