Inzerce

Jak ušetřit na provozu kanceláře?

Každý podnikatel se u nás snaží snižovat náklady. Proto už při plánování své podnikatelské činnosti předvídá, jak dosáhnout maximálního zisku s co nejmenším zatížením. Ať už podnikáte v jakékoli oblasti činnosti, jste třeba poradce v oblasti zdravé výživy, účetní pracující externě pro několik firem, nebo obchodník prodávající zboží pro různé firmy nebo třeba pojišťovací agent, vždy potřebujete mít kancelář.

Inzerce

Náklady je třeba optimalizovat

Jak ušetřit náklady na kanceláři? Obvykle se nevyplatí mít drahou kancelář na dobré adrese v centru města, tedy pokud nepracujete pro nějakou renomovanou společnost, kde je podobná adresa otázkou prestiže. Ovšem běžný podnikatel sezením v reprezentativní kanceláři zakázky nezíská, jenom utratí zbytečně spoustu peněz za nájem. Mnohem lepší je najít si třeba virtuální kancelář se sídlem v centru města, kde budete mít k dispozici servis recepce, zajištěné služby v oblasti korespondence, zlepšíte si image před klienty. Zároveň můžete využít zasedacích místností pro schůzky s klienty. Pokud stále cestujete za zakázkami, je to pro vás nejlepší řešení. I v případě, že máte virtuální kancelář v centru, skutečnou agendu provádíte doma a tam se neobejdete bez vlastní kanceláře. V takovém případě je třeba přemýšlet o tom, jak nejlépe optimalizovat náklady na její provoz.

Potřebujete spolehlivého dodavatele

Ušetřili jste sice za drahý nájem v centru, ovšem bez kancelářských potřeb a kancelářské techniky se neobejdete. Je třeba ale nakupovat promyšleně a dlouhodobě. Pokud nejste OSVČ s virtuální kanceláří v centru a agendou doma a máte například firmu o několika zaměstnancích, kde trvale pracují lidé pro přijímání zakázek, administrativní činnost, mohou náklady na kancelářskou techniku stoupat. Spolehlivý a levný dodavatel kancelářských potřeb a techniky je potom velmi důležitý. I vy se ale přitom musíte zamyslet, kde ušetřit. Hodí se úsporné tonery, nákup papírů do zásoby ve velkém, správné nastavení tiskárny. Potom dochází k synergickému efektu, k dobrému dodavateli se připočítává i vaše dlouhodobá snaha ušetřit.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

ondrej-koudela-web

Krach firmy kvůli koronaviru, nový začátek | Ondřej Koudela

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak do nich investovat? | Adam Neuberger

baier-rozhon-web

Vstup investora do firmy: Na co si dát pozor po právní stránce? | Martin Rozhoň & Jaroslav Baier

Právě vyšlo

michal-cumpelik-web

Správa rozsáhlých dat ve firmě, vývoj služby Tabidoo | Michal Čumpelík

petr-heller-web

Budoucnost e-commerce a priority pro e-shopy | Petr Heller (Retailys)

vaclav-durdak-web

První zaměstnanec: Jak se zbavit strachu ho konečně přijmout? | Václav Durďák (Čokoládovna JANEK)

Nejoblíbenější

tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak fungují, jak probíhá těžba a kdy do nich investovat? | Adam Neuberger

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)

Komentáře

TOP obsah

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

andrej-kiska-web

Andrej Kiska ml. (Credo Ventures): Jak uvažují investoři a čím je zaujmout?

tom-sova-web

Tom Sova: Naprostý krach v podnikání, alkoholismus, budování nové firmy

radkin-honzak-web

Radkin Honzák: Vysoké pracovní nasazení, skutečné vyhoření, vnitřní napětí