Inzerce

VIDEO: Lucie Poláchová: Jak se dělá marketing restaurace?

Možná vás napadne, že marketing restaurace spočívá hlavně v dobrém jídle. Z části máte pravdu. Jenomže, co restaurace, které dokáží uvařit dobré jídlo, ale nedokáží jej nabídnout dostatečnému množství hostů?

Inzerce

Dnešní rozhovor je speciální hned z několika důvodů. Z virtuálního světa v něm na chvíli utečeme do oboru, který s internetem nemá vůbec nic společného (což se postupně mění). Podíváme se přímo do kuchyně karlínské restaurace Krystal Mozaika Bistro a nahlédneme do světa restauratérů, který je podle mého dnešního hosta velmi specifický.

Tím hostem je Lucie Poláchová. Společně se svými kolegyněmi pod značkou Gpoint pomáhá restauracím s nastavením marketingové strategie, ale většinou i s nastavením restaurace jako takové.

Co všechno se dozvíte?

  • Jak restaurace ovlivňuje pořad Ano, šéfe a co vše z něj je vůbec reálné?
  • Co jsou aktuálně největší výzvy pro české restauratéry?
  • Jak vypadá úspěšný marketing restaurace?
  • V čem restaurace v rámci marketingu nejčastěji selhávají?
  • V čem jsou čeští restauratéři odlišní od těch zahraničních?
  • Jak restaurace ovlivňuje internet a moderní doba?
  • Jak bude vypadat restaurační marketing v budoucnu?
  • V čem se z tohoto tématu můžete inspirovat i vy?

Rozhovor jsem si skutečně užil. Snažil jsem se pořídit i několik zajímavých záběrů přímo z prostředí restaurace. Natáčel jsem nejen „na place“, ale i v kuchyni a za barem. Při povídání jsme zabrousili i do politiky, showbyznysu, světové gastronomie, ale nezapomněli jsme ani na restaurace na malých městech.

Pohodlně se usaďte a podívejte se s námi do světa, který je pro řadu z nás, kluků a holek od počítačů, do značné míry nepředstavitelný.

Rozhovor najdete i na iTunes. MP3 je ke stažení zde.

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

michal-hudecek-web

Marketing a prodej aplikace, výhry v soutěžích | Michal Hudeček (Včelka.cz)

katka-fiserova-web

Trendy v e-mail marketingu | Kateřina Fišerová (SmartEmailing.cz)

marek-dvorak-web

Jak se dělá úspěšná videoreklama? | Marek Dvořák (Markusfilm)

Právě vyšlo

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier

petr-macek-web

Automatizace procesů pro firmy i živnostníky + ukázky | Petr Macek (Caflou.cz)

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

Nejoblíbenější

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

michal-koubek-web

Aktuální stav české ekonomiky a výhled do budoucna | Michal Koubek

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

martin-hausenblas-web

Livestream: Martin Hausenblas (ADLER): Strategie v podnikání, řízení firmy, zvládání krize

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

vit-endler-2-web

Vít Endler (finGOOD.cz): Jak si vybudovat finanční nezávislost?