Inspirace pro vaše podnikání a marketing

VIDEO: Lucie Poláchová: Jak se dělá marketing restaurace?

Jak restaurace ovlivňuje pořad Ano, šéfe a jaké největší výzvy musí restauratéři řešit? O tom je toto video.

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

MarketingOff-lineVideo

Možná vás napadne, že marketing restaurace spočívá hlavně v dobrém jídle. Z části máte pravdu. Jenomže, co restaurace, které dokáží uvařit dobré jídlo, ale nedokáží jej nabídnout dostatečnému množství hostů?

Dnešní rozhovor je speciální hned z několika důvodů. Z virtuálního světa v něm na chvíli utečeme do oboru, který s internetem nemá vůbec nic společného (což se postupně mění). Podíváme se přímo do kuchyně karlínské restaurace Krystal Mozaika Bistro a nahlédneme do světa restauratérů, který je podle mého dnešního hosta velmi specifický.

Tím hostem je Lucie Poláchová. Společně se svými kolegyněmi pod značkou Gpoint pomáhá restauracím s nastavením marketingové strategie, ale většinou i s nastavením restaurace jako takové.

Co všechno se dozvíte?

  • Jak restaurace ovlivňuje pořad Ano, šéfe a co vše z něj je vůbec reálné?
  • Co jsou aktuálně největší výzvy pro české restauratéry?
  • Jak vypadá úspěšný marketing restaurace?
  • V čem restaurace v rámci marketingu nejčastěji selhávají?
  • V čem jsou čeští restauratéři odlišní od těch zahraničních?
  • Jak restaurace ovlivňuje internet a moderní doba?
  • Jak bude vypadat restaurační marketing v budoucnu?
  • V čem se z tohoto tématu můžete inspirovat i vy?

Rozhovor jsem si skutečně užil. Snažil jsem se pořídit i několik zajímavých záběrů přímo z prostředí restaurace. Natáčel jsem nejen „na place“, ale i v kuchyni a za barem. Při povídání jsme zabrousili i do politiky, showbyznysu, světové gastronomie, ale nezapomněli jsme ani na restaurace na malých městech.

Pohodlně se usaďte a podívejte se s námi do světa, který je pro řadu z nás, kluků a holek od počítačů, do značné míry nepředstavitelný.

Rozhovor najdete i na iTunes. MP3 je ke stažení zde.

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)
Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 24 let. Hned po střední založil svoji první firmu. Tu v roce 2016 prodal. Od té doby se naplno věnuje Mladému podnikateli. Baví ho poslouchat lidské příběhy, inspirovat ostatní svými videorozhovory a pomáhat lidem v jejich osobním i podnikatelském rozvoji. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 0

    Přidejte vlastní komentář

    Skrýt reklamu