Inzerce

Jak ušetřit na provozu kanceláře?

Každý podnikatel se u nás snaží snižovat náklady. Proto už při plánování své podnikatelské činnosti předvídá, jak dosáhnout maximálního zisku s co nejmenším zatížením. Ať už podnikáte v jakékoli oblasti činnosti, jste třeba poradce v oblasti zdravé výživy, účetní pracující externě pro několik firem, nebo obchodník prodávající zboží pro různé firmy nebo třeba pojišťovací agent, vždy potřebujete mít kancelář.

Inzerce

Náklady je třeba optimalizovat

Jak ušetřit náklady na kanceláři? Obvykle se nevyplatí mít drahou kancelář na dobré adrese v centru města, tedy pokud nepracujete pro nějakou renomovanou společnost, kde je podobná adresa otázkou prestiže. Ovšem běžný podnikatel sezením v reprezentativní kanceláři zakázky nezíská, jenom utratí zbytečně spoustu peněz za nájem. Mnohem lepší je najít si třeba virtuální kancelář se sídlem v centru města, kde budete mít k dispozici servis recepce, zajištěné služby v oblasti korespondence, zlepšíte si image před klienty. Zároveň můžete využít zasedacích místností pro schůzky s klienty. Pokud stále cestujete za zakázkami, je to pro vás nejlepší řešení. I v případě, že máte virtuální kancelář v centru, skutečnou agendu provádíte doma a tam se neobejdete bez vlastní kanceláře. V takovém případě je třeba přemýšlet o tom, jak nejlépe optimalizovat náklady na její provoz.

Potřebujete spolehlivého dodavatele

Ušetřili jste sice za drahý nájem v centru, ovšem bez kancelářských potřeb a kancelářské techniky se neobejdete. Je třeba ale nakupovat promyšleně a dlouhodobě. Pokud nejste OSVČ s virtuální kanceláří v centru a agendou doma a máte například firmu o několika zaměstnancích, kde trvale pracují lidé pro přijímání zakázek, administrativní činnost, mohou náklady na kancelářskou techniku stoupat. Spolehlivý a levný dodavatel kancelářských potřeb a techniky je potom velmi důležitý. I vy se ale přitom musíte zamyslet, kde ušetřit. Hodí se úsporné tonery, nákup papírů do zásoby ve velkém, správné nastavení tiskárny. Potom dochází k synergickému efektu, k dobrému dodavateli se připočítává i vaše dlouhodobá snaha ušetřit.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

marek-odehnal-web

Finanční krize: Co se z nich můžeme naučit pro naše investování? | Marek Odehnal

marketa-danisova-web

Nejčastější chyby v e-mail marketingu | Markéta Danišová (SmartEmailing.cz)

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

Právě vyšlo

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

vit-endler-web

Aktuálně v e-commerce: Na čem teď pracovat? | Vít Endler (finGOOD.cz)

andrea-tesakova-web

Překlady a lokalizace webu. Jak to procesně zvládnout? | Andrea Tesáková (Expandeco)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

TOP obsah

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

josef-matejka-web

Josef Matějka (CZC.cz): Smysl života po prodeji firmy, zvládání stresu v podnikání, investice do technologií

miroslav-udan-web

Miroslav Uďan: Budování Shoptetu, z korporátu do firmy, přístup k podnikání

michal-koubek-10-web

Michal Koubek: Služby pro zákazníky e-shopů jako nový zdroj příjmu firmy