Inzerce

Inzerce

Jak ušetřit na provozu kanceláře?

Každý podnikatel se u nás snaží snižovat náklady. Proto už při plánování své podnikatelské činnosti předvídá, jak dosáhnout maximálního zisku s co nejmenším zatížením. Ať už podnikáte v jakékoli oblasti činnosti, jste třeba poradce v oblasti zdravé výživy, účetní pracující externě pro několik firem, nebo obchodník prodávající zboží pro různé firmy nebo třeba pojišťovací agent, vždy potřebujete mít kancelář.

Inzerce

Náklady je třeba optimalizovat

Jak ušetřit náklady na kanceláři? Obvykle se nevyplatí mít drahou kancelář na dobré adrese v centru města, tedy pokud nepracujete pro nějakou renomovanou společnost, kde je podobná adresa otázkou prestiže. Ovšem běžný podnikatel sezením v reprezentativní kanceláři zakázky nezíská, jenom utratí zbytečně spoustu peněz za nájem. Mnohem lepší je najít si třeba virtuální kancelář se sídlem v centru města, kde budete mít k dispozici servis recepce, zajištěné služby v oblasti korespondence, zlepšíte si image před klienty. Zároveň můžete využít zasedacích místností pro schůzky s klienty. Pokud stále cestujete za zakázkami, je to pro vás nejlepší řešení. I v případě, že máte virtuální kancelář v centru, skutečnou agendu provádíte doma a tam se neobejdete bez vlastní kanceláře. V takovém případě je třeba přemýšlet o tom, jak nejlépe optimalizovat náklady na její provoz.

Potřebujete spolehlivého dodavatele

Ušetřili jste sice za drahý nájem v centru, ovšem bez kancelářských potřeb a kancelářské techniky se neobejdete. Je třeba ale nakupovat promyšleně a dlouhodobě. Pokud nejste OSVČ s virtuální kanceláří v centru a agendou doma a máte například firmu o několika zaměstnancích, kde trvale pracují lidé pro přijímání zakázek, administrativní činnost, mohou náklady na kancelářskou techniku stoupat. Spolehlivý a levný dodavatel kancelářských potřeb a techniky je potom velmi důležitý. I vy se ale přitom musíte zamyslet, kde ušetřit. Hodí se úsporné tonery, nákup papírů do zásoby ve velkém, správné nastavení tiskárny. Potom dochází k synergickému efektu, k dobrému dodavateli se připočítává i vaše dlouhodobá snaha ušetřit.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

marek-odehnal-web

Investování v roce 2021 | Marek Odehnal

ondrej-bereckei-web

Vylepšování webu e-shopu a zvyšování konverzního poměru | Ondřej Bereckei (Cycology.cz)

petr-pilin-web

IT ve firmách: Kdy se vyplatí investovat do cloudu? | Petr Pilin (iPodnik)

Právě vyšlo

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

patrik-babinec-web

Růst e-shopu v době covidu a predikce do budoucna | Patrik Babinec (Skladon.cz)

stable-web

Prodej firmy očima zaměstnance | Lukáš Nesměrák a Petr Šmída (Stable.cz)

Nejoblíbenější

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

michal-koubek-web

Aktuální stav české ekonomiky a výhled do budoucna | Michal Koubek

Komentáře

TOP obsah

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

michael-rostock-poplar-web

Michael Rostock – Poplar: Vítězové a poražení v byznysu, předpoklady úspěchu, trendy pro startupy

martin-kasa-web

Martin Kasa: Investice do startupů, nemovitostí i bitcoinů, byznys s Pilulkou, ochrana spotřebitele

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

Inzerce