Inzerce

Inzerce

Jak ušetřit a přitom mít svoji asistentku stále na dosah?

foto-webEliška Štefková je obchodní ředitelkou a zakladatelkou projektu timony.cz, poskytující služby virtuální asistence, které nabízejí snadné řešení pro podnikatele a malé firmy v podobě spolupráce při běžných činnostech spojených s podnikáním.

Co přesně nabízí Timony a v čem je na českém trhu zajímavá?

Timony vznikla za účelem poskytování služeb virtuální asistentky firmám a podnikatelům. Je cenově dostupná každému podnikateli, který se rozhodne svoji administrativní část podnikání tzv. „outsourcovat“. Naši asistenti dovedou být dostupní až 24 hodin denně, čímž je naše virtuální asistentka v ČR prozatím bezkonkurenční.

Kdo všechno může využívat „virtuální asistentku“ a k čemu?

Právě proto, že působíme „virtuálně“, je naše asistentka vhodná pro freelancery, e-shopaře a manažery on-line agentur. Můžeme pro ně vykonávat jakékoliv dílčí úkoly, jako je například vyřízení objednávek, posílání newsletterů, správa sociálních sítí, příprava textů na web, kontaktování potencionálních nebo stávajících zákazníků a mnoho dalšího co si lze představit, že by mohla asistentka udělat.

Jak Vás napadlo spustit projekt virtuální asistence? Kde jste hledala inspiraci?

Ve své dřívější profesi obchodní ředitelky jsem se mnohokrát dostala do situací, kdy jsem potřebovala využít asistentku, abych se mohla věnovat důležitějším věcem ve své práci. V rámci firmy byl tento stav dlouhodobě neřešitelný, a tak jsem začala pátrat o možnostech, které by umožnily outsourcovat i větší množství práce najednou. Inspiraci jsem našla v zahraničí, kde je tato služba běžně využívaná podnikateli, kdy jisté části své práce prostě přesunují na virtuálního asistenta. Tyto služby jsou poskytované i u nás, ale bohužel ve velmi omezené míře. Dost firem a podnikatelů využívá dodnes virtuální asistentky ze zahraničí, např. z Indie. Tam je však bohužel jistý časový posun, proto je často tato služba pro podmínky v ČR nedostačující.

V čem je podle vás nabídka „virtuální asistentky“ v Timony specifická?

Záleží nám na tom, aby byl zákazník opravdu spokojený a měla pro něho naše služba skutečnou hodnotu a přínos. Rozhodla jsem se proto stavět na principech prozákaznického servisu. Na vzájemném respektu k ostatním lidem, profesionálním a zároveň partnerském přístupu, který – dle mého názoru – mnohým firmám v Česku zatím stále ještě chybí.

V čem spočívá vámi zmiňovaný prozákaznický přístup?

Snažíme se společně se zákazníky hledat cesty, které umožní růst jejich businessu. Služby, které zákazníkům nabízíme, jsou poctivé a kvalitní. Je pro nás důležité budovat důvěru, protože bez ní firma nemůže být prozákaznická. Právě proto například nabízíme konzultace zdarma.

Jak probíhá taková konzultace?

Jedná se o službu, kdy se společně se zákazníkem sejdeme, zjistíme jeho problémy v podnikání, například nedostatek zákazníků, fluktuace zaměstnanců, nebo nedokonalé procesy. Poté společně hledáme možná řešení. Pokud se zákazníkovi vyplatí naše pomoc, může se s námi dohodnout na využívání virtuální asistentky, kdy mu podle jeho potřeb nastavíme vhodný produkt tak, aby spolupráce byla efektivní a zákazníkovi přinášela přidanou hodnotu, a to ať už se jedná o šetření času a financí, nebo rozvoj businessu.

S čím konkrétně můžete zákazníkům v rámci svých služeb pomoci?

Poskytujeme různé formy outsourcingu v oblasti virtuální asistence, zákaznického servisu, administrativy a obchodu. To znamená, že škála, ve které nás zákazník může potřebovat, je velmi pestrá. Nejčastěji však pomáháme firmám se zákaznickým servisem, s objednávkami, copyrightingem, vyhledáváním na internetu a telemarketingem.

Mohla byste popsat, jak přesně funguje služba „virtuální asistentky“?

Zákazník si u nás objedná určitý počet hodin, které může libovolně rozprostřít do jednotlivých dní celého měsíce. V případě, že něco potřebuje zařídit, vypracovat, domluvit, kontaktuje naši asistentku, a ta pro něj vykoná požadovanou službu. Je to v podstatě stejné, jako kdyby zákazník požádal asistentku sedící v jeho kanceláři, jen s tím rozdílem, že vše probíhá „virtuálně“.

V čem je tedy pro zákazníka „virtuální asistentka“ přínosnější, než ta „fyzicky přítomná“?

Virtuální asistentka je pro podnikatele daleko méně finančně zatěžující. Podnikatel má také jistotu, že asistentku platí jen za skutečně vypracované úkoly. Nemusí řešit provozní ani personální záležitosti. Také mu nevzniknou problémy v případě pracovní neschopnosti, protože virtuální asistentky pracují týmově a nepřítomnost jedné neohrozí požadované služby.

Můžete uvést konkrétněji?

Podnikatelé platí za zaměstnance odvody, dále provozní náklady za kanceláře apod. Když si podnikatel spočítá všechny náklady, utratí za jednoho zaměstnance v průměru měsíčně 25 000 Kč. Pokud se však rozhodne využívat virtuální asistentku, průměrně ušetří až 70% těchto nákladů, a to už není zanedbatelná částka.

oriz

Kde jste získala zkušenosti s tímto typem businessu?

Několik let jsem pracovala v obchodních společnostech, kde jsem působila na ředitelských postech v oblasti služeb, zákaznického servisu, office managmentu a HR. Virtuální asistentka pokrývá právě tyto oblasti formou outsourcingu ve firmách.

Jaké jsou vaše plány do budoucna?

Plánů do budoucna mám určitě spoustu. Nyní se zaměřuji na rozvoj a progres společnosti Timony na českém trhu. Také pracujeme nepřetržitě na neustálém zlepšování naší činnosti a rozšiřování společnosti podle jejich potřeb. Naším cílem je vybudovat stabilní českou společnost, která bude mít své čestné místo v outsourcingových službách.

Za rozhovor poděkovala
Eva Kavanová
16. října 2016
www.timony.cz/

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

miroslav-pesta-web

Miroslav Pešta: Jak se naučit anglicky a jak se vyvíjí aplikace Mooveez?

viktor-janouch-web

Viktor Janouch: Pomáháme firmám hledat informace, které běžný uživatel najít nedokáže

e-commerce-2018-web

Implementace GDPR ani vstup Amazonu nezastaví růst české e-commerce, tvrdí experti

Právě vyšlo

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

cerny-prokes-web

Výroba hmotného produktu, tvorba e-shopu a práce s invalidy | Jan Prokeš a Jiří Černý

martin-mates-web

Růst firmy a budování managementu | Martin Mates (Econea.cz)

Nejoblíbenější

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

Komentáře

Doporučené články

oliver-dlouhy-web

Oliver Dlouhý (Kiwi.com): Rychlý růst firmy, budování managementu, spolupráce s investory

dominik-rihak-web

Dominik Řihák (Top-Obaly.cz): Využití obalových materiálů e-shopu, logistika, zefektivnění skladu, B2B marketing

muz-pc-unava-web

3 chyby, kterých se dopouštíme při sebevzdělávání

petr-skondrojanis-web

Jak se vypořádat s problémovými zaměstnanci?

Inzerce