Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Naučte se strategicky přemýšlet nad vaším byznysem.
Získejte praktické tipy, jak řídit vaši firmu chytřeji a efektivněji.
Poslechněte si zkušenosti TOP byznysmenů.
Zjistit více

Inzerce

VIDEO: Lucie Poláchová: Jak se dělá marketing restaurace?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 113 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Možná vás napadne, že marketing restaurace spočívá hlavně v dobrém jídle. Z části máte pravdu. Jenomže, co restaurace, které dokáží uvařit dobré jídlo, ale nedokáží jej nabídnout dostatečnému množství hostů?

Dnešní rozhovor je speciální hned z několika důvodů. Z virtuálního světa v něm na chvíli utečeme do oboru, který s internetem nemá vůbec nic společného (což se postupně mění). Podíváme se přímo do kuchyně karlínské restaurace Krystal Mozaika Bistro a nahlédneme do světa restauratérů, který je podle mého dnešního hosta velmi specifický.

Tím hostem je Lucie Poláchová. Společně se svými kolegyněmi pod značkou Gpoint pomáhá restauracím s nastavením marketingové strategie, ale většinou i s nastavením restaurace jako takové.

Co všechno se dozvíte?

  • Jak restaurace ovlivňuje pořad Ano, šéfe a co vše z něj je vůbec reálné?
  • Co jsou aktuálně největší výzvy pro české restauratéry?
  • Jak vypadá úspěšný marketing restaurace?
  • V čem restaurace v rámci marketingu nejčastěji selhávají?
  • V čem jsou čeští restauratéři odlišní od těch zahraničních?
  • Jak restaurace ovlivňuje internet a moderní doba?
  • Jak bude vypadat restaurační marketing v budoucnu?
  • V čem se z tohoto tématu můžete inspirovat i vy?

Rozhovor jsem si skutečně užil. Snažil jsem se pořídit i několik zajímavých záběrů přímo z prostředí restaurace. Natáčel jsem nejen „na place“, ale i v kuchyni a za barem. Při povídání jsme zabrousili i do politiky, showbyznysu, světové gastronomie, ale nezapomněli jsme ani na restaurace na malých městech.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Pohodlně se usaďte a podívejte se s námi do světa, který je pro řadu z nás, kluků a holek od počítačů, do značné míry nepředstavitelný.

Rozhovor najdete i na iTunes. MP3 je ke stažení zde.

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Premium
ladislav-dyntar-web

eSport: Co o něm musíte vědět pro váš byznys? | Ladislav Dyntar

denisa-vavrova-web

E-mail marketing v e-shopu NEBBIA store | Denisa Vávrová (SmartEmailing.cz)

Premium
jiri-pernica-web

Rozjeďte podnikání díky Facebook reklamě. Efektivní strategie | Jiří Pernica

Právě vyšlo

kovary-kovar-web

Logistika e-shopů. Alza a Skladon sdílí své zkušenosti | Miroslav Kövary a Maxim Kovář

Premium
martin-mikulenka-web

Vybudujte úspěšnou kamennou prodejnu | Martin Mikulenka

konstantin-margaretis-web

Technologie pro vaši logistiku | Konstantin Margaretis (Skladon)

Nejoblíbenější

Premium
jiri-navratil-web

Ziskovost v e-commerce. Naučte vaši firmu počítat | Jiří Navrátil (Dr. Max)

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

karolina-topolova-web

Karolína Topolová (AAA Auto): Budování kariéry manažerky, byznys s ojetými vozy, budoucnost firmy

vit-endler-web

Jak si sestavit osobní rozpočet? | Vít Endler (finGOOD.cz)

andrej-kiska-ml-web

Andrej Kiska ml.: Osobnost podnikatelů, získávání investora, úspěch startupů

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

Inzerce