Inzerce

Inzerce

VIDEO: Lucie Poláchová: Jak se dělá marketing restaurace?

Možná vás napadne, že marketing restaurace spočívá hlavně v dobrém jídle. Z části máte pravdu. Jenomže, co restaurace, které dokáží uvařit dobré jídlo, ale nedokáží jej nabídnout dostatečnému množství hostů?

Dnešní rozhovor je speciální hned z několika důvodů. Z virtuálního světa v něm na chvíli utečeme do oboru, který s internetem nemá vůbec nic společného (což se postupně mění). Podíváme se přímo do kuchyně karlínské restaurace Krystal Mozaika Bistro a nahlédneme do světa restauratérů, který je podle mého dnešního hosta velmi specifický.

Tím hostem je Lucie Poláchová. Společně se svými kolegyněmi pod značkou Gpoint pomáhá restauracím s nastavením marketingové strategie, ale většinou i s nastavením restaurace jako takové.

Co všechno se dozvíte?

  • Jak restaurace ovlivňuje pořad Ano, šéfe a co vše z něj je vůbec reálné?
  • Co jsou aktuálně největší výzvy pro české restauratéry?
  • Jak vypadá úspěšný marketing restaurace?
  • V čem restaurace v rámci marketingu nejčastěji selhávají?
  • V čem jsou čeští restauratéři odlišní od těch zahraničních?
  • Jak restaurace ovlivňuje internet a moderní doba?
  • Jak bude vypadat restaurační marketing v budoucnu?
  • V čem se z tohoto tématu můžete inspirovat i vy?

Rozhovor jsem si skutečně užil. Snažil jsem se pořídit i několik zajímavých záběrů přímo z prostředí restaurace. Natáčel jsem nejen „na place“, ale i v kuchyni a za barem. Při povídání jsme zabrousili i do politiky, showbyznysu, světové gastronomie, ale nezapomněli jsme ani na restaurace na malých městech.

Pohodlně se usaďte a podívejte se s námi do světa, který je pro řadu z nás, kluků a holek od počítačů, do značné míry nepředstavitelný.

Rozhovor najdete i na iTunes. MP3 je ke stažení zde.

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku.

Nenechte si ujít

robert-stipek-web

Robert Štípek (KOFEIN): Kvalita marketérů v Česku

vojta-bulir-web

Vojta Bulíř (SmartEmailing.cz): E-mail marketing pro obsahové weby, případová studie Czech News Center

jarda-kaucky-web

Jaroslav Kaucký: Affiliate marketing e-shopu v praxi. Zkušenosti UrbanStore.cz

Právě vyšlo

pavel-roder-web

Jak mohou startupy získat velké klienty? | Pavel Röder (OMG Nest)

vit-endler-web

Financování e-shopu: Crowdfunding jako nedoceněná možnost | Vít Endler (finGOOD.cz)

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Nejoblíbenější

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

Lukáš Hrdlička

Lukáš Hrdlička: Jak se naučit prezentovat a uhranout publikum?

michal-majgot-web

Michal Majgot: Podnikání na internetu, influencer marketing, trendy v affiliate

milan-fiala-9-web

Milan Fiala (eVisions.cz): Největší překážky v expanzi e-shopu do zahraničí

lubos-volkov-web

Luboš Volkov: Lepšího designéra od horšího odlišuje schopnost nabídnout řešení problému

Inzerce